Je moet proberen alle beesten met brutal vermoorden echt alleen.. Dan kom je op die plek, waar je die mini trolllen kan tegen komen ( hoop dat je die weet..) Dan moet je er ff een paar nog met brutal vermoorden, tot je 30 brutal hebt. Dan pak je pummel weed, zorg dat je focus mode krijgt en dan pak je power crystal eye en je pakt ook rubble en doe dan blast met hem zo dat je die beesten alle maal kapot gaan heb trouwens zo'n pack gedownload voor mijn beesten (andere pakjes) haha die termite ziet er grappig uit dan Allemaal zien ze er vet uit
Wie heeft er zin om vanavond met mij te halen: Beaten Corallis (Co-Op) Beaten Lord Drok (Co-Op) Beaten Thorn (Co-Op) Je moet dan iig wel die Co-Op levels kunnen kiezen, want ik ben zo ver nog niet. (Alleen die Corallis heb ik al gehad in SP)
Dat heb ik net al 5x achter elkaar gedaan, had 55 Brutal kills en 6 frenzy en nog wat shit, maar kom op 90.000 punten uit.... hoe in de monkeys name kom je dan ineens op 15 miljoen voor de A-ranking *Gaat es even die filmpjes van Karf bekijken*
Heb ook gewoon op die filmpjes van karf gedaan! maar wel wat anders Want ik heb bijna over al wel een paar miljoen meer! Maar op forgotten forest moet je het precies na doen op het filmpje maar toch wel tot 30 brutal gaan en dan het pas doen met ruble! had je trouwens wel gedaan met MINI-TROLLZ?
bedankt maar ik heb het gedaan met behulp van filmpje gevonden op het net en zo meer als 30 miljoen gehaald na een paar pogingen hier staan ook wat videos ==> http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=1691138
Heb alleen Fogotten Forest geprobeerd, maar ik snap het niet, die gast van het filmpje krijgt veel meer van die kleine trolletjes steeds. Bij elke focus krijgt ie wel een stuk of 7 van die trolletjes, ik krijg er steeds maar 1-3 Maar ik zal het vanavond es proberen precies zoals die gast het deed, hopelijk werkt et dan.
na een paar keer dat filmpje te bekijken zal je dat wel lukken. vooral int begin (bij die eerste 10 trolls) met pummel weed zijn weedkill veel brutals maken
Tja op dat punt krijg je er veel! En in sommige levels moet je eerst een paar keer focus halen om die mini trollen tegen te komen! Zoals in thorn pass: die gast op die filmpie in thorn pass had geen mini trollen vermoord! Maar ikke wel*) Je moet in het begin 40 below pakken en dan icequake doen een stuk of 5-10 keer. Op die beesten met ijzeren harnas. Dan zie je ook waarneer die mini trollen zijn gekomen wat je ziet carnage in je beeld staan. Dan moet je door gaan tot er 3 mini trollen komen. En dan naar die burg gaan en dan power eye pakken en dan icequake doen met 40 below. Als er dan geen trollen meer komen, heb je al meer dan 100000000 punten ( ikke te minsten ).
Je kan in forgotten forrest alleen rubble en je tuble weed pakken Daarom vindt ik die ook zo kut. Maar vraagje, heb nu weer forrest gedaan, maar kom weer niet zoveel trollen tegen, komt dit omdat ik 'the eye of strength' niet aan heb? Heb die namelijk niet
Aah, thx , Was ik helemaal vergeten, had die wel bij een maat van me al gepakt, maar vergeten dat ik em thuis daar nog niet had gepakt, zal ik em effe snel pakken
Achter het standbeeld ligt ook nog een exlire of life (of hoe je die dingen noemt! En naast the mirror in de vaas aan de rechter kant zit ook nog een element fruit. Maar het boeit niet of je the eye of power hebt als je die beesten wilt zien! Heb je de andere ogen ook al? Spoiler eye of heal: ligt bij het meer, beekje onder zo'n schelp! eye of spirit: ligt in de gevangenis.. moet je ff zoeken eye of Protection : ligt in de Ancient Tower. Als je daar binnen komt zie je meteen een filmpje waar hij ligt
Mis nog 1 eye, maar de belangrijkste heb ik nu wel, the eye of strength, heb nu ineens 13,5 miljoen punten na een paar keer proberen, die eye of strength heb je idd nodig anders lukt het nooit. Gaat nu steeds beter, denk dat die 20 miljoen zometeen er ook wel is Had alweer 120 carnage en 62 frenzys. Wat is de beste manier om veel brutals te krijgen?
Kan je eye of strenght ook in 1e level gebruiken? Ik moet namelijk nog alles scores halen. edit:/ In die movies heeft gebruikt ie hem wel Eens zien.
In welk level? In het forgotten forest: weed kill Ja, start de game op. Pak de eye of power sluit het weer af ga naar score attacks en dan heb je hem
Ik was er idd ook achter gekomen dat je niet via de magische spiegel moet spelen om de eyes te hebben. Teven kan ik niet winnen Mag je gewoon nooit geraakt worden ofzo? Zelf het 1e level verloopt bij mij waardeloos. edit:/ Als het dat nou dat filmpje neemt van Thorn Castle. Op een gegeven moment krijg je een brug met daarop 3 trolls. Dan pakt hij dat beest met die ijssperen. Dan gooit het 3x ofzo en komt hij op een score van 51575 Leg het me uit 1e filmpje: 4.25 min.
Omdat hij zoveel brutal, frenzy en carnage heeft. Gewoon oefenen en oefenen en oefenen en de filmpjes weer kijken en oefenen.