Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af of iemand van jullie de band Kamelot kent. en zoja, wat jullie ervan vinden enzo. maar meer nog, in het nummer: Center of the Universe zit een vrouwelijke vocal die je verder nergens meer hoort in hun muziek. weet iemand wie dat is, en als ze niet in Kamelot zelf speelt, waar ze dan wel haar prachtige vocals tentoon spreid.

ik dank u allen

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Is het :
    Gothic
    Drum n Bass
    Trance
    Släger
    Hardcore
    Klassiek

?

3. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    je zou het weten als je het kent, maar ter informatie: het is gothic, tenminste zo zou ik het noemen. is er dan niemand die het kent?

4. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het power metal noemen :p, er is al een metalthread misschien moet je het daar is vragen. ik ben verder niet zo bekend met de band, misschien moet je het is op hun site opzoeken.

suc6

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, wel eens van gehoord. Wel aardig niet echt mijn smaak.

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan een nummer zijn waarin ze meewerkt. Staat er niet op de site of cd iets van background vocals, of bij het nummer extra info over de vrouw die het zingt?
    Heb even op de site gekeken maar kan er niets over vinden. Op de cd zal er vast meer over staan.

7. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je op allmusic.com naar kamelot zoekt kun je ook zien met wie ze samengewerkt hebben... misschien dat ze daarbij staat, en de namen van de bandleden staan er ook dus moet je ze maar ff afzoeken:p

8. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
  9. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    okee, thnx, zal ernaar gaan kijken

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Gooi het eens in de metalthread zou ik zeggen, nu lijkt het alsof het gaat over het kasteel Camelot. Maar over de muziek: het is een leuke band maar een beetje te 'pompeus' naar mijn smaak. Ik ben helemaal gek van powermetal, maar Kamelot gaat over de top. Adagio, Gamma Ray, Masterplan, Time Requiem en natuurlijk Helloween zijn sterkere spelers in het overvolle powermetal-veld

11. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    NP .... Ik wil nog wel 's luisteren naar Blind Guardian, maar m'n metal voorkeur gaat meestal toch uit naar wat minder power metal :)

12. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat dit de eerste keer dat ik van ze gehoord had, ik vind het op zich wel leuk, maar voor tussendoor. het is inderdaad een beetje overdreven wel. maar goed, verandering van spijs doet eten toch zeker... (blergh, spreekwoorden zijn kazig)

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dit gaat in de metal thread verder, deze gooi ik dus dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina