M'n rechter wijsvinger doet echt pijn, je moet teveel op de RT button drukken. In ieder geval, ik ben nu bij die 2e eindbaas, dat grote blauwe soort inktvis/kwal. Ik had hem net bijna maar werd helaas vermoord, die besturing van die Deep Bleu is echt bagger vind ik, vanmiddag/avond weer ff proberen nu word ik er gek van ^^
Iemand zin in Co-Op Thorn's Castle Expert? Ik had dat level bijna 3x uitgespeelt vandaag in single player maar ik ging steeds dood net voor het einde van het lv
Ik heb een vraag over een foutmelding. Ik heb vorig jaar de game gekocht en ineens deed de game t niet meer (dirty/damaged disc error). Bracht de game terug en kreeg mn geld terug. Inmiddels ook een nieuwe 360 die alle games prima afspeelt, nog geen enkele fout gehad sinds kerst. Nu heb ik Kameo vorige week opnieuw gekocht omdat ik toch weer verder wilde. Ik start m op en krijg bij het loaden van mn oude savefile weer die error. ik start een nieuwe game en *hoppa* weer die error. Dit gebeurt dus alleen bij Kameo. heeft iemand een oplossing/ hier eerder van gehoord? erg lastig dit.
Kick, ik zoek nogsteeds een online partner voor expert/a ranks/runebattle en time attack. En aangezien ik nog maar 1 week gold heb hoop ik dat iemand snel reageert. / = en "of" of.
Ik ben op zoek naar een game à la ratchet&clank/jak&daxter, is deze van dat soort? Ik heb de demo gespeeld, maar daar kon ik niet veel van afleiden.
Er zijn volgens mij 2 demo's, en ik vond dat die wel goed lieten zien wat er in de game te doen was. (die van het eerste level waar je gelijk met Chilla die ijsmuur op moet klimmen) Ik heb Ratchet & Clank en Jak & Daxter nooit gespeeld, dus als je inderdaad gewoon alletwee de demo's hebt gespeeld, kan ik je niet vertellen of Kameo daar op lijkt.
Ik ben nu bij die eindbaas met die groene ogen, dat ijsbeest. Het lukt me wel om al die ogen te verslaan maar op het laatst is er een grote groene oog hoe moet ik die verslaan ?
Ja, daar was ik ook achter gekomen maar toen ie bij die rand stond viel ie niet naar beneden hij sprong omhoog en ging een andere kant op ^^
Wie kan me helpen ben pas begonnen en kom nu al niet verder.. Ben bij die water tempel, al die trolls komen en na moeite heb ik ze allemaal dood gemaakt. Maar nu kom ik niet op dat torentje ik moet die stekel dier gebruiken die kan draaien en via 2x omhoog gaan maar het lukt me niet om op dat torentje te komen snap er niks van. Hoop dat jullie begrijpen waar ik nu ben en wat ik bedoel.
Je moet ergens een schans vinden, of je kan teminste rechter trigger gebruiken om snelheid te maken. Of anders lukt misschien: eerst die hop te maken en als je in de lucht ben die rechter trigger om dan naar voren te vliegen.
als je eenmaal die ice queen dood hebtt he, moet je een trol tegen bomen aan laten slaan door iets eraf te laten bungelen maar hoe ?! en met wie?
Ik zit al meteen vast in het begin... Ik ben net begonnen en ben net nadat ik buiten in de sneeuw de trollen heb gedood, naar binnen in het kasteel gegaan. Daar heb ik via de rampen naar een ruimte gerold, en hier heb ik alle trollen kapot gemaakt. Dan zit ik vast: de ruimte is opgedeeld in 2 plaatsen. Op de 2de plaats vind ik enkele trollen, 3 ballen, en 3 emmers met vuur, er loopt ook zo een "vuurmannetje" rond, ergens hoog hangt een emmer vol lava die ik met mijn ijspegels kan neerhalen, waardoor de lava op de grond terecht komt. Er zijn afgronden, maar als ik hier kom ben ik dood... Iemand info?
Idd jammer. Heb deel 1 vrij veel bij een vriend van me gespeeld en was voor mij één van de eerste xbox 360 games die ik echt gespeeld heb. Was echt best een leuk spelletje. Dus als jij een petitie start Dulle teken ik hem graag
Wow, dat is lang geleden! Dit was een launchgame toch? Ik herriner me nog zo goed dat ik helemaal ondersteboven was van de graphics, toen ik nog een Xbox 1 had
Als je Conker had gespeeld viel het wel mee. Die game was ongeveer net zo mooi als de 360 games uit de begindagen.
Haha klopt! Vond The Chronicles of Riddick Escape form Butcher Bay (wat een titel ) zelf mooier en sfeervoller dan de eerste lading xbox 360 games.