Ik heb net Kameo gekocht bij de Bart Smit voor 29,95.... vanavond maar eens testen, ik ben erg benieuwd.
vast ik kameo help. ik zit vast in sulfurs cavern, ik kan met flex die likkende plantjes raken maar dan knal ik weer naar beneden, weet iemand hoe ik die grot uitkom? alvast bedankt!
Heb je wel de goede plant? Die aan het plafond met achter de plant een opening in de muur (volgens mij rechts van waar de tralies de gewone opening blokkeren).
weet iemand hoe ik een A ranking kan krijgen bij die missies? het lukt me maar niet om zoveel punten te scoren. wat is de truc? zoveel mogelijk combo's of zo snel mogelijk afmaken??? Wil alle achievements halen namelijk.
nou gaat volgens mij niet goed, er hangt een blauwe plant aan de muur bij die tentakels, maar die spuugt me steeds weer uit, moet er ergens bovenaan het plafond ook iets hangen dan? heb haast geen tong meer over : :
IK ben eruit! dacht dat je over de tentakels moest, maar je moet inderdaad door t gat in de muur thnx
Volgens mij moet je niet geraakt worden, waardoor je carnage/brutal/frenzy multipliers alleen maar stijgen. Hier is een Kameo A rank guide, met links naar filmpjes. Heheh, gefeliciteerd!
Zoveel mogelijk combo's maken zonder zelf geraakt te worden. Brutal - combo - ? (die laatste weet ik zo niet meer ) moet je allemaal zo hoog mogelijk houden. Zorg ervoor dat je in slow-motion terecht komt, omdat dat de boel makkelijker maakt.
Lassie? Ontopic dan maar: Ik blijf erbij dat dit een van de leukste sp games op de 360 is. Ik heb alleen het spel verder niet meer in de gaten gehouden en wist niet eens dat je co-up online kunt doen. Ik ga snel een keertje checken dus als mensen zin en tijd hebben: voeg me maar toe.
en Frenzy's en je moet het level zo goed moegelijk van buiten kennen, zodat je ook weet waar de spawn plaatsen van de trollen zijn. Want je moet de Doom Trolls pas op de laatste spawn plaats afmaken (die witte trollen die pas te voorschijn komen in Slow motion). Dan krijg je de meeste punten (ik had terwijl ik het niet eens zo goed deed, in thorn's pass 350 miljoen...)
thorn's pass hoi mensen ik zit vast op thorn's pass, moet met 't plantje op z'n kin slaan en dan op m schieten met chilla, maar ik heb de tijd niet dan is ie weer normaal en kan ik niet meer schieten, die 2 irritante bewakertjes gaan ook nooit dood. iemand een idee hoe ik dat aanpak? alvast bedankt!!
je moet zorgen dat je in Warrior Focus komt dan heb je wat meer tijd om te richten (Major ruin is de beste manier om in Warrior Focus te komen) pas als die grote gast dood is, moet je die 2 bewakers afmaken >> doe dit met Snare>>pak ze op met RT, en spuug ze over de rand weer uit met RT
Thermite's Mortar op die grote trol doen, dan blijft hij langer met zn hoofd naar achter staan. Dan snel 4x Chilla's ijsspeer en hij's dood.
ik zit bij thorn's pass, dat is volgens mij vlak voor de eindbaas. ik moet met thumbleweed een trol op z'n snufferd slaan, dan veranderen in chilla en een ijsspeer op zn hals schieten. dat is me allemaal duidelijk, maar als ik een klap op z'n kanes geef en wil veranderen in chilla wil ik een ijsspeer schieten, alleen voordat ik zover ben is die trol alweer hersteld. in het helpboek staat dat ik door bepaalde moves tijd kan winnen om de speren te schieten, iets met "warrior focus", maar wat is warrior focus? alvast weer bedankt!
What is Warrior Focus? - Warrior Focus is something that can be best described as a slowdown in time where you are able to move at normal speed but enemies are slowed down. It is achieved by attacking enemies in ways that fills your focus bar completely full, which is located in the top center of your screen right under carnage multipliers. om in Focus te komen gebruik ik meestal Major Ruin: Major Ruin o Hyper Cyclone: Hold LT+RT