1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nadat ik Rumble heb gevonden heb ik ook die 2 stenen beelden hun voorradje losgeweekt nu blijft alleen nog een soort doods kist in die grot hoe breek ik die?
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Lukte mij ook niet, is niet noodzakelijk om verder te komen.

    Nadat je Rubble hebt ontvangen, hou je gewoon rechts weer de grot uit. :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben blij om te zien dat veel mensen vragen hebben, wat meteen aantoont dat veel mensen het een leuk/goed spel is!
    Maar ik heb niet echt vragen, want ik kom (gestaag) verder met dit geweldige spel.
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    BTW Dat grote monster is makkelijk met Rumble te verslaan.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah ik zit dus vast met Deep Blue met die grote trollen ... heb dus major ruin, rumble, die plant en ash
     
  6. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig die boom in elkaar te slaan.. Is niet heel easy! :)
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij helpen ik kom niet bij de mountain pass ik moet zo een water warrior halen maar ik kom maar niet op dat soort van halve muurtje?

    Gevonden, volgende vraag in die toren moet ik nog 1 toorts brandend krijgen hoe doe ik dat die zit heel moeilijk zelf met 3 vuurballen kan ik hem niet raken? in die hal waar dat mannetje staat zeg maar de derde vanaf rechts van de deur?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Verdomd easy als je Rumble op rapid stone hebt geupped!
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    enige tips voor die fire trolls .. ik vind het erg frustrerend :eek:
     
  10. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon met chilla en rechterknop op je rug spiezen en dan met linkertrigger richten en wegmikken :)

    edit: oh nee die heb je nog niet, probeer anders met major ruin ze weg te schieten
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet ook een rondje om het gebouw heenlopen. Daar zitten er ook nog een paar.

    Voor de rest zijn er 2 ingangen. Bij beide doe moet je ongv 3 stappen naar voren doen, en dan naar rechts en links kijken. Schiet een vuurbal over de muur heen, en tadaa...

    Dit is trouwens niet van belang voor de main quest.
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Mouse : Als je die kamer in die toren bedoelt, je kan omlopen om die kamer vanuit de andere kant in te gaan. Vanuit hier kun je de resterende toortsen aan maken met Ash.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nog geen Chilla :'-(

    Ik heb alleen nog maar Weed, Deep Blue, Ash, Rumble en Major Ruin

    euh .. hoe doe je dat? met Major ruin .. Ik sat in die vuur grot ... Zijn die grote monsters .. die ook exploderende bommen gooien :eek:
     
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Fardo : weet niet precies waar je zit maar heb 2 mogelijkheden voor je.

    - Als er van die ronde bommen liggen, eerst met Ash bom aanmaken, dan met Major Ruin bom schieten ( gebruik hiervoor die spin attack, RT ).

    - Als er kisten of iets dergelijks hangen aan het plafond, kist laten vallen op Trolls, weet niet zeker of je daar al bent maar op een gegeven moment kom je ergens waar kisten hangen met water in.

    Hoor wel of het gelukt is en anders loop ik dat level even na vandaag en post ik wel weer hier. Succes.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb er hangen kisten aan het plaffond ... en er liggen ook bommen .. maar met zo'n bom wor de vuur troll toch sterker?

    ach ga vanmiddag in iedergeval weer verder spelen ... ;)
     
  16. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan weet ik bijna zeker dat je die kisten moet hebben aan plafond, als goed is zit daar namelijk water in. Succes en als niet lukt meld je je maar :)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe zorg ik dat die kisten naar beneden vallen .. en wat is dan de beste truuk?
     
  18. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Fire trolls, met deep bleu nat spuiten zodat ze doven.
    Daarna met weed een uppercut verkopen.
    Daarna krijg je heel veel trollen, gewoon met ash zijn firebreath op las gaan.

    Even een vraagje, wat zijn eigenlijk die secret archievments.
     
  19. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Fardo : Heb gisteren nog even gekeken en je idd Deep Blue nodig. Als het goed is moet je die inmiddels ook hebben. Dan trollen nat spuiten ( RT ) en daarna kan je gewoon raken met pummelweed of een andere warrior. Je kan die kisten ook omlaag schieten met Deep Blue. Daar zit water in en dat brengt dus ook schade.

    Edit : Zal je even toevoegen in mijn friendlist, altijd leuk om een aantal NL-ers online te hebben :)

    @ anto NL nius : Heb van die secrets pas 1tje unlocked en dat is andere pakjes voor Kameo. Andere 2 weet ik ook nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik zit vast in dat bos. Ik moet met Ruble die 4 bomen die de toegang versperren iets doen. Volgens dat boek moet ik ze in de ogen raken zodat ze 'stuned' zijn. Hoe werkt dit precies ?
     

Deel Deze Pagina