1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat gaat die download langszaam 11kb per sec, heeft iemand een idee hoe je bittorrent sneller kan laten gaan?

2. parotech

parotech Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    betere computer kopen misschien:D......grapje hoor,bij mij ging ie vet snel en het is een mooie fimpje.....voor mij een reden om het spel bij de launch te kopen

3. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@parotech
    joh die gast heeft ook een slome computer alleen niet zo sloom als hem

en wiresoutlaw ik snap jou niet eerst zit je de game de grond in te boren he en nou wil je opeens de fimpje zien vage gozer man

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^
    Waste of space. Gast, je post anders al niets zinnigs, kap nu maar met die 'discussies'.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, Ryuchunk is een beetje erg spammerig en als ie zo door gaat moet ie maar even ergens anders zijn tijd zien te vermaken.

6. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@chil
    nee jij post altijd wat zinnigs wil je zeggen

@2k
    kijk ook ff naar andere lui dan ipv telkens op mij te letten

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Goeie genade, is er dan helemaal niemand die mijn keuze makkelijk kan maken voor de launch. Die preview helpt ook helemaal niks. Die gast is helemaal lyrisch man. Ik denk dat er niks anders op zit dan die hele toko maar gewoon op te kopen. "Doe mij maar gewoon alles 360 spellen, en snel een beetje!". Ik moet alleen even 1200 euro ophoesten...

Dit ziet er wel heel gaaf uit hoor. Ik heb nog nooit een platform spel uitgespeeld, omdat ik me na een paar levels altijd ga vervelen. Hoe leuk het ook begint. Maar dit is natuurlijk volop actie en doordat je eigenlijk met tien charachters tegelijk speelt, duurt het eindeloos lang voordat je erop bent uitgekeken.

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk. En waarom denk je dat we op jou letten.

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Kap is met dat geouwehoer, er zijn altijd mensen die verschrikkelijk veel onzin posten, en die zijn strontvervelend. Maar aan de andere kant zijn wijsneuzen zoals jij ook niet echt sfeer-verhogend.

Geef elkaar een kusje en ga door met je leven....

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rock 'n roll.

11. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje van xboxyde zag er zeker goed uit. Het feit dat je al die verschillende monsters kan worden met al hun verschillende aanvallen deed mij een beetje denken aan pokémon. Met dat laatste bedoel ik trouwens niks negatiefs :)

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, gewoon overheen lezen en negeren, werkt het best bij dit soort kiddies_0/

To Taab: Zelf ben ik ook niet echt van de platformers, ik vind ze wel leuk maar af en toe te frustrerend bij de verschillende eindbazen....

Maar deze game heeft me op de een of andere manier toch aangetrokken (is ook meer een adventure lees ik dus ik denk dat we er ons wel doorheen slaan;) )

13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    dat is waar bij dit soort games bij de einbazen krijg ik altijd zin om te gaan gooien met mijn controllers maar deze zal wel meevallen ga hem zeker halen bij launche

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hahaha, ja precies, maar helaas is de reden van die frustratie waarschijnlijk wel onkunde van mijn zijde *)

Als een idioot tekeer gaan met een gun gaat me wel redelijk af, maar die precieze bewegingen van platformers zijn aan mij niet besteed...

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb bij dit soort spellen voorheen nog niet bijstel veel problemen met de eindbazen gehad. Het willen smijten met controllers heb ik meer gehad bij andere spellen en ik hoop niet dat dat bij deze game hoeft te gebeuren. Zo vervelend als je de controller zo ver wegsmijt, omdat er geen draadje meer aanzit, dat hem enigzins nog tegenhield. :p

16. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja das kut wel een voordeel van ps3 controller komen wel weer terug met die boemerang achtige vorm maar denk dat het idd wel mee zal vallen bij deze game

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super Mario World ook nooit uitgespeeld? Naar mijn mening beste platform game ooit! Maar natuurlijk totaal nie te vergelijken met deze aankomende topper...

De filmpjes die ik heb gezien doen mij een beetje denken aan de 3d Zelda games.. en dat is zker een pluspunt.

Dit is voor mij de game die ik haal bij de launch

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Nee ook die niet. Halverwege viel ik in slaap :p

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem zojuist gezien.
    Wow :eek: dat ziet er echt heel erg vet uit!
    Het spel ziet er grafisch echt top uit. Ook de gameplay ziet er heel goed uit.
    Kan echt niet meer wachten om deze game te spelen. Grafisch behoort Kameo echt tot een van de mooiste titels.

Dat stuk met dat slagveld was idd erg cool.

20. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    maar kun je dit nou co-op over live spelen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina