JVC 5.1 set.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door T4rg3t, 4 nov 2003.

1. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op cd zet moet je wel een ingang hebben waar de cd op aan gesloten zit, als dit een digitale ingang is mot je dit effe aangeven bij je versterker

2. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Het 5.1 geluid is goed bij Games waar het ook op de achterkant staat aangegeven! Zeker een aanrader om dat te doen!

3. gerjan

gerjan Guest

ja dus wat heeft dat met zijn vraag te maken? dat weet iedereen.

Misschien moet je bij je jvc op aux zetten om wat te horen?

4. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    met aux kan je tv sound, analog in, fm/am, digital in <- daar staat ie op... dts staat op de xbox aan, en dan doet het geluid het ook, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? als ik dolby digital op de xbox aanzet doet het geluid het niet meer, je ziet bij de display van de jvc ook de boxen, en hij gaat steeds van alle 6 aan naar 2, 1 enz, en dan weer naar 6...

5. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet je of je 5.1 geluid hoort? Ik weet niet of het komt doordat ik prologic II aan heb staan, maar bij motogp 2 lijkt het misschien op 5.1... je hoort motoren achter je, en als je voor een tribune staat hoor je publiek achter je, als je op achteruit kijken drukt hoor je het voor je. Dus, komt dat door prologic II, of doet dolby digital het?

6. gerjan

gerjan Guest

7. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    meestal zit er een test knop op je afstandbediening
    om te horen of je boxen het goed doen
    ik weet alleen niet of iedere set dit heeft

8. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is alleen om te testen of je speakers in de juiste volgorde zijn opgesteld en je kan er dus niet mee testen of je DD/DTS hebt.

9. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Stop een DVD-tje in je xbox (ik ga er vanuit dat je een afstandsbediening hebt zoniet lenen of kopen) zet een film aan, druk op info als er dan staat DD5.1 en je hoort geluid dan heb je 5.1, staat er DD5.1 en je hoort niks dan is je versterker niet goed aangesloten/ingesteld en heb je dus geen DD/DTS5.1.

Deel Deze Pagina