1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ik sta voor het kasteel vanThorn. Heb nu zo'n uber Trol in harnas voor me met 'normale' trollen om hem heen. Als ik met Pumleweed hem een klap geef voor zijn 'glass jaw' is hij even knock out. Maar al ik verder op hem beuk heeft dat geen zin. Hij heeft een harnas waardoor hij niks voelt.
    Hoe versla ik deze Ubertrol ??
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2005
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    laat maar. tis al gelukt. We gaan verder trollen beuken !!!:D
     
  3. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vuurtrollen en Deep Blue

    Beste mensen,

    Ik zit in het vuurlevel met Deep Blue. Het begint met die kleine vuurmonstertjes die je gewoon kunt blussen met RT. Daarna krijg je van die grote lui, die 5 bommen om je heenleggen en vervolgens hard op je af komen rennen. Soms hangen er kooien met water erin, die gaan soms ook kapot en helpen me met blussen. Maar wat moet ik hier verder doen? Ik zie een grote houten deur met een draaiknop erop en twee rode 'lampjes' bovenin de deur.Moet ik eeuwig tegen die vuurtrollen blijven knokken? Hoe gaat de deur open?..

    Bedankt!

    Tim. :) Kameo Rules _O_
     
  4. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Arggg ben in dat ijs stadje, en bij dat winkeltje heb ik zo een draak wakker gemaakt. Nu moet ik hem een bom laten vallen, en die bom dan in die grot rollen..... Ik heb echt 20 keer die bom laten vallen en hem dan erheen te proberen laten rollen, maar ik ben nog geen 1 keer in die grot gekomen met zo een bom. Hij blijft elke keer ergens tegen vast zitten, envoordat ik die grot in ben ontploft hij al....... Weet iemand met welk beest ik die bom het beste kan rollen?
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Xbox Tim : Je kan gewoon al die trollen verslaan, daarna moet je bij 1 van die 2 deuren dat wiel laten draaien met spuit-aanval van Deep Blue ( water warrior ) .

    @ Cubewood : Ik gebruik daar meestal Major Ruin voor. Roll-attack, eerst Attack opladen en dan bom wegschieten richting ingang boom, daarna nog een keer Roll-attack gebruiken om de bom in de buurt van die versperring te krijgen.

    Score-Attack op Forgotten Forest : 4,6 miljoen en nog geen Rank A pfff.
     
  6. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net flex unlocked en heb dus net die shadowtrol verslagen,nu zijn er weer 4 tentakels die de weg versperren,ik moet met flex zo'n blauwe plant bij de tong grijpen en dan zou de deur opengaan,maar er gebeurt nix,wat nu???
     
  7. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
     
  8. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jediwizz

    Ik krijg die deuren niet open...niet met die waterspuit optie van Deep Blue. Moet ik persee eerst alle vuurmonsters daar verslaan?

    Tim.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben daar ook vast gelopen .. ga daar straks weer aan beginnen ... ik was opnieuw begonnen omdat ik te weinig fruit had verzameld .. hebben jullie nog tips waar ik meer fruit kan vinden ... voor ik dit level ga betreden? is er al een goede faq van Kameo
     
  10. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @ fardo: gewoon in elke wereld de fruit newsletter kopen en de fruits kopen die dat winkeltje aanbied (meestal 2), er zijn er ook veel te vinden in de start wereld (waar je dat boek krijgt) maar daar heb je vaak wel een bepaalde warrior voor nodig.

    @mello206cc: zoek zo'n plant wat hogerop richting de uitgang.

    @xbox_tim: ik had ze wel eerst allemaal gekilled, zijn er maar 2. Daarna moet je ongeveer 10 secs op dat draaiwiel spuiten.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe werkt die fruit news letter .. ik koop ze wel altijd .. maar ik snap er weinig van .. ehm ?
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe naast het winkeltje komt dan een brief te hangen, meestal links er van aan een bordje.

    daar staan dan vaak stuk of 6-8 tips, maar of ze dat dan ook allemaal zijn weet ik niet.
     
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je moet doen is eens kijken achter die tentakels, daarzo bevind zich ook zo'n blauwe plant. Loop een stukje naar de zijkant en trek je dan via die plant omhoog. Zo ontwijk je die tentakels! Succes


    @ Cubewood: Ik vond dat ook een irritant stuk. Maar ik rolde gewoon die steen met Chill de grot in. Maar met Kameo zelf kan je ook goeie sturing geven.

    @ Xbox_Tim: Het beste is gewoon om met Deep Blue die trollen ervan langs te geven en daarna met Pummel Weed erop los meppen ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  14. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Xbox-Tim : Ja je moet eerst die trollen verslaan. Kan je idd het beste doen door ze met Deep Blue nat te spuiten en daarna met Pummelweed wat klappen verkopen. Als je hun verslagen hebt, op het wiel spuiten naast de deur met Deep Blue ( dit doe je met RT ). Het wiel moet rond gaan draaien en dan gewoon een tijdje die aanval doen om het wiel te laten blijven draaien.

    @ mello206cc : Je moet gewoon even omhoog kijken waar die blauwe plant zit. Dan met Flex LT + RT inhouden. Je vizier dan richten op die blauwe plant en wachten tot die plant zijn bek open doet, dan pas triggers loslaten en Flex trekt zich via die plant omhoog. Dan kan je gewoon die grot weer uitlopen.

    @ Fardo : Je moet die newsletter kopen in die winkeltjes. Naast de winkel staat een bord met daarop de newsletter. Hierin lees je raadseltjes met aanwijzingen waar zich fruit bevindt. Voorbeeld : In het winkeltje in Enchanted Kingdom staat in de newsletter dat er in de Throne Room fruit verborgen zit. In de Throne Room gaan kijken en je ziet dat er eigenlijk maar 1 mogelijkheid is waar het fruit zich kan bevinden. Er staan namelijk vazen. Kijk of je die vazen al kapot krijgt en anders later met een warrior terug keren en opnieuw proberen. Verder kan je in dorpen een speurtocht doen. Je vindt namelijk in een dorp ook een bordje met daarop een hint. Het eerste bordje begint met een hint dat ook begint met het cijfer 1, en de hint verwijst naar waar bordje 2 staat. Alle bordjes staan in hetzelfde dorp als waar je de aanwijzing vind ! En er zijn meerdere dorpen met speurtochten. Verder kan je nog fruit krijgen door opdrachten te doen voor dorpsbewoners. En ik zou de Badlands eens afspeuren, daar staan namelijk ook nog wat huisjes waar vanalles te vinden is.

    Edit : Er is genoeg fruit te vinden wat niet in de newsletters staat.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kewl voor ik met de missie van Deep Blue begin ga ik nog een paar dorpjes langs :)
     
  16. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jediwizz

    Bedankt voor je hulp!.. Dus die deuren gaan ook niet open zolang er monsters in het veld zijn...?

    Ik denk dat ik ook overnieuw ga beginnen met het spel, aangezien in een aantal dingen niet gedaan heb, maar overnieuw beginnen met Kameo is niet echt een straf ;-)

    Tim.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Xbox-Tim vond ik ook niet :)


     
  18. XBox_Tim

    XBox_Tim Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis Geld - TIP

    Als je het "Scholars' Dwelling" huisje inloopt, al het geld pakt, terug naar buiten gaat en vervolgens weer naar binnen kun je opnieuw al het geld ophalen!

    :)

    Tim.
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    biancoro,funkybouncer,en jediwizz.....alledrie bedankt voor de tip,ik ben verder:D
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Xbox Tim : Gratis geld tip geldt voor alle huisjes. Je kan altijd een huisje uitlopen en weer terug in voor extra centjes.
     

Deel Deze Pagina