Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In Saints Row heb je: Kledingzaken, Slijterij, Kapper, Autohandelaar, een soort van Pay & Spray, Fastfood ketens, Wapenhandelaars, Plastische chirugie, Theater, Juwelierszaak, Garage, Tattoo-winkel en een Muziekzaak!

En vergeet niet de huizen(cribs), strongholds en nachtclubs!

Maar de reden waarom ik de game vind zuigen is dat het geen spel is, er zit helemaal geen uitdaging in deze game en ik heb niet het gevoel dat ik iets moet doen. Als ik maar snel genoeg van A naar B ga dan lukt het me wel.

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Begrijp je dan echt niet dat het hier om een demo gaat!?
    De uiteindelijke versie zal 10 keer zo groot zijn als de demo.
    Je hebt in het volledige spel hele steden,verschillende boten,grapplehook,motors,brommers,f-16,s,vliegtuigen enz enz

Wat heeft saints row... juist ja alleen autoos.
    Maakt dat saints row een k*tspel?
    Nee zeker niet,maar ga dan niet zeggen dat just cause geen spel is enz.
    Want kwa voertuigen is saints row vergeleken just cause PWNED!!!!

Check trouwens dit vette filmpje "crazy aerial stunt"
    http://media.xbox360.ign.com/media/819/819377/vids_3.html

(3e filmpje)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oke dan, in het echte spel heb je dus 10x zoveel bos en 10x zoveel dorpjes waar je bijna niks kan doen(alleen saven en wapens kopen). Maar de reden waarom ik deze game vind zuigen is dat het saai is, je hoeft bijna niet te richten en je loopt overal door heen met je levens die bijna niet op gaan en veel te snel herstelt. En ga deze game nou niet met Saints Row vergelijken want Just Cause heel anders!

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat zeg jij dat je 10x zoveel bos en 10 x zoveel dorpjes hebt,maar als je goed naar de filmpjes op i-net kijkt zie je dat dat absoluut niet waar is.
    Dus informeer beter voordat je hier je conclusies trekt.

Het schieten en richten is idd niet heel erg goed uitgewerkt,het is nog maar een demo so time will tell.de vrijheid en de stunts die je kan doen vind ik al een reden de game aan te schaffen.

En jij vind de game saai,ok meningen verschillen maar heb je alles al geprobeerd dan?

Anyway deze game komt ZEKER in mijn collectie samen met saints row.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb in Heli's gevlogen, in boten gevaren en parachute gesprongen. Maar hoe zit het met die stunt-mode? Is dat gewoon op auto's staan en van helingen afgaan?

6. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vind ik dit spel stom?

1. HEt ziet er niet uit leek wel of ik op de nitendo 64 zat te spelen.
    2. De besturing is kut.
    3. HEt verveelt al naar 4 minuten.
    4. Er is geen fuck te doen.
    5. Wat is er nou aan om de heletijd in de lucht te springen.
    6. Zwaar matige graphichs. Zulke spellen zouden nooit het daglicht mogen te zien krijgen op de 360.

Dit lijken me wel aardig wat redennen. Bovendien saintrow is gewoon leuk om te doen. Dit niet.

7. M0ur1nh0

M0ur1nh0 Pluk de dag!

Leuk Bevonden:
    0
    die laatste missie met die auto dat je de brug over moet is wel leuk, DUS HET VERVEELT NIET BINNE 4 MIN(maar pas na een half uur).

8. mars15

mars15 Guest

De demo gespeeld, grafisch erg mooi. Maar ben benieuwd naar de hele game.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Of jij hebt een super N64 of ik heb hele slechte ogen. :eek:
    Grafisch ziet het spel er goed uit, alleen de character modelling vind ik wat minder (in de demo dan). Kan me met de demo prima vermaken, maar ik laat hem toch aan me voorbij gaan. Saints Row heb ik al in de pre-order staan en mijn voorkeur gaat toch al uit naar een Gears of War, Splinter Cell en Rainbow Six. :)

Mja, wie weet. :cool:

10. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

oh jonge ga jij lekker wachten op de xbox 720 ofzo wan tdit gaat echt helemaal nergens over...
    spel ziet er gewoon goed uit
    en het is een DEMO!!! DEEEEMOOOO!!!!111:'-(

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet even een filmpje gezien, en ik vond het er vet uit zien hoor! Het leek wel een beetje op mercenaries, maar dan op een mooi tropisch eiland.

Ik heb het spel nog niet gespééld, dus daar zal ik geen uitspraken over doen.

12. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die demo echt heel erg vet, maar ik denk niet dat ik em meteen koop, ik heb niet genoeg geld en wil eerst Gears of War en Splintercell 4 kopen, maar zodra ik weer geld heb koop ik zeker wete deze.
    ik vond het in de demo echt heel leuk om zo hoog mogelijk te vliegen met een helicopter om vervolgens dat hele eind een vrije val te maken, en dan landen zonder de parachute te openen.
    ik heb alleen een vraagje over de demo, weet iemand hoe je die grapling hook kan gebruiken? want ik weet het echt niet en het lukt me ook niet.

13. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet.

Het ziet er allemaal super uit en de mogelijkeheden zijn ook zeer gaaf (vliegtuigen/moter/boot/auto/parachute)

Maar ik vind de demo niet echt lekker spelen, misschien heb ik de knoppen ook nog niet onder de knie. zo wil ik nog wel eens op mijn moterkap gaan staan als ik eigelijk een handrem zoek :p

14. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een video review voor Just Cause van IGN.

Hier de tekst review van IGN (6.8 )

Hier de tekst review van IGN UK (8.8 )

Ik begin wel een goed beeld van dit spel te krijgen en ik denk dat ik nog even wacht met aanschaffen.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind dat het hele stunt gedeelte uitgebreider had gemoeten, vind dit toch te beperkt. Bovendien hadden ze wel wat meer spannende raceactie er in mogen douwen, beetje á la most wanted achtervolgingen.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej die zijn ontiegelijk spannend wil je zeggen :p (vind ik deze achtervolgingen vetter, want de achtervolging aan het eide van de demo is zeker niet 1 van de minste)

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Naja, het was leuk als je wat meer opties had dan alleen op je auto springen en dan eraf springen/parachute opendoen/op een andere auto springen. Zo had ik die bullet time van NFS een leuke toevoeging gevonden. Als dit spel een half jaar eerder was uitgekomen had ik hem gekocht, maar nu bewaar ik mijn geld voor de toppers die eraan komen :)

18. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer het had best een goede game kunnen worden, maar nu ben ik toch wel teleurgesteld door de review.

19. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel krijgt op redelijk wat site een hoog cijfer! En dat verbaast me niks :D Ik vond de demo ook superrrrr...Ben alleen een beetje blut nu...en wil gears of war ook nog :p Best wel jammer

Deel Deze Pagina