K.I.T.T. te koop

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SjonKanon, 24 jul 2004.

1. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De pratende auto K.I.T.T. uit de serie 'Knight Rider' staat te koop. Via de veilingsite eBay is op de hevig gemodificeerde Pontiac te bieden. De auto is gebruikt tijdens het tweede seizoen van de populaire actieserie met acteur David Hasselhof.

Knight Industries Two Thousand (K.I.T.T.) is na zijn 'diensttijd' ingezet voor autoshows en demonstraties. In 2001 werd de auto nog geheel gerestaureerd. De veiling gaat pas op 30 juli van start. Het openingsbod bedraagt 40.000 dollar (32.000 euro). Een certificaat van echtheid is bijgevoegd.

K.L.I.K.

2. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    cool!

altijd al zo`n wagentje wille hebben :9

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    IK WIL HEM!!! :eek::eek::eek::eek:!!!! _O_

Super cool! Als ik het geld ervoor had, had ik hem echt zeker weten gehaald! Moet je de mensen is zien kijken als je met Kitt voorbij komt rijden. :cool:

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zooo zeker!! Vooral dit is vet:

The original scanner mounted in the front of the vehicle was restored and functions properly. The scanner sound effect is also added to external speakers so it can be heard while the scanner is running.

:cool:

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    heel erg leuk dat nightrider lampje, aleen als de politie het ziet krijg je een dikke boete+ dat je het lichtje er meteen af moet halen ( mag niet veder rijden)

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zo een vette wagen. Het vetste vond ik nog wel dat heen en weer gaande lampje voorop. En een vette stuur erin. :cool:

7. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0

Ja, idd en er kan wel 8 liter benzine in hij loopt op iets krachtigers dan een V8[!] dus ongeveer 1 op 6 als het meezit wat neer komt op 6*8 = ongeveer ehrm zeg maar afgerond 48 kilometer en dan weer tanken MAAR je hebt wel GVD K.I.T.T.!!!!

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :mad: Verpest onze kinderlijke blijdschap nou niet :D

9. Panzer

Leuk Bevonden:
    0
    Lees mijn laatste regel maar eens hoe denk je dat ik het vind dit is DE wagen die iedereen die even oud is als mij wou hebben samen met de bus uit The A-Team!!! _O_

10. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Man, als ik toch geld had! Zo vet, dat hele dashboard, is wel verbouwd maar nog steeds met allerlei visuele effecten en LCD monitors. En die scanner, zo super! :D Ik weet nu al dat die bak veel meer gaat opleveren dan het openingsbod...

11. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een vette wagen was ( en is ) het. Zouden ze ook de "turbo-boost"er inlaten zitten? :9
    Zou het file rijden in een klap een stuk makelijker maken. O-)

12. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Vette wagen _0/ vind 't echt een lelijke bak

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Lelijk!!!!! :confused: :confused: :confused: Cultuurbarbaar!!! Dit is de meest geniale auto die er is.

14. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Tommy is nog jong, snapt de goddelijke emotionele waarde niet....[:)]

15. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je met"er kan wel 8 liter benzine in'' :confused: denk niet echt dat zo'n wagen maar een tank inhoud heeft van 8 liter want dan zou je idd om de
    50km moeten tanken denk niet echt dat zo'n wagen dan heel veel verkoopt
    of bedoel je dat er een 8 liter blok in ligt maar dat lijkt mij ook wel HEEL VEEL voor zo'n auto

16. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    K.I.T.T,K.I.T.T i need you!!!
    i,m coming michael!!whowho:cool:

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    _O__O_!!

@Panzer, het busje van het A-Team moet ik inderdaad nog is kopen :cool:

@Tommy: :eek:! Kitt is niet lelijk! :mad: De wagen die een deel van mijn jeugd getekent heeft! wowow :D

18. Panzer

Leuk Bevonden:
    0

2 gallon is ongeveer 8 liter, lees de tekst erbij maar eens, hebben ze gedaan voor de stuntmannen dat die niet met 50 liter brandstof over een schans heen hoeven, vind ik ook een beetje vreemd verhaal trouwens, in de tekst word gesuggereerd dat er stunts met deze wagen gedaan zouden zijn, dat lijkt me niet logisch, verstevigd of niet geen enkele wagen kan zoon "turbo boost" doorstaan.
    Kijk maar eens hoe zoon auto neerkomt die is finaal aan puin, het lijkt me logischer dat als dit de echte KITT is, dat hij gebruikt is voor de scenes ALLEEN met David Hasselhof dus in scenes waar niets "gevaarlijks" gebeurt, het lijkt me niet waarschijnlijk dat ze elke stuntwagen zo uigerust hebben, omdat je met stunts toch alleen de buitenkant van de auto ziet?

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vond ik ook al vreemd. Maar misschien vonden ze het al een hele stunt als david hasselhof weg reed :D

20. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Om een beetje nostalgie op te halen een paar pics voor de liefhebbers :cool: :

Deel Deze Pagina