1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. chimelle

    chimelle Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Arrggggg........................ ik krijg nu die grote boom niet kapot!!!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan moet je met Pummel weed in zo'n soort draaischijf met prikkels ingaan, Dan tegen die boom springen en dan met rubble als hij zijn mond open doet terwijl hij lacht met rubble stenen in zijn mond schieten.
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe krijg ik de Game Complete achievement? moet ik dan alle customs, fruits, pearls hebben ?

    En hoe krijg je een A ranking in die temples ? mag je dan geen 1 keer dood gaan en binnen een bepaalde tijd ?
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Alle fruits en alle flesje die je leven er bij gaan hebben! voor game complete

    Rank A: Zoveel mogelijk brutal en frenzy en carnage heben en zo hoge punten te halen voor rank A
    kijk eens een paar pagina's terug. Daar staat een post hoe je rank A kan halen!
    (Het is een link)
     
  5. uleke

    uleke Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Lord Drok verslaan

    Wie kan mij helpen! Ik ben nu aan het proberen om Lord Drok te verslaan. Dat grote mechanische monster om het zo te noemen. Ik heb echt geen idee hoe ik hem kan verslaan. Ik heb het geprobeerd om het met Snare en Chilla te doen.
    Als de klep opengaat nadat hij gelachen heeft met chilla een speer in de klep te gooien dan komen die beesten eruit. Dan gaat hij stilzitten met Snare en aantal van die beesten in de bek nemen en dan gooien naar Lord Drok. En dan met chilla een speer in de beesten te gooien alleen die beesten blijven niet zitten op hem. Dus kan hem zo niet verslaan. Heeft iemand een suggestie?? Ben bijna aan het eind dus wil hem wel uitspelen.:'-(

    Groetjes Uleke
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoi Uleke,

    Je moet gewoon goed en op tijd mikken met Snare, gewoon goed achter over leunen en die beesten wegschieten. Het gaat gewoon om goed gooien. :thumbs:
     
  7. uleke

    uleke Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Blijf het gewoon proberen uiteindelijk moet het wel lukken denk ik.
     
  8. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ff een vraagje over zo'n Lost Soul ding... Elke keer als ik er 1tje wil meppen, pakt een ander me vast en kom ik met geen mogelijkheid meer los. Het begint een beetje te irriteren... Heeft iemand enig idee hoe ik los kan komen?

    Thnxz
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Rondjes draaien met je linker stick was het toch?
     
  10. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis al gelukt, thnxz ;)
     
  11. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    kameo

    hoe kom ik uit top village snow:thumbs:
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zit in dat sneeuw dorp en ben bijna aan het einde

    nu moet je via zo`n schans springen, met dat ronde wezen en halverwege moet je de ijsbee worden

    alleen voor die schans staan 3 guards die niet weg willen en alleen maar vragen of ik mee wilt verdedigen

    zit hopeloos vast :?
     
  13. basovich

    basovich Guest

    kon het kameo topic niet vinden in xbox360 forum dus hier:

     
  14. skoende

    skoende Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb ff een vraagje. ik ben aan het eind van the water temple en moet hier een inktvis/octopus verslaan. ik weet dat je het beest moet raken met die soort van bommen, en als hij dan onder water gaat, moet je proberen met een watermonster de uiteinden van de tentakels raken. Het probleem is dat het al zo vaak heb gebrobeerd, maar het lukt steeds niet. Heeft iemand misschien tips? dan kan ik eindelijk verder spelen.
    groetjes skoende
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maak de kistjes aan de kant ook stuk, liggen levens in. Verder tips :eek:. Je moet een beetje mazzel hebben omdat dat rot beest dat onder water kan te besturen, damn...als je ergens aggresief van wordt is het wel dat k beest
     
  16. chimelle

    chimelle Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zo graag door, maar zit vast, wie kan mij helpen?

    Ik zit als het goed is in thorns castle moet eerst die vent weer een paar tikken op zijn kin verkopen en dan door met thermiet. Als ik met thermiet daar de lava naar beneden ben gerold moet ik met chilla die sneeuwmuur opklimmen, maar ik kom daar met geen mogelijkheid op!!!! Iemand een tip?
     
  17. MarCx009

    MarCx009 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Forgotten Forest entrance

    Waar is dat rondje dan??
    Ik snap dus eeeeeccht niet hoe ik die 4 boompjes weg krijg en die lopende plant:p helpt me nou oowk niet echt! Aah kan iemand me pls helpen want ik moet het forgotten forest in. Je mag me ook een berichtje sturen natuurlijk: mijn gamertag is MarCx009.

    Groetjes Marcx
     
  18. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij niet echt een rondje maar je moet gewoon in het midden van de vier bomen gaan staan en dan met rubble je blast doen. Zodat je ze allevier raakt.
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die mij kan helpen?

    Ik moet die Lord bla bla verslaan, Moet met Pummelweed tegen zijn kaak slaan, en daarna snel met chilla ijspegels schieten, maar dat gaat zo snel! zodra ik chilla ben loopt die grote gast al weer... ! en dan ook nog die vervelende mannetjes erom heen !


    Iemand een tip
    :thumbs:
     
  20. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Lord BlaBlaBla? Die Lord die je tegenkomt als je naar dat kasteel van die trollen gaat? of dat grote stalen monster?
     

Deel Deze Pagina