In het midden van de 4 bomen zie je een circel. Ga daarop met rubble staan en doe blast (LT + RT) Et voila!
hoeveel hiden alternative skins zijn er te vinden, van elke warrior 1? ik heb er nu 2 gevonden waarvan 1 ik nog niet aankan omdat ik die warrior nog niet heb...
Rij naar Mountain Falls (Klik rechter thumbstick met je map (volg de groene stip)) Verander in Ash en spuug met vuur de bom-plant die voor de versperde ingang staat aan... Vervolgens gaat het lontje branden en even later,, Boem ..
ow hehe furies, had jou post niet eens gezien . maar iemand antwoord op mijn vraag. hoeveel hidden alternative skins zijn er te vinden/kopen (in het spel zelf)?
@ Biancero : Er is voor elke warrior 1 nieuwe skin te koop of te unlocken in de game zelf. Daarnaast kan je nog 1 skin voor elke warrior krijgen door het Winter Warrior pack te kopen via marketplace. Voor Kameo zelf waren als ik me niet vergis 2 of 3 extra skins te krijgen in de game zelf en ook weer 1 extra via de Winter Warrior download.
We hebben net Flex bevrijd en zitten nog in de grot. De bedoeling is dat we van die planten doden die op vleesetenden planten lijken alleen in het blauw. We moeten met Flex de Flingblablabla-move uithalen maar dit lukt ons niet omdat we hiervoor een trol nodig hebben en die nergens rondloopt Help!!
je moet een move doen met flex om eruit te komen, als je het dan nog niet weet zal ik nog een tip geven (mits die er nog is )
@ Pretender : Je hoeft geen trol of iets dergelijks te hebben en ook niet die blauwe planten af te maken. Je moet met Flex LT+RT ingedrukt houden en dan richten op zon blauwe plant, als zon blauwe plant zijn mond open doet loslaten. Rest wijst zich vanzelf.
Iemand een tipje van de sluier hoe ik die boom verslagen krijg?? Het eerste klapje met het schild lukt wel, maar daarna??
@ macer: orto geeft daar ook vaak tips over, maar om je vast te helpen zie spoiler! Spoiler je moet een move doen met die rock warrior (kom ff niet op de naam), en je moet die move doen zodra de boom begint te lachen
De vuurstenen (die de trollen afschieten met de kanonnen) moet je tegen het watermonster aan zien te rammen zodat deze onder water duikt. Alleen onder water kun je het monster te pakken krijgen. Geduld is een schone zaak......
precies en heb vooral geduld, bij mij duurde dat nogal lang . Dat vond ik het rotste stuk van de game