jes gelukt, ik ben nu bij de luchtschepen, maar eerst ff die flitsen van mn netvlies af laten gaan \o/ \o/
Ik heb een vraag. Ik heb Kameo van de week gekocht, gister uit gespeeld. Ik wilde de laatste elemental fruits verzamelen, maar toen ik er een stuk of 80 had, liep de game vast, net tijdens de auto-save. De error was 'dirty or damaged disc'. De dag ervoor had ik ook al zo'n error, maar kon gewoon re-starten. Nu dus niet, want elke keer als ik mijn savegame opstart staat er (voordat ie gaat loaden) dirty or damaged disc. Is er iets dat ik kan doen? P.S. mijn disc is niet vies en er zitten geen krassen op.
geen idee, opnieuw beginnen misschien? ik heb het nooit gehad, ik zal straks trouwes weer s naar de 7 overgeblevenen elemental fruits gaan zoeken
Dit spel is nu dus als Classic te kopen, voor 30 euro. Ik heb alleen de demo gespeeld, en vond het niet echt mooi. Heb de New Demo gedownd, maar nog niet gespeeld. Een vriend vind Kameo nog steeds de beste singleplayer game, en voor 30 euro lijkt het me niet mis. Is het slim om de game dan voor 30 euro te kopen, of te wachten en een andere te kopen?
bah...dat wordt dan opnieuw spelen. Niet dat het een rotspel is, integendeel, maar vind het niet leuk om iets 2x te doen, vanwege een fout Naja, ik ga iig voor een snelheidsrecord!
Ja, oke, maar op wat voor punten is het een mooie game? Unieke gameplay oke, maar nog speciale dingen? Hoe lang is de gameplay voor een casual gamer (GoW taaltje )? Zijn er ook dingen die je moet verzamelen, en daarom een level opnieuw gaat spelen ofzo? 50 hidden blabla's? Op welke site is een goede review ervan te lezen?
1e knal je door alle levels heen om de boel uit te spelen. 2e doe je het nogmaals om bij elk level A-Ranking te halen (Rankings gaan van E t/m A dacht ik. Hoe hoger je socre, des te hoger je ranking) Ondanks dat de moeilijkheid niet al te hoog is, heb je hier toch al de nodige uurtjes voor nodig. En je zult er veel plezier aan beleven, voornamelijk de ranking halen is leuk Dan kan je nog alle elemental fruits scoren. Dit zijn er 100 in totaal waarmee je je figuurtjes kan upgraden. Dit upgraden is weer nodig omdat je anders de A-Rankings niet gaat halen. Dan zijn er nog speciale outfits e.d. te vinden. Al met al een hoop plezier Ga hem halen, €30 is ie meer dan waard.
Oke, zal hem dan toch maar gaan halen . Eerst ff afwachten met mijn folderwijk, lekker handig dat ik geen info heb hoeveel het per week verdien[t/d?] .
Sorry voor de dubbelpost, maar een deal met vozz is rond, dus dinsdag krijg ik Kameo binnen Iemand nog tips voor de eerste levels? Zoals speciale bonussen ofzo?
Er is een Nederlandse walkthrough op gamefaqs volgens mij. Als je die volgt zal je het spel in 1x helemaal uitspelen, maar dan hoef je weinig zelf te puzzelen. Je hebt naast het verhaal namelijk ook enkele extra's die je kan verzamelen. Health potions, elemental fruits om je warriors te upgraden en amulets met special powers. Deze kan je ook gewoon halen als je de story voor een 2e keer speelt hoor.
ff n vraag over multiplayer.. kun je met zn 2en ook meerdere levels spelen online of enkel het eerste (intro) level? bedankt
sorry dat ik hier weer op terugkom. Ik wou namelijk even een leuke budgetgame kopen, en mijn oog viel op de classic-versie van Kameo. Nu vroeg ik me af, aangezien ik dol ben op co-op, zit die ene Live-update ook bij de classic-versie in? zonder co-op is er namelijk heel wat minder aan:{ Bij PDZ zaten er ook een paar downlaodable maps bij in, dus wie weet, zou mooi zijn, aangezien er nogal wat gratis addons de markt(plaats) op werden gegooid:b:
ik weet niet, maar anders download je die update toch gewoon? of heb je geen live, gewoon met 2 spelers op 1 360 kan volgens mij al zonder die update, die was dacht ik alleen voor online co-op.
De classic versie is gewoon het hele spel, alleen een ander hoesje. Dus de updates kan je gewoon downloaden