1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. maartenoud

    maartenoud Most wanted

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan jij me misschien helpen om die level boss te verslaan? Gewoon een keertje langskomen ofzo? Zou ik echt heel blij mee zijn :)
     
  2. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie vragen hebben of jullie komen ergens niet uit stuur me gerust een PM. Misschien dat ik jullie wel kan helpen. ;)
     
  3. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje:

    als je net 40 below hebt gehaald, en je kan in dat dorpje met 40 below die ijsweggetjes op, moet je op een gegeven moment naar dat groene stipje rechtsbovenin. En daar kan je alleen maar komen via zon ijsweggetje. Maar daar zit een stukje tussen wat heel erg smal is en daar flikker ik elke keer vanaf... is daar een trucje voor of is het gewoon mazzel hebben en goed mikken :) ?
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog maar net, dus ik ben nog op het begin. Maar ik kom niet verder, zouden jullie mij kunnen helpen.

    Ik zit vast in dat Thorn's Castle of zoiets.
    Ik kom na een tijdje ergens boven op. Er is daar een groot rond platform.
    Maar hoe ik dan verder moet, weet ik niet. Wel zie ik zo'n grote ijs-ladder. Die je ook meteen op het begin van het spel ziet. Ik probeerde er naar toe te komen met dat ronde varkentje (balletje). Maar dat is niet gelukt.

    Ik hoop dat iemand het weet, en mij kan helpen.
     
  5. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    je,moet veranderen in dat ijsbeest,iets van chilla heet ie,dan kun je tegen het ijs opklimmen
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    JE beschikt ook over een ijsmonster gebruik die eens om te klimmen.
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik probeer zeg maar met dat rondde beest eerst via een soort klein schansje richting die ijsladder te vliegen, en dat lukt niet. Je ziet dan een platformpje, en dan pas die ijsladder.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan daar met Major Ruin ( dat balletje ) naar toe rollen, als je de afstand niet haalt dan kun je met Major Ruin in de lucht nog eens rollen. Nadat je de sprong gemaakt hebt gewoon weer LT+RT inhouden ( terwijl je in de lucht hangt ), daarna switchen naar Chilla ( tijdens de sprong ). Als het goed is, moet het zo lukken.

    @ Viper24 : Er zijn 2 ijspaden. Die wat jij neemt die splitst zich op een gegeven moment in 2 paden. De linker is die smalle waar jij ook over gaat, maar als je rechts aanhoudt dan kom je op een wat makkelijker stukje. Dit is dus hetzelfde ijspad, er zit alleen een splitsing in, even goed opletten als je erover glijdt en je ziet het vanzelf wel.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dit heb ik al best vaak geprobeerd, maar het lukt steeds niet:'-( :confused: .
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ligt op dat stuk waar je bent ook zon bladzijde met een hint erop, want als ik me niet vergis staat op die bladzijde ook dat je moet switchen tussen 2 warriors. Als je op dat stuk zit dan moet het toch echt op de manier zoals ik in mijn vorige post aangaf. Zou dat even checken, kan ook dat je die tip krijgt via je WotNot-book, weet dat niet meer zeker. Als dat wel het geval is dan weet ik iig dat je op dat punt zit. Dan toch proberen om via Major Ruin richting die muur te rollen en dan tijdens die rol nog eens LT+RT gebruiken om een 2de keer te rollen. Daarna switchen naar Chilla, moet lukken zo. Let er ook op dat je die roll van Major Ruin 2x gebruikt, anders haal je die afstand niet !!! Succes.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal maar weer ik kijken, anders maak ik ff foto's van het scherm, dan is het wat duideljiker waar ik ben enzo.
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je kan me ook anders toevoegen in je vriendenlijst, dan kan ik het je een keer uitleggen via private chat. Speel ik dat stuk wel even samen met je opnieuw, altijd makkelijk want dan zie ik waar je bent in het level omdat ik dat level dan zelf ook aan het spelen ben.
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen, ik ben er al uit. Ik moest VOOR zo'n grote trol doe je moest dood maken, eerst een aantal trollen dood maken. Ik dacht steeds dat ze allemaal dood waren, maar er bleek er dan nog eentje te zitten. Toen ging er een toren omhoog, en toen kon ik dat wel doen met dat balletje, en dan met dat ijsbeest het ijs vastpakken. Het was dus eigenlijk best simpel. Waarschijnlijk ben ik gewoon dom:p.

    Bedankt voor jullie hulp.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die boom eindbaas, maar het lukt me maar niet om hem te verslaan. Dat boek dat je altijd helpt zegt dat ik ze mond moet opendoen, met spullen in de omgeving, en dan stenen in z'n mond schieten. In de ‘omgeving’ liggen alleen van die explosieve schilden, ik probeerde die naam het toe te slaan met dat planten beest, maar dat lukt steeds niet.

    Heeft er iemand tips, hoe ik dit moet doen?

    /EDIT: Laat maar, het is al gelukt:p
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  15. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst proberen en daarna pas vragen ;)
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik had het al heel vaak geprobeerd. Maar het lukte steeds niet.

    Goed, ik had het misschien wat langer moeten proberen...
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt 3 secrets te vinden in het spel.

    heb nog niks gevonden, iemand tips?
     
  18. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe bedoel je?
    Eastereggs?
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik de game kun je 3 secrets vinden (weet ff niet hoe het geformuleerd staat en waar het precies staat, zit op stage atm)

    maar die kun je ook unlocken.

    en wat houden die eastereggs in? kan je er iets mee? Want in mysttic (ofziets) is er 1 te vinden (lezen).
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Biancero : Die secrets kun je unlocken door hoge scores te halen in Score-Attack. Het zijn er trouwens meer als 3 ! Als je naar Secrets gaat dan kun je nog naar links of rechts bladeren, in totaal zijn het 4 blz. met telkens 3 secrets. Secrets zijn oa. skins voor Kameo, Warrior Vision en nog meer geinige dingetjes. Secrets zijn te na te kijken via je WotNot-book, op de 3de pagina.

    Eastereggs kun je niks speciaals mee maar zijn gewoon leuke verwijzingen naar andere games ed.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006

Deel Deze Pagina