1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

1. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet gewoon die rode draak gebruiken dan en het ijs laten smeleten met een vuur aanval

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat een geweldig spel!! (de demo zuigt maar het spel is geweldig!!)
    ik ben alleen niet zo goed in het collecten van hidden fruits :9
    heb net Lenya bevrijt dus denk dat ik zo halverwege het spel ben en heb er pas 7/100 :9

heb je die dingen later nodig?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, om je Elements mee up te graden. Je kunt ze meer kracht en speciale aanvallen geven via het Wodnot boek, of iets in die richting. Je hebt er veel aan, als is die grote octopus ergens in het spel mij nog een doorn in het oog, upgrades of niet. ;)8)

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aah ok, nja ik moet zeker beter gaan rondkijken dan lol

Thorn's Pass ranking
    50
    'A' ranking on Thorn's Pass.

btw, zijn die A rankings in die missies moeilijk te krijgen egenlijk?

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je het eenmaal in de gaten hebt, is het vrij makkelijk, maar o-zo-leuk :)

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand miss wat tips om Queen Thyra te verslaan?
    Ik gooi met chilla een ijspegel in haar oog.. en vervolgens vallen er allemaal kleine ogen op de grond.. Mijn boek zegt dan gebruik 40 below om die dingen de berg af te gooien maar dat wilt maar niet lukken :{ iemand tips aub |:-?

PS als iemand coop achievements samen wilt scorena dd me>> casper018

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aaah de koningen verslagen, kwam er een beetje laat achter dat je die sneeuwbal niet richting die dingen moest gooien maar vasthouden :9

Ik ben nu voor de 2e keer in het FORGOTTEN FOREST GLADE
    en zit achter die shadow aan voor de laatste elemental warrior > Thermite
    maar nu moet ik 3 dingen uit de lucht halen door lawaai te produceren (met die gele toeter bloemen) en zo de grote trol telokken
    maar elke keer als ik hem lok rent ie tegen een boom aan..
    ben nu al bijna een uur aan het kloten hiermee |:- heeft iemand miss een tip om het makkelijker te maken of is dit gewoon een xxx stukje :9?

8. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is ook precies de bedoeling. je moet er alleen voor zorgen dat hij tegen zo'n boom aanloopt als er een vrucht boven in die boom open is.
    dan valt die naar beneden en kun je die weer in een put doen.
    dat 3 keer en de poort gaat open.

handig voor als je vast zit; http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/516505/43170

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aaah thanks, omg me noob.. maar tis me gelukt :)

is er iemand die online wil spelen voor deze 5 achievements >>

Beaten Old Mawood (Co-Op)
    10
    Defeated Old Mawood in a Co-Op Quest.
    Beaten Corallis (Co-Op)
    10
    Defeated Corallis in a Co-Op Quest.
    Beaten Queen Thyra (Co-Op)
    10
    Defeated Queen Thyra in a Co-Op Quest.
    Beaten Lord Drok (Co-Op)
    10
    Defeated Lord Drok in a Co-Op Quest.
    Beaten Thorn (Co-Op)
    10
    Defeated Thorn in a Co-Op Quest.

??
    voeg me toe > casper018

10. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je wel zo toe, maar dan wil ik hosten! }:];)

11. cabrinhaboy

cabrinhaboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is bij mij al een tijdje geleden hoor, maar ik dacht dat 40 below een aanval had waarbij hij in het rond kan draaien met een sneeuwbal in zen handen, die aanval moet je gebruiken om die ogen van de rand af te slingeren :)

12. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel ook alleen even geprobeerd,maar ben nu veel met saints row bezig.Maar vind het een leuk spel Kameo.Ga het van de week weer spelen

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vind ik prima!

Net kameo uitgespeeld, wat een GEWELDIG SPEL!!!
    600 gamepoints, ahja..
    wil er nog 5x10 van co op halen
    die A rankings gaat mij niet lukken >> ah ja 650 punten totaal is ook niet slecht :9

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Rank A is juist 2 easy. Als je weet hoe het moet:)

15. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    wie "A" zegt moet "B" ook zeggen eh :)

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kiek Hier even. Dit is het lastigste level om A-Ranking te halen. De rest gaat makkelijk.

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  17. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Forgetten forest is inderdaad het moeilijkst :thumbs:

Thorns pass en die laaste zijn het makkelijkst en die andere zijn ook makkelijk. ALs jullie uitleg willen vraag het maar :)

18. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    waarvoor dank _O_

19. cabrinhaboy

Leuk Bevonden:
    0
    ok hulp gevraagd dus :)

nog maar simpel in Thorn's castle kan ik na enkele pogingen niet beter doen dan de E-ranking |:-.... via die link van enkele posts hierboven is het mij al gelukt om op één plaats een serieuze combo te doen met pummelweed maar euhm... dat is niet voldoende dus =(.

20. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ok, dat is toch het eerste level. :9

-Je kan het beste in dat level die eye of power nemen, in dat level heb je de wotnot boek nog niet dus je moet zo doen: Start het spel kies die eye en sluit het spel af en ga naar score attack. Dan heb je die eye.

-Je bent chila in het begin, glij naar beneden van die ijs en schiet die 2 gasten dood met die kanonen.

-Vermoord die trolls die op je afkomen met chila, pak ze op je rug en schiet ze weg. Schiet ook met chila die draken kapot.

-Dan kom je in die gang vermoord al die trollen met chila op je rug en schiet ze weg. Dan kom je bij die fire troll die is juist lastig, want die zijn moeilijk te vermoorden, je kan die het beste laten of met veel gedoe vermoorden met major ruin.

-Dan kom je bij nog zo'n fire troll die kan je beter helemaal niet vermoorden, ik val er teminste altijd van het level af |:-

-Dan kom je bij die roll troll (zo noem ik ze maar ff :cool:) die er afgooien.

-Schiet dat hek open, nog niet er onder door gaan, maar ga rechts er naast staan op die halfpipe en schiet die troll in de verte er af met chila, ga nu onder die hek door en schiet die 2 draken dood die rond vliegen.

-dan ben je in die torren je kan het beste daar gewoon van weg rollen want die fire troll is daar irritant :9

-Schiet dat hek open en schiet die 3 trollen dood die er staan.

-Schiet die kaarsen houder waar die trollen onder staan kapot.

-Nu kom je op de plek waar de meeste punten te verdienen valt. Vermoord alle trollen behalve die zit te verschuilen achter de kisten. Terwijl hij nog leeft moet je die ijzeren dingen waar die trollen zich onder gaan verstoppen van het level gooien. Als je dat gedaan heb vermoord de laaste. Probeer allemaal met brutal te vermoorden met pummel weed's 'weed kill' of chila hun vast pakken en gooien.

-Vermoord nu die trollen die eigelijk onder die dingen gaan zitten. Probeer allemaal met brutal te vermoorden met pummel weed's 'weed kill' of chila hun vast pakken en gooien.

-Als je dat hebt gedaan komen er nu super veel trollen naar beneden, pak major ruin en doe 'H.Cyclone (LT+RT). Krijg je die warrior fision en je zit allemaal mini trolletjes vermoord die, je krijgt ze allemaal in 1x dood met eye of power en H.Cyclone. Ga zo door tot dat ze niet meer komen. :)

-Ga nu die toren op die omhoog is gekomen. Schiet die trol er af die op het ijs zit, als je net genoeg naar voren loopt kan je hem schieten en kan je hem vermoorden. Dan ga je die ice op en vermoord die 2 trollen die komen.

-Eindbaas: wacht tot hij bij de kisten staat en schiet dan de kaars houder kapot. Gaat hij in 1x dood. Vermoord ook de 2 laaste trollen die in de kisten zitten verstopt. :)

En je hebt RANK A. :)

Deel Deze Pagina