normaal is het voldoende om temidden van die 4 bomen (de exacte plaats waar je moet staan is aangegeven door die stenen vloer) je gravel blast te doen, als je de 4 bomen raakt word de doorgang voor de grot vrij... indien het dat is wat je al hebt geprobeerd kan ik je ook niet helpen vrees ik
Hm, ik zie helemaal geen stenen vloer. De area heet Forgotten Forest Glade en voorbij een klein meertje loopt er een gozer in de vorm van een plant en de opening is dus geblokkeerd met 4 boomstronken. EDIT: Hoowwww, er zit wel een steen, als ik die aanval doe dan werkt t wel! Thanks voor de hulp!
Ik heb net kameo gekocht, maar nu zit ik vast kan iemand me misschien helpen!.. Ik heb flex opgenomen en gebruikt om uit de grot te komen, waarna ik terug ben gegaan om het leger te helpen om katapulte te vernietigen, vervolgens ging ik weer terug naar het dorpje waar ik flex heb gevonden. Hierzo zijn diverse planten met de tongen, maar ik krijg het niet voor elkaar om me ook aan 1 van de planten op te zuigen en heb nu geen idee waar ik heen moet. (in de walkthrough stond dat ik nu op weg zou moeten zijn naar iemand die op onzichtbare paden kon lopen) Alvast bedankt!
wanneer je flex bestuurd moet je op die planten richten op het moment dat ze hun mond openen (de juiste benaming van die aanval ken ik niet meer juist), dan haak je jezelf vast aan hun tong en trek je je naar die plant toe. Op zoek naar 40 below moet je zo een gans traject afleggen met flex en die planten... good luck :b:
Je moet inderdaad alle stenen met rubble wegschieten en zo alle bomen raken. En jongens, als je vast zit, vraag het dan eerst aan dat boek. Die zegt zowat alles voor.
mmm ik probeer steeds met dat beest die tongetjes te pakken zowel boven als onder aan de berg, maar hij wil ze niet pakken. Volgens mij sta ik op de goede plek.
kijk goed of je: 1. niet nog dichter bij die plant kan gaan staan, 2. er geen andere plant is die dichterbij staat
hmm...als ik het mij goed kan herinneren kan je die zo nemen hoor, ik begrijp echt niet waarom het niet wilt lukken... als je mikt op die plant, zie je dan eigelijk dat je het blauwe cirkeltje verkleint als de mond opengaat?
Ik vind dit echt een meesterlijk goed spel. Het level Mountain Rise, en het gebied Mountain Falls..prachtig!
Ik had 1 dag voor mijn xbox kapot ging deze game gekocht. Ik heb nu mijn xbox na bijna 6 weken weer terug en kan eindelijk weer verder met deze game
zijn er nog mensen die samen met mij de co-op modes willen spelen moet die achiements nog hebben zo ja voeg me dan toe
ik ben net in die ijswereld gekomen, maar ik kan niet eens bij die ingang van de grot komen met die demon, hoe kom ik daar, ik zit vast, het verst waar ik kan komen is bij de school. alvast thx