1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

k heb een Xbox (al drie weken)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 5 dec 2001.

1. carlo

carlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox

ik heb lang na gedacht over een psx2 te kopen,maar de xbox is echt wel vetter.
    maar het beste systeem wint niet altijd.
    ik denk dat het systeem dat wint het systeem is dat ook cd-copies kan draaien.
    en aan gezien de xbox dvd's in 4 lagen is gescreven is hij niet te duppen heb ik gehoord.
    en de psx2 in 1en 2 laags en die wel.
    maar ik koop liever orginele games,als ze maar vet zijn!!!!!!dus ik zal de xbox kopen!!!!!!!!
    maaaaaaaar niet meteen ik kijk eerst ff de kat uit de boom

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    als je dicht bij delft woont (rotterdam, den haag)
    mag je effe langskomen om te kijken!

wedden dat je na halo gezien/gespeelt te hebben een iks-doos wilt!!!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Paula, hoe dom kan je zijn, je kan toch geen PS2 met Xbox spellen vergelijken (de cijfers dan die gegeven zijn). THPS 3 voor de PS2 is gemeten naar de kwaliteiten van de PS2. THPS X is gemeten naar de kwaliteiten van de Xbox

4. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik dat ze de nes spellen weer gaan reviewen die krijgen vast allemaal hoog.

5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    8-bits spellen roeleren..:)

De X-BoX gaat gewoon bij een heel groot publiek aanslaan. Die Hard GAmers (wij dus :):)) als bij de noobs..It's gonna rule X-BoX geeft je PC kwaliteit en beter terwijl al de UPGRADE onkosten er niet hoeven te zijn...nuff said...:)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    het is nu dus echt een FEIT dat de Xbox beter heeft verkocht dan de NGC, NPD heeft dat bewezen

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is wat Paula wou posten :

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als er een persoon is die open staat voor andere consoles ben ik het, ik denk elke dag nog na over of ik nou voor de NGC of PS2 moet gaan kiezen, en elke keer kom ik er weer op terug dat als ik dat doe ik al die Xbox games moet gaan missen..

DoA3 gebruikt de Xbox dus echt niet 100%, dit zeggen ze misschien, maar dat zeiden ze bij de N64 ook aan het begin, terwijl de games 4 jaar later er dik beter uitzagen..

9. Paula

Paula Guest

Nou, je bent toch wel een klein beetje bevooroordeeld hoor, want je kan zeker wel nu nog de playstation 2 spellen vergelijken met de xbox. Ennuhhh over die cijfers.. Tja, daar heb ik een hele slimme reactie voor. Amerikanen zijn niet zo slim, als ons. Ze zijn makkelijk te beinvloeden. Microsoft maakt daar op een slimme manier gebruik van, en maakt ze zo gek met reclame (tot graffity op de muren) Dat die Amerikanen moeten wel zo`n xboxie MOETEN hebben. Microsoft heeft toch het meeste poen voor dit soort dingen.

Microsoft windows 98 was zooooo commercieel aangekleed, sommige amerikanen kochten het gewoon zonder dat ze het wisten wat het was. DAT is pas erg!!

En daarom krijgt tony hawk een 9.7 voor ps2, en voor de xbox tony hawk x een 7.5;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2001
  10. carlo

carlo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja wat nu alle 2?

ja het blijft moeilijk he,de xbox of de psx2.
    ze hebben alle 2 mooie spellen(toch maar alle 2 nemen}:] )
    tja ik weet het ook niet meer
    zo mooi zijn dat je op de xbox ook psx2 games kan draaien.
    zoals op de dc(psx1 games door bleem)

11. Paula

Paula Guest

Ik weet het zeker. Alle 2 ja!!!! Natuurlijk! En liefst de gamecube er ook nog bij, mits er spellen uitkomen exclusief voor deze console die je gewoon MOET spelen...

Gewoon eerst nog 4 maandjes die ps2 met tony hawk 3, gta3, metal gear 2. En daarna de xbox met hoop ik een wat betere game opzet

12. Paula

Paula Guest

Nou, ik ben het niet met je eens. Ik heb ze allebij gezien, en moet zeggen dat max payne op 1600 x 1200 met anti aliasing op 4x en alles high toch wel halo eruit blaast.. maarja, jij hebt die xbox, en dat ding is natuurlijk gelijk het bruutst (zo zou ik ook zijn hoor). Moet ik wel zeggen dat ik nog NOOIT zo iets als dead or alive 3 heb gezien. JEZUS wat BRUUT mooi!!!!!!

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    ik vond dead or alive vies meevallen, het is wel heel mooi hooi begrijp me niet verkeerd, maar halo is op elke front mooier

zit geen diepte in doa3, en de graphics zijn een beetje "dood"

wel heel mooi!

als je halo op mijn tv ziet, sony triniton, is echt toppie, ik heb denk wel elke pc spel dat bekend staat om graphics, ik heb nog nooit zoiets gezien, en aangezien ik kan vergelijken....

ik speel zelf geen xbox als ik thuis ben, alleen maar met vrienden bij hun thuis (paar keer per week) ik ben een pc gamer

maar halo is makkelijk het mooiste owat ik gezien heb, en daar hoef ik echt niet halo fan voor te zijn om dat te zeggen, mijn vrienden die alleen pc spellen spelen (met betere pcs dan de mijne) zeggen ook, "ik wou dat de pc zo mooi was".

anyways, tis een mening 8)

het KAN natuurlijk mooier....halo was niet echt af

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    effe nog iets
    ik HEB halo en max payne (+benchmark) EN return to castle wolfenstein op 1600x1200 4x AA

Halo is mooier flipmans...

ik HEB ze

niks bevooroordeeld, als jij van wwII houd vind jij rtcw misschien mooier en leuker, maar puur graphisch en technologisch is Halo VEEL en VEEl mooier, zelfs op 640x480 resolutie zonder AA

Laatst bewerkt: 7 dec 2001
  15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    textures in halo zijn MMMMMOOOOOOOOOI

reflection is MMMOOOOOOOI

characters zijn MOOOOOOOI

jongen je moet het zien

het level waar je in twee dropships een stand aanval doet jongen het is gewoon echt,

ik was het aan het spelen, en behalve de sci-fi wapens zegt de vader van een vriend, "heej shit hoe hebben ze dat strand er achter geplakt?"

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Max Payne en Halo zijn ook 2 ander soort games.. ligt eraan hoe je er naar kijkt, Max Payne speelt zich vooral af in kleine ruimtes, waar veel aandacht is besteed aan textures van dichtbij. Halo is gemaakt om enormv er te kunnen kijken

17. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Halo gespeelt bij Futur Zone.
    DOA 3 is wel traag vergeleken met DOA 2.

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    halo textures zijn overal en altijd mooier

can you say BUMB-MAPPED?

ik ben nogal een graphisch veeleisend persoon, ik vind de max payne textures zowiezow niet mooi genoeg
    ik vind unreals "detailed textures" mooi

dat had halo ook (soldier of fortune en alice ook, and several others)

19. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top bij de launce:
    1DOA 3
    2UFC
    3WWF
    4Final Fantasy 11

Ik verheug me op FFX1.
    Hij zal wel mooi moeten zijn.
    ;)