1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

  1. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat houdt die nieuwe demo in die downloadbaar is? Die van 1 GB? Normaal gesproken was de demo 500MB. Zit er wat nieuws in?

    Weet iemand trouwens nog wat over die poort achter kettingen in de enchanted kingdom? Komt hierachter nog een nieuw level om te downloaden vroeg of laat?

    Trouwens, kvind het grafisch nog steeds de mooiste game voor de 360 tot nu toe, kspeel op HDTV en vergelijk met call of duty, PGR, DOA en Oblivion. Super textures, scherpte en kleuren.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Iemand bekend met de volgende bug?
    Ik speelde het laatste level voor A-Ranking (via de mirror). Ik ging dood (lette even niet op health status :9), en nu ben ik al mijn Elemant Fruits kwijt. Dat betekend ook dat ik al mijn updates bij mijn mannetjes kwijt ben (had bijna iedereen compleet geupdate).
    Weet iemand of ik dit nog terug kan draaien? Of moet ik alle fruits opnieuw zoeken? (ze liggen wel weer overal waar ze horen te liggen)
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Geert, hoe heb je de a ranking gehaald in thorn's castle als ik vragen mag ?

    Veel brutals gehaald ?

    /edit ik weet trouwens niks van die bug af.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Thorns Castle was easy :cool:
    Je loopt rustig door tot je op een gegeven moment in zo'n open area komt (waar je later eerst met major ruin over zo'n schans moet, om vervolgens met die ijsbeer tegen zo'n ijswand op te klimmen. Klinkt misschien wat vaag, maar daar moet je zijn :9)
    Daar komen op een gegeven moment heel veel trollen. Zorg dat je in de slow motion gebeuren komt zodat er van die kleine doorzichtige trollen komen. Nu pak je Pummel Peed of Major Ruin en begin je de boel daar te killen.
    Hoe je je brutals maakt moet je zelf even uitzoeken ;) Je kan o.a. de trollen van het platform gooien bijv.

    Kijk anders even naar deze movies :)

    Ondertussen heb ik al weer 50 element fruits terug (thank you gamefaqs.com \o/)
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk die filmpjes die helpen je echt ! thx m8 !
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Alle Elixers had ik vrijwel (11/12) en die was ik ook niet kwijt na de bug. Alle fruits en updates wel (78/100), maar die heb ik allemaal vrijwel terug :)

    Nu het volgende probleem. Ik ben bezig met A-Rankings te halen. Ik deed het laatste level op de schip. Nu is mijn probleem dat ik op een gegeven moment geen witte doorzichtige trolletjes meer krijg. Hierdoor loop ik dus miljoenen punten mis :'-( Iemand enig id waarom die naar verloop van tijd niet meer komen?
    Heb 230 miljoen als score, dus die A-Ranking heb ik wel, maar ik wil meer, MEER!
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Weet niemand het bovenstaande? Ik zit nu weer lekkerin de kameo sfeer, dus ik wil graag snel doorspelen :9
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wat wil je weten. Als die mini trolletjes niet komen, komen ze ook gewoon niet meer!
    En als je hoger score wilt ga je alle trollen op brutal killen. Ook die met ijzere pakje (als je dat nog niet weet hoe):

    Pak 40 below: die ice of snowbal om ze te bevriezen en gaan rond draaien met hem
    Of
    Met Deep blue olie op hun spuiten en dan Ash pakken en hun met vuur dan knallen ze uit elkaar.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    M'n brutals hield ik wel :) Maar ik vond een score van 230 miljoen al aardig. Maar als je dan in de leaderboards kijkt, zie je scores van 10miljard 8)
    Maar die trolletjes kunnen dus gewoon op een gegeven moment op zijn? Jammer!
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe erg bugt deze game? :x
    1x alle elemant fruits kwijt
    1x 11miljoen score in the watre temple (de moeilijkste om A-ranking te halen imo), krijg ik B-ranking
    1x Thorns Castle a-ranking gehaald (51 miljoen). Kijk je bij de spiegel, zegt ie dat je nog niet genoeg hebt gehaald.

    Hoe frusterend zijn deze punten :x :x Helemaal het 1e punt, daar baal ik echt van :)
    Voor de rest leuke game :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker een erg leuke game, heb me flink vermaakt. Hoewel hij wel aan de korte kant was.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    2 uur en 54 min. is de single player. En dan ben ik er niet eens doorheen gerushed ofzo. A-Rankings halen duurt daarentegen wel wat langer, maar dat is gewoon leuk om te doen (als het goed gaat iig :9)

    edit:/ Ik sta momenteel op 20 miljoen in Water Themple. Hopelijk is dat wel genoeg :9 Ga hem zo opnieuw uitspelen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  14. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0

    krijg je je atshiefments makkelijk?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achievments zijn redelijk goed te doen. De achievements van het basis verhaal zijn ronduit makkelijk (dat is een punt of 700)
    De rest is wat moeilijker. Zo zijn sommige A-Rankings (dan moet je een x-aantal punten halen in een level) vrij lastig. Dan heb je nog de coop achievements. Die zijn ook goed te doen als je eenmaal op live bezig bent. Makkelijker is nog als je, je broertje of zusje vraagt om even mee te doen :9
    Om "complete game" achievement te halen, moet je denk ik in coop ook A-Rankings halen. Dat is de enige die ik nog moet.
    Kameo is iig een aanrader, en niet duur op de bazar ;)

    A-Ranking gehaald met 23 miljoen ofzo :) Dus die is nu ook binnen *)
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Water temple is niet het moeilijkst vind ik. Forgotten forest is het moeilijkst. Ik snap dan ook niet dat mensen als score 900000000 kunnen halen als ik het goed heb. Hebben hun soms een glitch van infinitief mini trollz?


    @marcel: de archievement zijn best makkelijk te halen als je weet hoe je de rank A haalt:)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Forgotten Forest was ook pittig. Maar als je daar eenmaal doorhebt waar je moet zijn, heb je hem zo te pakken. Bij Water Temple wist ik wel waar ik het moest halen, maar ging ik steeds dood. Vandaar dat ik die pittiger vond.
     
  18. Belg

    Belg Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje ivm met co-op game play.

    Ik heb het spel in single player al een keertje uitgespeeld.
    en toch kan ik in co-op enkel het eerste level starten dit hebben
    we dan met 2 man ook al een keertje uitgespeeld en toch kan ik
    geen volgende levels starten. Weet iemand hoe dit komt, of moet
    je een bepaalde ranking behalen voor het volgende level vrij te spelen
    in co-op. ???
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Je moet wel het zelfde account pakken waarmee je ook single player hebt gedaan! Dan moet het wel lukken!

    Anders weet ik het niet!

    Anders kan het mischien dat je op xbox live moet signe: op Ben Vr. Want met dat account heb je ook kameo gespeeld, als je niet inlogd lijkt het of dat je alles kwijt bent en helemaal opnieuw moet beginnen, maar als je dan inlogd heb je alles weer.:) Beetje onnodige info maar ja:)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies zelfde probleem. Nu heb ik nog geen single player gespeeld, Ik speel samen met me vriendin alleen de Co-op. Kan alleen Thorn Castle spelen. als we die samen hebben gehaald weten we niet hoe we naar de volgende level moeten?

    Help me...aub:thumbs:
     

Deel Deze Pagina