Ik vind de besturing van de game eerlijk gezegd een beetje bagger. De autos en motoren sturen soms erg raar en de schietgedeelte zijn nou niet echt goed te noemen. Wel eeeeerg groot.
Nah ik heb hem dan En vind hem super. Vond de besturing beetje vreemd/onhandig (de knoppeindeling) in het begin. Maar als je wat verder speelt merk je toch dat alle knoppen op de juiste plek zitten. Heb wel al een bug gehad ... geen vastloper, maar kon de missie niet halen omdat ik iets moest opblazen wat ik zojuist al had gedaan en dat had hij niet door Grafisch ziet hij er echt super uit, vooral boven de wolken vliegen en dan freefall is ademt benemend. Onderwater is ook prachtig, al heb ik het idee dat die man niet kan stikken onderwater ??? Vliegtuigen/boten/auto's vind ik super gedaan, moter iets minder, vooral het vallen komt niet 'echt' over. En de kaart, ja daar is niet veel over te zeggen behalve dat hij huge is.
Ik heb hem ook vanmiddag gehaald , maar dan de xbox versie . Onze lokale gameshop heeft hem weer als eerste van nederland binnen , en tot wat ik nu gespeeld heb is wel goed . Ik moet nu een of ander gast zien te vinden , die ik net uit de gevangenis gehaald heb .
Hier in den haag stond op de gameshop site dat ze m de 21ste al binnen hadden voor elke console, dus ik ga vandaag ff kijken of ze m nog hopelijk hebben liggen, en dan shaf ik m maar meteen aan, ik vind het wel een vette game edit// heb de gameshop gebeld en 1 van de games weg laten leggen , dus ik heb de game dalijk zeker
Gister ff gehuurd bij de videotheek maar vind hem wel lachen. Eiland(en) is echt supergroot Speeld ook goed. Denk dat ik hem nog wel is ga halen 2ehands ofzo.
Steden overnemen is ook echt gaaf (en dan bedoel ik steden, niet dorpjes) Dat is echt lachen, en zeer hectisch. Overal vliege kogels, rakketen, explosie's, heli's, tanks, autos... Geen idee wat er gebeurt maar ziet er zeer gaaf uit en echt lachen
demo net gespeeld en ga er vanmiddag om naar de MM , super vette games en de besturing is ook gewoon goed, je moet er gewoon aan wennen
ik vind de besturing prima zodra je eraan bent gewend, grafisch is het allemaal overdonderend (zowel de lucht als het water als alle bossen en steden) en het eiland is afschrikwekkend groot. Gewoon een erg gaaf spel dus, wordt alleen lastig om er tijd voor te vinden met alle andere vette spellen zoals Saints Row en Dead Rising!
ja er is veel commentaar op dit spel, dat het te lang zou duren, maar ik moet zeggen ik vond die demo al tof. nu na 2 dagen spelen heb ik wel zin om al die eilanden te spelen. Ik ben dit keer eens niet op recencies afgegaan maar gewoon mn gevoel. Ben erg positief en sommige free roam dingen daar kan saints row echt niet tegen op. ( de grote, de voertuigen enz.)
Ik heb de demo een tijdje geprobeerd te spelen, maar dit is niet een game die ik zou kopen. Misschien als er nog maar weinig spellen op de 360 waren wel, maar met Saints Row en Dead Rising zie ik de noodzaak niet zo om deze game te kopen. Ik vind de besturing belabberd, het voelt niet "af" gewoon. Het voelt een beetje zoals deeltje 2 van Syphon Filter op PSX, een beetje bagger dus eigenlijk. Chaotisch en niet erg spannend was mijn indruk.
vanochtend de game gehaald en ben meteen begonnen! vind het echt een heerlijke game, water, bossen, wegen, voertuigen, alles ziet er piekfijn en harstikke mooi uit!!! ") aan deze game ga ik heel wat uren verslijten
deze game zou ik zelf niet kopen, daarvoor vond ik de demo te zwak. desondanks lees ik genoeg positieve reacties van de mensen die m wel hebben. en dat vind ik een goeie instelling. ondanks dat veel reviews niet lovend zijn, vind ik het knap dat sommigen toch wel just cause kopen. en dat zou eigenlijk vaker moeten, want veel goeie spellen worden zo misgelopen. ikzelf let ook niet al te veel op reviews, een review(punt) is een persoonlijke mening. maar nogmaals, ik hou zelf meer van saints row free roaming stijl
Just cause -------------------------------------------------------------------------------- Just Cause Uitgever: Eidos Interactive Ontwikkelaar: Avalanche Studios Genre: Free-roam actiespel Release: 4e kwartaal 2006
nee helemaal, er zijn drie soorten hoofdmissies waaruit je kunt kiezen, Story, Guerillia en drugs baronnen. En dan een zooi andere soorten missies, zoals dingen zoeken, racen enz. Maar je kunt zelf bepalen hoe en wat je gaat doen.
Die revieuws zijn wel vreemd verdeeld over dit spel, de een loofd het de ander vind het 'eentonig/niet af/enz' Ach, wat geeft het ook, ik ben blij dat ik het heb gekocht.
ik vind dit spel gewoon niet eentonig, je kan er harstikke veel, de ene keer doe je gewoon een missie waar je items moet krijgen, de andere keer iemand killen, en als je helemaal geen missie wil doen, dan steel je maar een vliegtuig en spring je van heel hoog uit de lucht op een auto die je kaapt en vervolgens rijd naar de zee waar een boot kaapt en zo naar het de andere kant van het eiland vaart... je kan harstikke veel in de game