1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een opmerking die geen geen feiten bevat!
    Als jij zegt dat het spel slecht is en dat ze dit ooit hebben durven uitbrengen? Dan denk jij heel simpel en dus onvolwassen! Dus post dan gewoon niet!

    /Mod Goed punt, maar probeer het voortaan wat 'vriendelijker' te formuleren. -Arjan
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij hoeft toch ook geen feiten te geven. Hij geeft gewoon z'n mening!
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Gozer hou je meul nou eens dicht en respecteer iemands mening. Dat jij dit echt een klapper van formaat vind wil niet zeggen dat hij dat ook perse moet vinden :{

    /Mod Niet meteen onbeleefd worden. Gozer t/m en zijn niet noodzakelijk om de rest van je post duidelijk te maken aan hem. -Arjan
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    xbox360_rules heeft wel gelijk, dit is een van de slechste spellen die ik ooit heb gespeeld!
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het is natuurlijk wel prettiger voor iedereen als iemand zijn mening met feiten onderbouwd. Waarom is deze game zo slecht xbox360_rules?
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De reden waarom ik het slecht vind is omdat het spel alleen maar bestaat uit planten/bos, rechter trekker inhouden en lelijke kut auto's! Alleen de heli en motor rijden is nog te doen.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je nou niet dat de DEMO slecht vindt in plaats van het spel zelf? want zover ik weet, bestaat de demo maar uit een klein gedeelte van de gigantische map (druk maar eens op select/map en zoom maar eens uit).
    En ik denk niet dat je het spel al hebt of de hele map al hebt gezien, nietwaar? er zijn namelijk gewoon steden te vinden in dit spel, en wie weet wat nog meer.
    Hetzelfde geldt voor de auto's...
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    goed punt! wou ik ook net zeggen :p mja ieder zijn mening he, er zijn ook mensen die GTA, Burnout of Halo ruk vinden, Terwijl ik dat juist prachtspellen vind.
    Wel grappig om te zien dat de meningen zo uit elkaar lopen, dan wil ik wel alle reviews zien.
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich is dit denk ik wel een leuk spel, ik vond het eigenlijk wel grappig om wat rond te rennen en helemaal niks te hoeven doen terwijl de vijanden om mij heen sneuvelen, beetje granaatjes gooien, etc.

    Soms is het mooi, soms niet, het is absoluut niet realistisch en enorm arcade, maar ja, voor een avondje knalfestijnen, zou ik het best aardig kunnen vinden.

    Alleen is het ABSOLUUT niet mijn ding...
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Een mening baseert iemand aan de hand van een aantal punten. Dus je mening geven in een discussie zonder enige vorm van onderbouwing is niet echt zinvol ;).
     
  11. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt kennelijk oud of ik heb onder een steen geleefd of zo.

    Ik vind die demo juist wel kick,het ziet er bijzonder goed uit en de stijl staat mij juist wel aan.
    Vooral die far-cry achtige uitstraling flora en fauna vind ik erg mooi (far-cry zelf vond ik overigens niks hoor maar wel sfeer vol).
    Wat betreft die tijd missie,zulk soort dingen zaten ook in GTA dus hoort er gewoon een beetje bij.

    Vergeet niet dat dit een DEMO is en dat het een en ander nog wel verbeterd zal worden,daarbij komt dat de missie niet een deel uit het spel is maar iets wat special is gecreerd voor de DEMO.Dus niet speciaal iets wat het hele spel vertegenwoordigd.

    Ik ben al lang blij dat ik geen OXM van €14,= hoef te kopen om demo's te proberen.
    Als die hele demo er niet geweest was en men had de reviews afgewacht was dat waarschijnlijk beter geweest voor het spel en daarmee ook de mensen die vergeten dat het hier om een DEMO gaat.

    Laten we wat gematigder commentaar geven op games als ze al uit zijn,en het beste hopen van demo's die wellicht nog niet 100% pollished zijn.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou ik heb gister ff die demo gespeeld maar wat een schijt spel zeg. Schieten slaat nergens op, hoef maar alleen maar rechtertrigger in te drukken en klaar is kees. En ik heb problemen met die camera helemaal als je aan een parachute hangt. Nee dee haalt bij lange na niet het niveau van bv een Mercenaries.
     
  13. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ook zo raar dat je kan sturen terwijl je op de auto staat. maar dat zal aan mij liggen. je kan ook nauwelijks opzij kijken want die camare gaat veels te snel.
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    na een paar keer gespeeld te hebben vind ik hem wel tof, ben wel benieuwd naar meer van dit spel.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar kan je ook iets doen in de steden? In de demo kwam wel een paar huisjes tegen maar het enigste wat ik kon doen is erop klimmen en dan weer op vijanden schieten. Het enigste wat ik wou duidelijk maken is dat dit spel te eentonig is.
     
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan vind jij de demo eentonig! Het hele spel heeft nog veeeeeel meer functies!

    Zo kun je jetpacks vrijspelen die ook onder water gebruikt kunnen worden! Een grapling hook en steden die net zo groot zijn als de helft van het eiland waar je nu in de demo op speelt!!

    Als je dit spel met GTA SA vergelijkt zitten er in dit spel meer opties dan in SA! En Ja ik vergelijk deze twee om even aan te tonen hoe verwend iedereen wel niet is!

    Want dit spel is echt niet zo slecht, ik probeer dit spel in wat beter daglicht te zetten omdat dit spel meer eer verdiend dan het nu krijgt!

    En hiermee heb ik respect voor ieders mening maar denk wel goed na voordat je iets zegt over een game,,, Wat mij betreft is deze game beter dan GTA SA.

    STASKO
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    in de laadschermen kun je zien dat er oa. safehouses zijn in het spel waar je kunt saven en je voortuig neer kunt zetten,er zijn armory's waar je je wapens kunt kopen(?) en/of ammo bij kunt vullen.

    Opzich wel tof dat de meningen zo uiteen lopen!
    Ik ben een James Bond fan dus als je de stunts van james bond tof vindt heeft dit spel denk ik zoiezo een streepje bij je voor;)
    En zoiezo lekker rond rijden, omhoog jumpen,parachute, naar een boot zweven, boot overnemen etc etc vind ik zeer tof. De character models vallen vies tegen, het aimen valt tegen maar ik vindt dat de developer wel met originele gameplay elementen is gekomen en daardoor ben ik in staat om de kleine minpunten door de vingers te zien.

    Ik ben in ieder geval zeer benieuwd naar de volledige game!
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niks nieuws dus, het spel bestaat dus grotendeels uit alleen maar rondlopen met de rechter trekker ingedrukt. Ik snap echt niet wat jullie in deze game zien? En wat is er zo orgineel aan deze game?
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0


    bij saints row kan je ook alleen maar een paar shops in hoor waarvan de helft het zelfde is als de andere helft

    omdat het zo groot is lijkt het alsof er geen fuck is te doen maar je heb het hele spel nog niet eens gespeeld dus heb je mischien even helemaal geen recht van spreken

    slomah pctjah

    edit: nog even avhaha kwooten want dit is echt belachelijk

    jij zegt net: Niks nieuws dus, het spel bestaat dus grotendeels uit alleen maar rondlopen met de rechter trekker ingedrukt. Ik snap echt niet wat jullie in deze game zien? En wat is er zo orgineel aan deze game?


    en dan is mijn vraag aan jou..

    wat is er zo orgineel aan saints row

    en ook in dat spel is het schieten heel makkelijk alleen naar mijn idee doen ze he daar lijken alsof het een hele opgave is .
    en bij just cause hadden ze daar dan waarschijnlijk scheit aan en dachten hee we maken er een rag spel van
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2006
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    wat er origineel aan dit spel is?

    Deze vorm van gameplay heb ik nog nooit gezien in een andere game hoor?
     

Deel Deze Pagina