1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 3 mrt 2006.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    wat een klote systeem is dat toch ook, met die punten...zijn der nou echt mensen die dit kopen?
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik denk niet meer dat veel mensen dit kopen. Het komt veel te laat. En er zijn nu veel leukere spellen :)
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Jep ik haal deze wel. Vind Kameo nog altijd een mooie game en 400 punten valt nog mee. Lijkt best veel wat je ervoor krijgt. Had natuurlijk gratis moeten zijn maar ja vind 400 dan nog enigzins redelijk.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kameo vind ik nog altijd een van de leukste spellen die ik heb gespeeld :)

    dus als ik ooit per ongeluk M$ points koop, zal ik er zeker over nadenken om dit pack te downloaden
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Overal zijn mensen voor. Ik heb bijv. het PGR3 pack gekocht voor Uno, daar zullen ook niet veel mensen enthousiast van worden ;) Ik koop het Kameo pack niet. Tegen de tijd dat ik de singleplayer uit heb, zijn er al zoveel andere coole spellen. Ik speel dit spel af en toe een uurtje, dus de uitbreiding lijkt me op dit moment niet nodig
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyy ik heb gistermiddag een controler gehaald maar kan je dus hiermee gelijk coop spelen als je die patch gedownload hebt ?

    Zijn er trouwens ook andere leuke spellen wat je met meerdere mensen kan spelen ?
     
  7. bubu

    bubu Guest

    ik heb de game gepreorderd bij de free record shop voor 29.99 ik weet niet wanneer ik hem binnenkrijg maar nu staat hij er alleen nog maar voor 64.99 op :D dus ik ben net op tijd dat weet ik wel, ik heb em gekocht omdat ik al een lange tijd geen adventure games heb gespeeld.. werdt wel weer eens tijd =)
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook binnekort kopen misschien wel leuk dat je met zn tweeen kan.
     
  9. bubu

    bubu Guest

    ik heb de game binnen en ik ben er nu al verslaafd aan..! egt ik heb dat egt gemist dat egte action adventure gevoel..! van die gastjes die je spreekt die je dan hints geven.. geweldig gewoon .. en van die spullen kopen om meer geld met je mee te kunnen dragen..! geweldig wat heb ik die games gemist..! laat de nieuwe banjo maar komen!
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron: Xboxyde
    Staan ook wat screens, Snare en Pummelweed zien er erg vet uit. :)
     
  11. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    IK wil nu ook gaan spelen!!! Is ie nog ergens cheap te krijgen? Las dat hij bij intertoys 30€ was, maar daar is ie weer 60.

    Ik wil niet wachten tot de classic versie uitkomt!
     
  12. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
  13. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zeg ik nou?
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yes gratis lol, dan ga ik mischien wel weer ff spelen! :cool:
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je krijgt zelfs een achievement voor het downloaden ervan 8)
    Ik heb ff Kameo gespeeld, maar hoe moet je die nieuwe skins activeren??
    Ik zat namelijk nog steeds naar de "normale" Elemental Warriors te kijken
     
  16. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps ik had dat zelf niet eens gezien :x maar kameo is nog niet classic, dus mischien kan je een mailtje sturen naar xbox home en vragen of ze nog geen classic editie hebben
     
  17. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat naar het boek en bladert naar de wariors klikt op een warior met a , ga naar onderen en dan alternative skin drukken.Tadaa daar heb je nieuwe skin:).Maar heb effe vraag.Ik heb die skins ook gedownload en kreeg ook een archievement unlocked maar hij is 0 punten waard?Komt da omdat ik het kameo power pack niet gedownload hebt?
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bedankt :)

    En over die achievements, ze hebben 15 nieuwe gemaakt. Je krijgt echter nergens meer punten voor, omdat 1000 punten voor een spel volgens mij de max is. Al die 15 achievements brengen dus 0 punten op
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    die punten boeien ook niet :9

    het is gewoon leuk om eindelijk weer eens 'Achievement Unlocked' te zien bij Kameo
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, ik was ook heel content dat ik een achievement had unlockt na het downloaden van de skins. Phoe, dat was hard werken ;)
     

Deel Deze Pagina