nou moe, jij vat mijn posts een beetje verkeerd op denk ik
ik probeer niemand xbox geil te maken, het maakt mij niet uit of je een ps2 of gamecube of xbox koopt,
ik vind return to castle wolfenstein en max payne ook mooi
alleen het is een mining of je de een moooier vind dan de ander, iedereen heeft toch een andere mening erover...
maar ik zei, dat op puur graphich-technologisch gebied, halo ver vooruit is op ouwere engines zoals de quake, en maxfx engine
je kan ook een vierkante kamer zonder effecten maken met de halo engine, dat kan met elke engine.
maar de mogelijkheden van deze engine vergeleken met die van de quake/maxfx engine zijn groter, dan kan je zeggen dat het niet zo is, ik weet alle details niet, maar ik nodig je uit om even te kijken en dan zetten we ze allebei naast elkaar!
als je het dan nog niet mooier vind, naja okay dan, het is maar ene mening die wij hebben ja toch?
ik heb vandaag nog even halo het nachtlevel gesppeeld op de moeilijkste mielijkheidsgraad, en de effecten die je om de oren vliegen en de bumpmapping die je zaklamp op de rotsen werpt, de gedetaileerde vijanden (soms tientallen tegelijk....i dunno, dat zie ik niet im max payne of rtcw...
tis maar een mening, ik wou niet fel lijken of iemand lekker maken voor de xbox!!!
dat trek je mijn posts uit de context!! das niet aardig!!
dan probeer je mij op persoonlijk niveau naar beneden te halen, en het gaat hier maar om een spelletje!!!
anyways ik denk dat je dat wel begrijpt dat ik niemand probeer over te halen, en alleen maar probeer uit te leggen wat ik zie vergelijkend..
sorry als je het verkeerd begreep, maar je mag dus best langskomen voor een avondje co-op!!!
lijkt me cool!
oh effe over die TV
daarmee bedoelde ik ook niet op te scheppen
mijn tv is niet groot of speciaal, ik gaf aleeen aan dat het zelfs op een lage kwaliteti tv heel erg moooi is!!
dus ik probeerde juist het tegenover gestelde van jouw opvatting te bewijzen...
en vergeleken met de tvs in canada, die niet zo mooi zijn meestal (groot, maar niet zo mooi, waar ik was althans whahah
dus tjah, sorry voor misleiding, maar dit was wat ik echt bedoelde, ik hoop dat het een beetje de boel verduidelijkt!!
Laatst bewerkt: 7 dec 2001