Kabeltjes, kabeltjes en nog meer kabeltjes...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Margammor, 8 jan 2006.

1. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    @ Dusun Amazon, moet lukken toch?

2. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al eens geprobeert maar dit lukte niet, kreeg toen een melding dat dit product niet buiten de USA verscheept kon worden. Ik zal nog wel eens kijken of het daar lukt.

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een Nederlandse shop is waar ze de Xbox360 Monstercables hebben, hoor ik het graag :)

4. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik werk bij Hobo Hifi, en heb zaterdag toevallig een setje Monsterkabels voor de 360 uitgeleverd. Scartkabel en die optische.
    Dus het spul kan volgens mij gewoon besteld worden.

Kijk ook op www.lookenlisten.nl (importeur) bij dealers, misschien zit er 1 bij jou in de buurt.

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  5. 3SP

3SP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    macconection dus

6. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie tip, bedankt .;)

7. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Monstercable Xbox360 Component + Fiber Optic gisteren besteld via www.macconection.com op de manier zoals Margammor verteld heeft en de status van mijn order staat nu op shipped. Een paar dagen wachten nog en als alles goed gaat heb ik hem dan binnen.

Zodra er meer nieuws is hou ik jullie natuurlijk op de hoogte!

8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een keer bij dealers gekeken en bij Rotterdam (mijn regio) vind ik BCC en Hobo Hifi. Bij BCC ben ik al een keer geweest maar daar hebben ze een beperkt assortiment. Bij Hobo Hifi (waar jij werkt?) ben ik nog nooit geweest.

Is het dan zo dat ik gewoon bij een van deze twee dealers kan vragen of ze een bepaald type kabel kunnen bestellen van Monster?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hobo Hifi en BCC zijn exclusieve zaken die monster cables leveren .. er zijn er nog een aantal ... maar bij deze winkels kan je de monster cables bestellen en zij kunnen deze dan ook leveren (als ze in hun systeem staan)

10. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de snelle reply. Dan zal ik het daar eens gaan vragen :)

11. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Idd, gewoon binnen lopen, als ze ze niet in het rek hebben hangen kunnen ze ze gewoon bestellen, lijkt me.

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, het heeft niets met de 360 te maken, maar ik kan het hier misschien het beste vragen. Ik heb een Gamecube en een Playstation 2, maar ik wil ipv de standaard kabels, RGB kabels gaan gebruiken, nu vond ik deze 2, wel 3rd party meer zeer goedkoop, is dit wat, of kan ik beter voor wat anders gaan?

Klik

Klik

Tevens werkt mijn TV nu niet op 60 hertz, tenminste, wanneer ik spellen op 60 hertz speel (Gamecube) krijg ik boven in beeld groene, blauwe en rode strepen in beeld, Als ik de zoom mode en 16 : 9 mode van mijn TV gebruik zijn deze strepen er niet. Kan het zijn dat dit met een RGB kabel verholpen is, of is het puur omdat mijn TV het niet aan kan?

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als het op dat soort dingen aankomt ,ga ik altijd voor de dingen va nde producent zelf.
    First party dus.

De rest is 'meestal' maar troep.

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Voor de ps2 weet ik het niet want die heb ik niet, maar voor de cube had ik wel zo'n third party kabel.
    Wat een bagger zeg het zag er niet uit, dus hou je bij het orginele spul

15. Link Static

Link Static Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag bij Hobo HiFi geweest, en de beide kabeltjes besteld . Wel een duur geintje; 64,95 for the scart , en nog eens 34,95 voor de optische kabel. En, zo'n twee tot drie weken levertijd .

16. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    En vandaag nog een setje erbij gehaald? :+

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weet iemand of er nou een groot verschil zit tussen de vga kabel van joytech en die van ms? En kan iemand mij daarvan de bron posten?

edit: en wat zijn trouwens de lengtes van die kabels?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2006
  18. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kunnen jullie mij een handje helpen, ik ben op zoek naar een verloopstukje van RGB (de drie component kabeltjes van de Xbox360 dus rood groen blauw component stekkertjes) naar DVI, weten jullie misschien waar ik die kan vinden? Ik heb hem namelijk nodig voor een test op mijn werk.

Deel Deze Pagina