1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

1. cabrinhaboy

cabrinhaboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop met u mee :)...hopelijk word het volgende spel dan ietsje langer, en de achievements mogen ook wat lastiger worden

2. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Kameo 2 \o/Maar dan Banjoo om dat gat te vullen tot deel 2 uitkomt :). Hier is trouwens ook helemaal niets over bekend wel?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Sommigen zijn nu al best lastig met bepaalde besturing. ;):)

4. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    grrr... het stuk war je met 40 for below die ijsbaan moet nemen met die splitsing erin is echt wel lastig...val alle keren weer de dieperik in |:-

dan was ik er na dik 20 pogingen eindelijk in geslaagd om de overkant te bereiken, wa doe ik dan??, juist daar naar rechts gaan zodat ik het weer opnieuw kan doen :'-(

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je bent niet de enige die erge last heeft van deze game. Ik moet soms ook echt prutsen met de besturing of bepaalde opdrachten. Het went wel, maar pas na een langere tijd. ;)=(

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik ging vandaag weer kameo spelen, ff proberen om mijn score hoger krijgen. En was wel beetje gelukt bij die laaste level, thorns airship volgens mij.

Maar toen kwam die opeens bij de credits en kon niet weg klikken en op het laast zag ik de mistic lachen.

Dus ik denk dat je in deel 2 als die komt (:eek:), dat je de mistic moet verslaan, eerst een heel avontuur, en dan krijg je die oog en dan probeer je je vader weer terug te halen, maar dan gaat er iets verkeerd en komt er een kwartaardig wezen op je wereld. Die moet je dan ook verslaan met daarvoor ook een avondtuur en als je die hebt verslagen, kan je je vader weer terug halen.

Zou wel gaaf zijn. :p

Met nieuwe element warrios, omdat die ouwe geen energie meer hebben dus je moet weer nieuwe krijgen. :9

7. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    heb gisteren eindelijk Thorn verslagen \o/, ben er wel een klein uurtje mee zoet geweest toch...

nu enkel nog voor de achievements alle levels eens overspelen voor die "A-ranking"... heeft hier eigelijk iemand wat tips voor?

en die unlockables, zijn die eigelijk wat?

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Een E3-medewerker had wat informatie gelekt een aantal dagen geleden. Ik hoop dat het allemaal klopt:

Bron: xbox360only.nl

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    @Phoenix NL: waar heb je dat gelezen?

OH IK HOOP zo dat rare een nieuwe conker maakt :cool: en ninja gaiden 2

Je moet gewoon bij elk level, warrior mode krijgt en dan die mini trolls mollen. :)
    In thorns pass is dat wel lastig want in het begin komen ze niet meteen als je warrior mode krijgt. In dat level moet je eerst 5-7 warrior mode krijgen tot je die mini trollen krijgt.
    En dan als je ze hebt in dat level moet je naar die brug gaan. En dan 40 below en dan die earthquake doen, dan vallen de meeste er af en dan heb je brutal en frenzy en al. Zorg wel dat je die eye of power hebt :)

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hier :)

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefront 3, maak me gek !

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb net kameo geruild met vaag, ben heel erg benieuwd hoe deze game is!
    de demo vond ik erg tof!

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe zijn de achievements voor deze game eigenlijk?
    Je krijgt er toch zoieoz 700p voor het uitspelen alleen (het volgen vand e verhaallijn en die monsters halen??)?
    of heb ik het nou mis?
    wel jammer van al die 0punten achievements.. mja

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Volgens mij als je het spel uitspeelt volgens de normale verhaallijn, krijg je 600 Gamerpoints.
    Als je dan ook nog eens alles erbij haalt, fruit etc. krijg je er nog eens 100 Gamerpoints bij.
    Voorderest kun je de overige Gamerpoints halen met het behalen van de A Rankings van de verschillende levels. :)

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg wat een gieren die microsoft!

als je de game in expert mode wil spelen moet je focking 400 points betalen... pffff ik koop de game toch al wat een onzin!!! :mad:

16. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier ermee :thumbs: ik wil de game voor de zomervakantie eigenlijk ook weer kopen. Zonde dat ik deze game ooit heb weggedaan.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik heb Kameo nu van de bibliotheek geleend en echt..deze game ziet er echt fabuleus, fantastisch uit! Echt, vooral in die bossen...die sfeer gewoon. Schitterend. Alleen nu zit ik vast. Ik moet naar de Forgotten Forest, alleen 4 bewegende bomen blokkeren me doorgang en er staat een wachter steeds rond te lopen. Ik moet met Rubble Gravel Blast doen om al de 4 Guardian Trees te hitten. Maar als ik dat doe, gebeurt er niks. Iemand een idee?

18. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    edit: laat maar

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  19. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die reus?

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Nee het is een normale kerel. (Nja, normaal formaat. :+) De ingang is een hoofd van steen, en het kapsel is een hele grote struik. In de mond zitten 4 bewegende boomstronken, waar ik dus langs moet.

Deel Deze Pagina