Dan moet je met Pummel weed in zo'n soort draaischijf met prikkels ingaan, Dan tegen die boom springen en dan met rubble als hij zijn mond open doet terwijl hij lacht met rubble stenen in zijn mond schieten.
Hoe krijg ik de Game Complete achievement? moet ik dan alle customs, fruits, pearls hebben ? En hoe krijg je een A ranking in die temples ? mag je dan geen 1 keer dood gaan en binnen een bepaalde tijd ?
Alle fruits en alle flesje die je leven er bij gaan hebben! voor game complete Rank A: Zoveel mogelijk brutal en frenzy en carnage heben en zo hoge punten te halen voor rank A kijk eens een paar pagina's terug. Daar staat een post hoe je rank A kan halen! (Het is een link)
Lord Drok verslaan Wie kan mij helpen! Ik ben nu aan het proberen om Lord Drok te verslaan. Dat grote mechanische monster om het zo te noemen. Ik heb echt geen idee hoe ik hem kan verslaan. Ik heb het geprobeerd om het met Snare en Chilla te doen. Als de klep opengaat nadat hij gelachen heeft met chilla een speer in de klep te gooien dan komen die beesten eruit. Dan gaat hij stilzitten met Snare en aantal van die beesten in de bek nemen en dan gooien naar Lord Drok. En dan met chilla een speer in de beesten te gooien alleen die beesten blijven niet zitten op hem. Dus kan hem zo niet verslaan. Heeft iemand een suggestie?? Ben bijna aan het eind dus wil hem wel uitspelen. Groetjes Uleke
Hoi Uleke, Je moet gewoon goed en op tijd mikken met Snare, gewoon goed achter over leunen en die beesten wegschieten. Het gaat gewoon om goed gooien.
Ik had ff een vraagje over zo'n Lost Soul ding... Elke keer als ik er 1tje wil meppen, pakt een ander me vast en kom ik met geen mogelijkheid meer los. Het begint een beetje te irriteren... Heeft iemand enig idee hoe ik los kan komen? Thnxz
ok, ik zit in dat sneeuw dorp en ben bijna aan het einde nu moet je via zo`n schans springen, met dat ronde wezen en halverwege moet je de ijsbee worden alleen voor die schans staan 3 guards die niet weg willen en alleen maar vragen of ik mee wilt verdedigen zit hopeloos vast :?
Hey, ik heb ff een vraagje. ik ben aan het eind van the water temple en moet hier een inktvis/octopus verslaan. ik weet dat je het beest moet raken met die soort van bommen, en als hij dan onder water gaat, moet je proberen met een watermonster de uiteinden van de tentakels raken. Het probleem is dat het al zo vaak heb gebrobeerd, maar het lukt steeds niet. Heeft iemand misschien tips? dan kan ik eindelijk verder spelen. groetjes skoende
Maak de kistjes aan de kant ook stuk, liggen levens in. Verder tips . Je moet een beetje mazzel hebben omdat dat rot beest dat onder water kan te besturen, damn...als je ergens aggresief van wordt is het wel dat k beest
Ik wil zo graag door, maar zit vast, wie kan mij helpen? Ik zit als het goed is in thorns castle moet eerst die vent weer een paar tikken op zijn kin verkopen en dan door met thermiet. Als ik met thermiet daar de lava naar beneden ben gerold moet ik met chilla die sneeuwmuur opklimmen, maar ik kom daar met geen mogelijkheid op!!!! Iemand een tip?
Forgotten Forest entrance Waar is dat rondje dan?? Ik snap dus eeeeeccht niet hoe ik die 4 boompjes weg krijg en die lopende plant helpt me nou oowk niet echt! Aah kan iemand me pls helpen want ik moet het forgotten forest in. Je mag me ook een berichtje sturen natuurlijk: mijn gamertag is MarCx009. Groetjes Marcx
Het is volgens mij niet echt een rondje maar je moet gewoon in het midden van de vier bomen gaan staan en dan met rubble je blast doen. Zodat je ze allevier raakt.
Iemand die mij kan helpen? Ik moet die Lord bla bla verslaan, Moet met Pummelweed tegen zijn kaak slaan, en daarna snel met chilla ijspegels schieten, maar dat gaat zo snel! zodra ik chilla ben loopt die grote gast al weer... ! en dan ook nog die vervelende mannetjes erom heen ! Iemand een tip
Welke Lord BlaBlaBla? Die Lord die je tegenkomt als je naar dat kasteel van die trollen gaat? of dat grote stalen monster?