k heb een Xbox (al drie weken)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 5 dec 2001.

1. Paula

Paula Guest

Beste Kobold...

Flipmans? 4 reacties achter elkaar? Hmm ik zou toch zweren dat je je benauwd voelt.... ! waarom dan? tis nergens voor nodig om zo vijandig te doen hoor. Of je Halo nou op een videoband ziet, die rechtstreeks van het beeld is overgenomen van de xbox zelf, of speelt op een tv (je doet zo trots over je sony trinitrontje maar zet hem een naast een real flat van philips, en auw)En nee, ik heb geen philips.....doet er niet toe... 30 demo`s gezien (collega ook, jammer dat hij niet reageert - kom op Frank!!!) en we vonden het vies tegenvallen behalve halo, dead or alive 3. De rest was kut.. it`s that simple, ja sorry!!

Toch wel grappig hoe je met man en macht je xboxie beschermt. Go kobold Go kobold!! En ja, de textures zijn mooi, maar die zijn in Max payne met de speciale high textures patch ook super gavies. Accepteer gewoon dat er nu nog maar 2 gave spellen voor zijn, die jij al uit heb... hehehe, nee hoor, ik zit je maar gek te maken.... maar toch is het zo....

Waar het op neerkomt is dat jij die xbox hebt, wat minder leuk is, is dat wij hem niet hebben. Maar dat is dus geen reden om ons helemaal xbox geil te maken met verhalen die niet waar zijn. Jaloers zijn we toch wel hoor, wees daar maar niet bang voor, maar je hoeft ons (of de anderen) niet ongerecht meer jaloers te maken. Zo onwijs mega bruut is die xbox nog lang niet. Toppertjes onbreken (jajajaja, die komen er zeker aan hoor). maar de ps2 heeft op dit moment meer toppertjes. Je noemt het zelf en benadrukt het ook. JIJ hebt zo`n ding, en JIJ weet hoe het eruit zien, want JIJ hebt een xbox. OK!! We get it!! Ik heb wel meer dan dat, bij de wee, heb ie al een dreamcast gehad dan? Zo niet? KOPEN die hap!!!

Ik denk dat over een half jaar a 8 maanden de xbox heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleeee bruuuuute titels heeft, maar tis nog ff afwachten zoals ik al zei. Nu doe je het beter met een playstation 2 als je voor gamplay gaat, heb je tenminste meer titels en metal gear solid 2 yummieeeeeeeee en trouwens, de graphix zijn ook mooi hoor.. Toedeloe en kusje van Paula. Yehhhhhhhhh!!!!!

http://xbox.ign.com>>>reviews>>> zie het verschil

http://ps2.ign.com >>>>reviews>>> zie het verschil

Das toch duidelijk niet. hoeiiiiiiiiiiiiiii

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    nou moe, jij vat mijn posts een beetje verkeerd op denk ik

ik probeer niemand xbox geil te maken, het maakt mij niet uit of je een ps2 of gamecube of xbox koopt,

ik vind return to castle wolfenstein en max payne ook mooi
    alleen het is een mining of je de een moooier vind dan de ander, iedereen heeft toch een andere mening erover...

maar ik zei, dat op puur graphich-technologisch gebied, halo ver vooruit is op ouwere engines zoals de quake, en maxfx engine

je kan ook een vierkante kamer zonder effecten maken met de halo engine, dat kan met elke engine.
    maar de mogelijkheden van deze engine vergeleken met die van de quake/maxfx engine zijn groter, dan kan je zeggen dat het niet zo is, ik weet alle details niet, maar ik nodig je uit om even te kijken en dan zetten we ze allebei naast elkaar!

als je het dan nog niet mooier vind, naja okay dan, het is maar ene mening die wij hebben ja toch?

ik heb vandaag nog even halo het nachtlevel gesppeeld op de moeilijkste mielijkheidsgraad, en de effecten die je om de oren vliegen en de bumpmapping die je zaklamp op de rotsen werpt, de gedetaileerde vijanden (soms tientallen tegelijk....i dunno, dat zie ik niet im max payne of rtcw...

tis maar een mening, ik wou niet fel lijken of iemand lekker maken voor de xbox!!!

dat trek je mijn posts uit de context!! das niet aardig!!

dan probeer je mij op persoonlijk niveau naar beneden te halen, en het gaat hier maar om een spelletje!!!

anyways ik denk dat je dat wel begrijpt dat ik niemand probeer over te halen, en alleen maar probeer uit te leggen wat ik zie vergelijkend..

sorry als je het verkeerd begreep, maar je mag dus best langskomen voor een avondje co-op!!!
    :)

lijkt me cool!

oh effe over die TV

daarmee bedoelde ik ook niet op te scheppen

mijn tv is niet groot of speciaal, ik gaf aleeen aan dat het zelfs op een lage kwaliteti tv heel erg moooi is!!
    dus ik probeerde juist het tegenover gestelde van jouw opvatting te bewijzen...

en vergeleken met de tvs in canada, die niet zo mooi zijn meestal (groot, maar niet zo mooi, waar ik was althans whahah

dus tjah, sorry voor misleiding, maar dit was wat ik echt bedoelde, ik hoop dat het een beetje de boel verduidelijkt!!

Laatst bewerkt: 7 dec 2001
  3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Paula, je probeert toch niet weer PS2 met Xbox games te vergelijken he..

En het gaat niet om graphics, het gaat om gameplay

PS2 heeft nu stoere games, maar de Xbox is nog niet eens een maand in Amerika uit, over 2 jaar loopt de Xbox en ook de NGC dik voor op de PS2..

4. Paula

Paula Guest

Oei oei oei Wouter, beste kerel. Wat spreek jij jezelf nu tegen! Nu heb ik je! Jij zegt dat het niet gaat om Grafix, maar om gameplay! Waarom koop je nu dan een xbox? Het is een feit dat de ps2 meer spellen heeft waar je meer hebt aan gamplay.

"Je probeert toch niet weer spellen van de ps2 te vergelijken met die van de xbox"

Jezusssssss Wouter!!! Wat moet ik nu hiermee? Volgens mij moet je toch echt serieus beter gaan lezen hoor! Wat jij zegt, heb ik ook al 5 keer gezegd (ook gameplay bla) Ik wordt hier een beetje moe van! (laatste keer dat ik reageer op zo iets overigens). OK, voor de 5e keer dan maar. NU ken je nog met gemak de spellen (behalve qua grafix Halo,d.o.a 3 ) van de xbox met die van de ps2 vergelijken. Geef nou maar gewoon toe, dan is dat ook weer gebeurd. Kom op zeg, wat heb jij met die xbox? Tering!! Natuurlijk, er komt een tijd waar de xbox gaat rulen, qua games opzet, grafix, 5.1 geluid. o Yeahh. Maar nu ruled die xbox nog niet. Halo is tof en mooi. En ok Kobold, qua engine heb je helemaal gelijk. Halo is daarop revelutionair, dat moet ik toegeven. Maar is wel zonde om een xbox te kopen voor alleen Halo, Er moeten meer van dat soort spellen komen!!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2001
  5. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    IEDEREEN STOP MET RUZIEE AARGHH!!...live in pieces met elkaar.>Amen..Ieder een mening!..:)

6. Paula

Paula Guest

Sjonge jongeeeeee, dit is toch geen ruzie man! Hoe oud ben jij nu weer? 11? Kom es met een boeiende reply zeg!

7. Lethal

Lethal adult member

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik lees nu ff jullie reacties over welke console nu mooier is en zo maar ik ben nog niet zo thuis in al die tech bewoording :confused: wat the fuck bedoelen jullie met gameplay??? ok ik zal nu wel heel dom en lomp over komen maar leg het ff uit
    ene met grafix bedoelen jullie denk ik hoe het grafisch eruit ziet toch? Nou hoe games eruit zien is voor mij een van de belangrijkste vereisten als de game er klote uitziet dan vind ik het niets.
    Ik was net ff in de dixons om ff te kijken naar nieuwe games voor de pc en vroeg daar gelijk ff wat hun mening was en xbox of een ps 2 , die verkoper was helemaal weg van een ps2 en zij dat de beeld kwaliteit van een ps2 beter is als een xbox omdat de ps2 128 bit is en een xbox 32 bit klopt dit en wat the fuck is hier tussen het verschil. ja ja ik weet het i'm a looser maar leg ff uit 8)

8. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    bits maken niets meer uit, vroeger wel

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    gameplay is hoe het spel speelt, controls en verhaal, levels etc

gewoon het spelgenot

en dat met die bits ofzo gewoon negeren

eerst vragen of die gast allebei heeft gespeelt, alstie nee zegt dan weet ie duidelijk niet waarover die praat

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Haha de Xbox is ook iets rond de 128bit dacht ik, niet precies

maar als die gast durft te beweren dat de PS2 beter graphics heeft dan de Xbox dan wil ik toch wel eens weten waar die dat op baseerd..

En Paula, ik koop de Xbox, omdat de games (en niet alleen Halo/DoA3/PGR) me aanstaan, maar ook omdat ik er een betere toekomst in zie dan om 6 maanden geleden een PS2 te kopen..

11. Paula

Paula Guest

"En Paula, ik koop de Xbox, omdat de games (en niet alleen Halo/DoA3/PGR) me aanstaan, maar ook omdat ik er een betere toekomst in zie dan om 6 maanden geleden een PS2 te kopen.." (Wat is pgr) ? Project Gotham Racing las ik net

Hmm, die zin snap ik niet echt... als ik goed begrijp had je 6 maanden geleden geen zin om een ps2 te kopen. 6 maanden geleden was de games opzet van de ps2 ook goed ruk hoor, juist door de toppertjes van nu vind ik de ps2 zo interessant. Natuurlijk!!!!!!!! koop ik uiteraard een xbox, misschien een gamecube, maar eerst ff voor 3 maandjes dat ik zit te niksen (geforce 2 ultra en athlon 14oo geeft ook genoeg speelplezier samen op mijn vette bruute 19 inch iiyama (geintje Kobold!!!)) een ps2. En als veel top spellen uit komen voor de xbox, koop ik die xbox. Voor de rest kan die xbox best wel eens 32 bit zijn hoor, maar dat zegt geen fuck volgens mij. Als het OS (aangepaste versie van win 2000/32bit) met 32 bitjes gelinkt is naar de processor die samen met het geheugen en de gpu op 128 bit draait, heb je nog steeds 128 bit performance.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2001
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik zwem nie tin het geld.. ik kan mij niet veroorloven om elke 6 maanden 1200,- uit te geven aan een console + games.

De Xbox vond ik (ook met breedband connectie0 de betere keus..

13. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, die Dixons gozer is dom! Hoe kan hij zeggen dat de PS2 128 bit is, en de XBox 32? De PSone is 32! De Xbox is gewoon 128! Grrrrr, ik word zo boos op die mensen die er niks vanaf weten! Whaaa! 8)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xbox is niet precies 128bit..

15. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox is 2x32 dacht ik en maar zeker geen 128 maar wat maakt dat uit?

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    nope.. bits maken nu echt geen hol meer uit.. netzoals mhz' :)

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    das natuurlijk niet waar...

de toekomst ligt altijd in meer/sneller

kortom, er zullen echt geen "langzamere" pc's/macs uitgebracht worden die opeens sneller gaan zijn

ze zullen van processorbouw veranderen, wat betekend dat de processors ingewikkelder wordem en daardaar meer, sneller kunnen verwerken.

dus kan je indirect(zelfs als ze omlaag klokken en sneller maken) zeggen dat je altijd te maken hebt met hogere Bits en Mhz'en

want je kan bijvoorbeeld geen lagere bits met lagere megahertz sneller laten lopen dan een met meer...

maar een met meer bits en lagere Mhz bijvoorbeeld weer wel, of een met minder bits en hogere Mhz...

snappie?

18. Paula

Paula Guest

Poepoe, beetje op je Nederlands letten hoor. Maaruhh ik dacht dat ik slap kon ouwehoeren, maar jij kan er ook aardig wat van. Ik probeer het ook niet te snappen, want volgens mij lul je nou echt CRAP!! TOF!!!! MEER!!! Het aantal bitjes zegt iets over de breedte van de snelweg. Meer bitjes geeft een grote bandbreedte, oftewel een bredere weg. Er kunnen nu meer auto`s doorheen, oftewel is dus WEL sneller. Megahertzen geeft ongeveer aan hoe hard de auto`s rijden. Misschien dat je dit ook zo zegt, maar dan op een BRUTERE manier. Maarja, je hebt altijd mensen die bruuter zijn ;) (of willen zijn) Maarja, wat is zijn. Ik ben, jullie zijn, Ihr seid.

De snelheid van de processoren hebben nu alles te maken met de grootheid van de transistortjes. Nu zijn ze met 0.14/0.13 micron aan het stoeien. Er passen nu zo`n beetje 60 miljoen transistortjes op een vierkante cm. Als dit getal (0.14/0.13 ) omlaag gaat, oftewel op een kleinere technologie werken, ken de snelheid omhoog. Dit heeft alles te maken met warmteontwikkeling.

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    er is altijd baas boven baas!

20. Paula

Paula Guest

Vandaar dat jij een xbox hebt, en ik niet. Ach ja, misschien moet ik het maar accepteren 8) Ik heb een lieve moeder die van me houd (I hope).

Deel Deze Pagina