1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, ik zat bij die witte stip boven b, ik zal het zo proberen, iig hartelijk bedankt!
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja sorry ik dacht dat je met het level bezig was:9 zoals Phoenix al zei je moet pummel weed upper cut doen;)
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie weet waarom die teleporter in de Enchanted Kingdom dicht blijft? (zie pijl op plaatje) De andere 3 gaan naar Forgotten Forrest, Mountain Falls en Snow Top Village... Ik heb het spel allang uitgespeeld, maar ik kan er nog steeds niet door.

    [​IMG]
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die gaat naar thorn pass en die is alleen voor soldiers;)
     
  5. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    zit vast

    yuuw ik hoop dat iemand mij kan verder helpen ik heb het spel van vandaag maar nu moet ik deze missie doen :travel to the forest temple and rescue halis maar ik sta nu aan de ingang van een bos waar ik door moet maar ik graak er niet door om dat het mannetje dat er staat zeg the forest is complety closed off some trolls trough a while back and kidnapped some kids too maar moet ik nu langs een andere weg naar daar gaan of wat moet ik doen hopelijk helpen jullie mij ander kan je mij altijd op xbox live toevoegen juniorjoa is de gamertag en dan kan je me in chat uitleggen wat ik moet doen

    ciao greets joachim
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moest je eerst rubble gehaald hebben, en dan bij die 4 bomen (kan niet missen welke) de blast aanval gebruiken. Dan gaat die poort als het goed is open :)
     
  7. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    yeps

    ja ik had het juist gevonden maar toch bedankt kerel
    ciao nu moet ik die baas verslaan ma ik krijg niks van die zijn leven af :'-(
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Met rubble een bal in z'n mond chippen alstie lacht ;)
     
  9. Likkebaard

    Likkebaard Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellup!!! Ben bezig met kameo, ging allemaal goed tot ik met rubble (heb ondertussen alle upgrades van rubble) bij de guardian trees terecht kwam en niet voorbij kom, heb in dit forum gelezen de blast te gebruiken, dit heb ik tot in den treure gedaan en nog niks, ook heb ik gelezen in een cirkel te gaan staan biij de middelste 2 bomen, de vraag is: Welke cirkel???? Ik kom er echt niet uit.........Wie kan me helpen???
     
  10. juniorjoa

    juniorjoa Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    raar

    das zo raar wat ik heb en echt ambetant ik heb de opdracht freed halis gedaan en heb niks gekregen zo van achievementh unlockt en nu moet ik freed lenya doen en nog altijd niks gekregen :confused: is echt kut
    heeft iemand het ook al gehad ja wat heb je toen gedaan ?
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok here we go, een paar korte vraagjes:

    Ik heb nu de game uitgespeeld, naja, ik heb thorn verslagen, maar ik krijg niet de achievement dat ik hem heb uitgespeeld. Wel wordt er gezegt dat ik nog het een en ander moet rechtzetten, wat moet ik precies doen.

    Ik heb ook nu 2 van die crystals gevonden, de een lag heel hoog boven in de toren en de anders achter een hek waarvoor ik de draken moest aansteken, waar vind de laatste 2. 1 weet ik te vinden, dat is boven op het beeld van thorn, maar ik weet ook niet hoe ik daar bij kom.

    greetz wooly
     
  12. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze helptread dood, kan iemand mij helpen?

    greetz wooly
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wooly, kijk anders even op www.gamefaqs.com , Daar vind je vast wel een handige guide om je te helpen. :)
     
  14. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat beeld van Thorn moet je kapot schieten met Thermite.

    Maar dat je die achievement niet hebt gekregen is een bug, er zijn namelijk meerdere mensen met dat probleem. Ik weet niet precies wat je eraan moet doen, ik denk opnieuw uitspelen..?

    En dat je dingen moet rechtzetten betekent gewoon dat je alle fruits, elixers en crystal eyes moet vinden (dan krijg je ook de 'game complete' achievement).
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    De andere crystal eye is aan de water kant, je moet pummel wed gebruiken om zo'n schelp om te keren!
    Daar zit ook een crystal eye:)
     
  16. Speedy Erik

    Speedy Erik Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    dino

    kheb nu een dino in plaats van een paard.*)
    hij heeft 2 kanonen die soms best handig zijn:cool:
    jammer dat ie nie kan rennen..:'-(
    hij is best wel makelijk te vinden maar ik kan nie egt uitlegen waar die staat:confused:
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hij staat soms midden in een gevecht op de badlands. Rennen doet hij wel hoor.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOT! Waar heb je die gehaald!:eek: Die zoek ik al vet lang! Maar ik heb de Game al uit en er zijn dus geen gevechten meer. Is die dino er dan ook niet meer?:'-(
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Die dino had ik op die slagveld gevonden, hij stond me op te wachten
     
  20. Speedy Erik

    Speedy Erik Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    alternate costumm

    kheb tips voor de gene die gratis alternate costuum voor popetjes wille zonder een A rank kte hoeven hebben..;)
    stuur e-mail via xbox-live naar : Speedy Erik
    moet wel bijzetten voor welk popetje..
    je zal zo snel mogelijk een e-mail terug krijgen
     

Deel Deze Pagina