1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh de Bonus dingen, wat is die Warrior Vision precies eigenlijk?
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    thx, score attack heeft dat te maken met het behalen van ranking zoals A? of is dat in die grot waar je bijvoorbeeld 40trollen moet verslaan?

    maar in de wotnot staat niet wat je moet doen voor die bonussen, of wel?
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan een A ranking proberen te behalen via Score Attack, maar die Bonus dingen is slechts een klein gedeelte, daar heb je een C ranking voor nodig op ze minst.

    [​IMG]
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Score Attack is idd met de A-Rankings. Als je wilt weten wat je moet doen om de Bonus te unlocken moet je naar de Chamber of living portraits gaan. Via de spiegel hier kun je kijken hoeveel punten je moet halen op welk level en om wat te unlocken. In principe moet je gewoon hoge scores halen ( A Ranks ) en dan unlock je eigenlijk zowat alles.
     
  5. brester

    brester Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP HELP HELP

    ik ben aan het begin van het spel.:mad:
    ik ben al door die tunnel gerold en over die twee muurtjes.
    ik heb een trol in een deksel verslagen en toen ging er een schuifwand open.
    nu loopt er een houten gebeuren in de lucht waar ik denk ik op moet zien te komen.
    maar hoe?8)
    ik dacht misschien via die pilaar die van steen is met daar boven hout.maar dat lukt me niet.
    help me aub._0/
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Brester : Als je die trol hebt verslagen en die schuifwand open gaat dan kun je via een kleine schans weer verder rollen naar een nieuw gedeelte in die kamer. Ook is daar een stukje waar een ramp in een hoekje zit ( moet je even goed voor rondkijken want je ziet hem snel over het hoofd ) , via die ramp kom je op een hoger gelegen gedeelte en op dat hogere gedeelte is ook weer een schans waarmee je jezelf richting een tunneltje kan lanceren ( soort van rioolbuis die in de lucht hangt ). Neem aan dat je op dit stuk zit, anders even posten en ik probeer je verder te helpen. Succes.
     
  7. brester

    brester Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi jediwizz._0/
    ik heb gedaan wat je zei.
    via een schansje in de hoek kwam ik op een dak(bovenkant van netten) te lopen waar ik naar een volgend dak kon springen daar liep een grote spin.
    maar dan weet ik niet waar ik heen moet.
    ik zie daar ook geen schans naar een buis toe.
    in ieder geval tof dat je helpt.*)
    ik hoop dat je me verder kan helpen.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Brester : Dan zit je toch op dat stuk waar ik dacht. Als je boven loopt, waar ook die spin zit, moet je even met de camera rond draaien ( rechter knuppeltje indrukken en je kan rondkijken ). Je moet of via een schans nog iets verder of er moet zon buis zitten. Die buis zit wel in de lucht, als je recht voor die buis gaat staan dan kun je met Major Ruin jezelf die buis in lanceren. Even goed rondkijken of je nog iets verder kunt of dat je al bij die buis bent. Denk dat als je even goed kijkt je er wel uit gaat komen. Mocht het niet lukken meld je je maar even en dan zal ik dat level even opnieuw spelen en posten wat je moet doen. Maar ik denk dat het je wel gaat lukken.
     
  9. brester

    brester Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    @ jediwizz.
    thanks het is gelukt.
    ik wilde hem al bijna uit het raam frisbieen.
    maar nu kan ik weer verder.
    mocht ik weer klem zitten dan maak ik graag van jou hulp gebruik.
    groeten
     
  10. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al rank 'A' gehaalt? Zo ja, kun je mij/ons tips geven?
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ M-F-zOr^ : A-Ranks haal je door een hoge combo op te bouwen. Dit doe je weer door niet of zo weinig mogelijk geraakt te worden. Tips : verken een level een paar keer zodat je weet waar en welke vijanden er komen. Heb je alle vijanden verslagen in een kamer, wacht dan een minuutje want er spawnen regelmatig nieuwe tegenstanders. Leer ook je warriors kennen die je tot je beschikking hebt, zodat je weet hoe je Brutals kunt scoren. Gebruik ook niet gelijk je focus-mode maar wacht hiermee tot je een combo hebt opgebouwd. Hoe hoger je combo, hoe meer van die kleine witte trolletjes er komen wanneer je in focus belandt. Maar belangrijkste is om zo weinig mogelijk geraakt te worden. Hoop dat je hier wat aan hebt.
     
  12. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er hier iemand hoe ik een soort doorzichtige watermonsters dooddoe ?
    gelijk welke aanval ik doe gaat los door hun lijf. en in ene ervan zit elemantal fruit. dus die zou ik graag neer krijgen
     
  13. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Deep Blue water op hen spuiten, dan wordt hun lichaam ijs en kun je ze aanvallen met een andere elemental warrior...
    Na een tijdje wordt hun lichaam wel weer normaal en moet je Deep Blue weer inschakelen, so be quick.
     
  14. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks _O_
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In de mystics hut las ik net iets van Take a cube, box of .. and heat to 360 degrees, then take a meepo ......... best served cold

    Zoiets :)

    Kan ik daar iets mee?
     
  16. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij niet, dat is gewoon een easter egg. Kameo zou eerst op de gamecube verschijnen, daarna op de Xbox en uiteindelijk op de Xbox 360. En Meepo is een character die uit het spel is gehaald.

    Zoiets dacht ik tenminste. :)
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die eerste 3 had ik door.. Meepo niet van gehoord, maar zal wel :p Maar dus niet iets van een geheim dat ik nu heb gevonden ? :p
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang van niet. :p
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm jammer.. Verder zoeken :cool: (of eerst uitspelen :p)

    Kheb trouwens net coralis verslagen, man dat was vet.. Maar goed, dat kan waarschijnlijk beter in het centrale topic, maar het was vel vet :D:D
     
  20. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen? ik moet met 40 below, of hoe dat ijsmonster ook heet, over die ijswegen glijden maar ik glijd er elke keer af, is hier een andere oplossing voor? of moet je gewoon blijven proberen? ik heb 't echt al 25 keer geprobeert. En dan telkens weer ,met chilla die rotijsmuur opklimmen... om gek van te worden
     

Deel Deze Pagina