Zonder die mini-trolletjes wordt het bijna onmogelijk lijkt me, daar kreeg je de meeste punten mee... Zijn de benodigde punten voor Rank A eigenlijk hetzelfde als bij Score Attack in single-player?
Ja zekker. Het is heel goed geregelt, Je kan van alles instellen. Mijn vraag is: ik heb net de D rank gehaalt in het eerste level. Maar hoe haal ik nou echt goed de A rank. Ik had 20X Brutel. En die mini trolletjes zie ik niet. Zitten die uberhout wel in het eerste level?
Ja.. die mini trolle zie je allleeen in focus mode..! Je ziet ze op dat soort van grote platform net voor waar je met major ruin moet springen en dan moet overswitche naar chila!! En je moet wel wat meer dan 20 brutal halen 60 had ik er op het einde met het eerste level en 100 frenzy en ongeveer 121 caugness (of zo iets)
vet het is echt vet jonge ik heb hem geleend wie wil weten waar de skin 40 below is ie weet ik en kan iemand de skins verklappen_0/
Ik zit nu volgens mij hier: En heb die kanonnen laten schieten op die boot etc. Ik moet nu naar dat icoontje van die bergen, ik zie daar 2 huisjes, maar nergens een doorgang ergens naar toe... Iemand een idee?
veel frenzy en brutal carnage maken ik moet enkel nog forgotten forrest halen, maar die is moeilijk want je hebt alleen Pummel weed en Rubble iemand tips?_0/
Er zou gewoon een doorgang moeten zijn hoor. Je kan er niet met je paard door he. Ik kan er ook zo 1,2,3 niet opkomen welke area dat is.
jongens ik weet waar de skin van major ruin is en 40 below en rubble enen vriend van me heeft ze allemaal dus je kan me alles vragen die 40 below ligt in een huisje in de oorlog in en kast wie je kan open maken rubble light in en winken major ruin ligt ook in een winkel
skins jongens ik weet waar de skin van major ruin is en 40 below en rubble enen vriend van me heeft ze allemaal dus je kan me alles vragen die 40 below ligt in een huisje in de oorlog in en kast wie je kan open maken rubble light in en winken major ruin ligt ook in een winkel
je moet hier voorbij die huisjes lopen en je komt bij een muur, je kunt die muur op door middel van Major Ruin en dan zul je zien dat je een berg moet opklimmen en dat is met chilla. volgens mij is dit het level waar je flex moet behalen
arie ik ben daar ook maar ik weet niet welke berg daar vlak in de buurt ligt en huisje daar zit en kast die kan je open maken en daar zit en skin in zoek gewoon alle huisjes naar in dat sneeuw gedeelte
ja ik denk flex en 40 below dus als je langs die huisjes lagns loop kan je met major ruin er tegen aan rollen en dan moet je in chilla verder klimmen en dan kom je op die berg
Ok, dat is gelukt. Nu ben ik iets verder, maar weet weer niet waar ik naar toe moet... Dit lees ik in een faq: Ik kan nergens die muur vinden waar Chilla tegenop kan klimmen... EDIT: Gelukt, moest weer met die Chilla kerel ergens klimmen.
ik weet alle andere skins te vinden behalve die van snare*) kameo co-op xxbox-live is trouwens uit eb em ne gedowload