1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 3 dec 2005.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is gelukkig een makkelijkere route. Zorg eerst dat je weer helemaal beneden bent binnenin de boom met het water. Neem dan de uitgang in het westen en aan de achterkant van dat huisje (volgens mij was dat een school) zit een andere ijsweg die een stuk makkelijker is. Beetje lastig uit te leggen dus hopelijk is het zo duidelijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  2. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    :) dank je Phoenix NL het is gelukt zo
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook gehaald. Incl. m'n 360;) En ik ben een eindje op weg alleen zit ik nu bij een moeilijke baas. Bij het Underwater Palice zit er na die 2 duikboten en die andere boot nog een soort Tentakel monster. Ik snap hoe je hem moet aanpakken. Eerst die dingen op hem schieten, en daarna z'n tentakels onderwater mollen. Maar die dingen raakschieten lukt maar niet. Heeft iemand daar nog een tip voor?

    /Edit: Heb hem al:)

    //Edit: Volgende vraag,

    Ik zit nu weer terug in het 'Forgotten Forrest'. En ik moet met Snare van die beesten oppakken en tegen die deur gooien. Alleen zit daar water tussen. En als ik moet gooien dan haal ik die deur niet. En ik snap niet goed wat de bedoeling is nou. Wie kan me helpen?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  4. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet inderdaad met Snare die kleine beestjes oppakken. Daarna ga je aan de rand van het water staan en druk je L+R (Root). Dan ga je naar voren en naar achteren slingeren met Snare en dan op het goede moment moet je die beestjes weer uitspugen zodat ze op die cirkel boven de deur blijven plakken. Als ze dan uiteindelijk op die cirkel zitten, moet je er met Chilla een ijspegel tegenaan gooien. :)
     
  5. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    A

    Heeft iemand hier al rank a kunnen halen op een of ander deel van het spel?
    'k heb dus thorn verslagen, zogezgd spel uitgespeeld ma voor beke aan men achievements t werken wil ik die score attacks ook vervolledigen.. alleen, ik heb al verschillende keren geprobeerd en ik kom echt niet beter dan rank F.
    Hoe raak ik rank A ? zijn er een soort combos of zo dat ge mr punten hebt of ...
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Robby3 : Belangrijkste is niet geraakt worden. Verder moet je je warriors een beetje leren kennen en de omgevingen goed gebruiken. Bijvoorbeeld : Met Pummelweed heb je die move waarmee hij eerst in de grond verdwijnt ( LT + RT indrukken ) en daarna kun je dan je uppercut opladen ( LT inhouden ) , zodra er een groen wervelwindje verschijnt LT loslaten. Deze move levert je altijd 1 carnage + 1 brutal op. Als je een tegenstanders bijvoorbeeld van een platform afslaat of ergens in pinnen slaat, krijg je ook altijd 1 carnage + 1 brutal. Probeer dus zoveel mogelijk tegenstanders af te maken op een manier waardoor je meer krijgt als alleen een carnage. Als je dit ook nog eens combineert met focus ( tijd vertragen ) dan kan je dus voor elke tegenstander 1 carnage + 1 brutal + 1 frenzy krijgen. Op deze manier kan je aan een goede combo werken en op een gegeven moment ga je dan ook erg hoge scores krijgen. Zorg er natuurlijk wel voor dat je niet geraakt wordt.
    Verder moet je niet meteen doorlopen als je alle vijanden in een ruimte verslagen hebt. Komt vaak voor dat er nog nieuwe vijanden spawnen en dat levert je weer extra punten op. En uiteraard veel oefenen en veel geduld hebben.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  7. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    thx, zal ik eens uitproberen, maar meestal vecht ik met chilla tegen trollen, die raken me niet en met ne slag komen ze op je rug terecht, en dan kun je ze gaan wegschieten. dan krijg ik brutal + carnage, en dan ook nog brutal + carnage + frenzy.. en toch bleven die hoge scores uit.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dus die ranking slaat gewoon op het aantal punten dat je haalt in een level? Dus gewoon zo veel mogelijk neerslaan, en zo weinig mogelijk zelf geraakt worden?

    Heb Kameo uitgespeeld, maar kwam nooit verder dan een E ranking8)
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Grave : Niet geraakt worden idd, maar ook niet te snel een volgende ruimte inlopen omdat er nog extra vijanden kunnen spawnen. En ik heb ook gemerkt dat als je een hoge score hebt of veel vijanden hebt verslagen, dat er dan ook meer focus trolletjes ( die witte kleine trollen ) verschijnen. Bij een lage combo verschijnt er bv 1 wit trolletje of 3 ofzo, maar bij een hoge combo komen er gewoon 10 of meer als je in focus belandt. En dit geeft je dus de mogelijkheid om weer je combo hoger te maken. Verder is het ook belangrijk dat je Brutals en Frenzy's scoort en niet alleen Carnage.

    @ Robby3 : Hoge scores komen ook pas als je een goede combo hebt, dus niet 5 Brutals, 15 Carnage en 7 Frenzy's, maar meer richting de 30 Brutals, 50 Carnage en 30 Frenzy's. Om maar een voorbeeld te noemen. Gewoon werken aan je combo en op een gegeven gaat je score echt heel snel omhoog en zit je zo op 20 miljoen.
     
  10. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    heb juist es geprobeert maar die kleine vuurtrollen zijn altijd de spelbrekers.
    ik raak makkelijk aan bvb 12brutal 20 carnage 8 frezy, maar als'k zo'n vuurtrolleke tegenkom weet die altijd een manier om me in brand te steken. kan gewoon zijn aanvallen nie ontwijken
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vuurtrollen moet je met Deep Blue tegen een muur aanspuiten, daar krijg je ook brutal + carnage voor.

    Ik heb sinds gisteren alle levels op A-ranking gehaald en de truc is gewoon om eerst zo veel mogelijk carnage/brutal/frenzy's te halen. Daarna zoek je de plek waar veel trollen spawnen en moet je in Focus Mode komen. Dan verschijnen die kleine Focus trollen en diƩ moet je proberen allemaal te doden (probeer de gewone trollen nog niet te doden, die komen later). Als ze dood zijn ga je weer naar normale tijd en zodra je spiritbalk weer vol is moet je weer in Focus Mode gaan. Zo ga je verder tot er geen focus trollen meer verschijnen en dan kan je die gewone trollen doden (ondertussen heb je waarschijnlijk zo veel carnage dat de gewone trollen miljoenen per kill opleveren).

    Zo heb ik het gedaan. :) Maak trouwens gebruik van je Crystal Eyes.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de poort van Thorn nu 'gemold' met Thermite. Nu moet ik tegen een 'reuzen trol' vechten met een pantser. Incl. nog 2 gewone trollen. Maar hoe moet ik de reus verslaan? Ik weet dat ik hem met ik met Pummelweed een uppercut kan geven, en dat ie dan tijdelijk 'gestunned'. Maar wat moet ik daarna doen?
     
  13. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Met Chilla van die ijspegels in z'n nek gooien. :)
     
  14. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    met chilla op zijn hoofd schieten met die ijspegels:D
    sorry,iemand was me voor:9
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^lol, btw die eerste trol deed ik ook met chilla en weed gastje, maar heb et es anders geprobeerd, boven die eerste trol hangt een kaarsen kandelaar ding, die los schieten, valt op de trol, geen gemieter, trol in 1 keer dood;)
     
  16. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij snow top village

    staat er een sign 'this way to Crystal Grotto'
    hoe moet ik daarover springen?

    edit: heb het gevonden, moest met chilla naar boven kruipen
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  17. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al alle fruits en elixirs gevonden ?

    ik heb 4 eyes, 10 elixirs en 83 fruits, maar vind de laatste 2 elixirs niet, en nog 17 fruits... weet iemand waar er tricky fruits zitten?
    'k heb gans enchanted kingdom uitgekamd, alle huisjes in de badlands, en dan mountain falls ook goed doorzocht en snow top village... 'k weet echt niet meer waar zoeken :confused:
     
  18. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk in bomen voor soort van vruchten, in de badlands heb je ook huisjes, sommige bevatten kleine quests.
    Onder schelpen, schatkisten, ijsblokken en nog veel meer.
     
  19. Robby3

    Robby3 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    praktisch alles gedaan al, heb er ondertussen al 4 bij, sta dus op 87.. nog 13 :D
     
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Anders kijk je even of gamefaq.com, zal nu onderhand wel een lijstje staan met fruitjes :9
     

Deel Deze Pagina