1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, moeilijk om de url goed te krijgen he ;)?

2. Gold Elite

Gold Elite Guest

:'-(
    Ik moet de volgende keer opletten en het niet afraffelen. :p

3. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet toepasselijk, maar kan iemand mij vertellen of Matrix: Path Of Neo voor de xbox ook op de xbox360 speelbaar is?
    Want ik heb geen Xbox maar gaan wel de Xbox360 kopen

4. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je het beste je vraag hier had kunnen stellen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=68422&highlight=path+neo
    Maar om even je vraag voor je te beantwoorden, nee hij komt alleen voor de xbox voorlopig dan misschien dat ze hem nog op de 360 uitbrenge.
    Maar de xbox360 wordt wel backwards compatible dus in principe moet het het kunnen .

Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey luitjes,

Als je de demo wilt spelen, bij de MediaMarkt in Eindhoven staat een demopod. Helaas is het wel een level (castle) waarvan ik al veel filmpjes heb gezien maar toch.

Het speelde best leuk om eerlijk te zijn. De game ziet er ook geweldig uit imo, zeker een hele goede sfeer.

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je klinkt niet echt verrast...of liever overtuigt van de graphics van de console. Waren die beter dan op de trailers, of was er een lage framerate, zag je hier en daar pop-ups?

7. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool

tell us more :9

8. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik vond de game er dus wel heel goed uitzien. Zeker omdat de sfeer zo goed is. Er gebeurt heel veel op je scherm, ook in de verte zie je bijvoorbeeld honderden draken boven je vliegen. Het is overduidelijk dat de xbox dit niet aankan, meer omdat er gewoon simpelweg te veel gebeurd in het scherm.

De game had echter geen frame drops en speelde vrij soepel. Je kunt bij dat level kiezen uit 4 characters (waarvan een altijd kameo is), door middel van a,b,x,y. Het vechten/moves uitvoeren die je doormiddel van de triggers (combinaties). Elke character heb ik dus ongeveer 3/4 moves zien doen. Dit lijkt erg weining maar doordat je vier characters hebt valt het best mee.

De camera bestuur jezelf met de linkerthumpstick, bewegen is rechter thumpstick. Alles ging eigenlijk vrij soepel. Om het level te doorlopen moet je soms een beetje zoeken wat de bedoeling is maar nooit echt lang. Er liggen ook tips verspreid in het level. Ook wel leuk dat je eigenlijk een beetje gedwongen wordt om met alle characters te spelen. Je moet echt bepaalde moves van een character doen om verder in het level te komen.

Er is trouwens ontzettend veel oog voor detail, alles ziet er echt uit, zoals het eruit zou zien als het echt was. Wel grappig dat bijvoorbeeld ook de glas in lood ramen in een toren kapat konden. Hier gooide ik namelijk een bad guy doorheen. Voor het vechten tegen badguys kun je trouwens ook het beste verschillende characters per bad guy gebruiken.

Helaas kon ik nergens de slowmotion knop vinden, het lijkt me erg leuk om met verschillende characters juggles uit te voeren. De game ziet er trouwens minstens net zo goed uit als op de filmpjes (gametrailers.com), mischien nog wel beter.

Ik verheug me erg op deze game, als je platform games echter niet leuk vind ga je Kameo ook niet leuk vinden. Vrienden van mij vonden CoD 2 echt tof maar vinden kameo dan weer niks. Ze vinden het wel erg leuk uitzien maar als je het genre nou eenmaal niet leukvind, gaat kameo je imo niet over de streep trekken. Ik ga de game in ieder geval halen :)

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je die 2 heb omgewisseld..

10. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    oeps, my bad |:-

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snelde vanochtend nog naar de MediaMarkt in Utrecht, maar helaas was daar geen demopod te bekennen. Misschien dan maar op de Gameplay ff spelen

12. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0

mooi zo

ga ik zeker aanschaffen op 2dec.

thx for ure impression;)

13. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    Rare announced today the launch of the official Kameo: Elements of Power site. With a story as detailed as the exclusive Xbox 360 game itself, the new Kameo site is loaded with information and rich imagery. The official site features in-game footage, character bios, downloadable content, and story elements presented in an interactive format.

www.kameo.com :9:9

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren ook even mogen spelen :) Geweldig spel evenals CoD 2. Prachtige graphics en de filmpjes worden helemaal waargemaakt, zonder framedrops!

Ik kon Kameo helaas niet lang spelen want m'n broer wilde weg omdat z'n auto in de parkeergarage stond.|:- Verder kan ik niet veel toevoegen op firstblitzer's post. Ik ben het overal met hem eens. Ik heb ook niet veel verschillende moves kunnen maken door het tijdgebrek.
    Zoals firstblitzer ook zegt, het komt helemaal aan op je smaak. De games zijn top, prachtig en zonder framedrops [vooral in CoD2, omdat ik die langer gespeeld heb]. Ik heb natuurlijk weinig gespeeld, maar ik kan tot zover zeggen dat het lekker speelt en ik geen andere argumenten dan persoonlijke smaak kan bedenken waarom je het niet zou moeten kopen.*)

15. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    wel ik koop ze allebei

Kameo voor de sprookjesachtige omgevingen en cod 2 voor zijn intense Fps-gameplay :)

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mooie site. Zonet ff een kijkje genomen. Ziet er goed uit :9. Alleen ik weet nu alleen in welke beesten ze allemaal kan veranderen :mad:. Opzich wel jammer want tis leuker als dat allemaal nog niet bekend is.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Had toch wel in het boekje gestaan enzo. Vond ik eerst ook jammer, maar je ziet de chars overal. Kunt er bijna niet meer omheen.

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik wou eerst echt pdz gaan kopen maar ik begin toch te twijfelen....deze ziet er ook heel vet uit! weet iemand messchien iets over multiplayer mogelijkheden?(live?)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    voor zover ik weet is er geen alleen een coop mogelijk (iig split screen, system link weet ik niet en l!ve zeker niet). Op l!ve worden dacht ik wel iets van scores bijgehouden..

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1

Ik heb KAMEO vandaag ook kunnen spelen _O_
    Inderdaad, het spel loopt echt "soepel" en erg toegankelijk (ik ben platformers niet echt gewend....)
    Het switchen tussen de spelers doe je ook simpel, dit level sprak alles redelijk voor zich en ook de vijanden gingen redelijk snel dood.
    Die slowmotion knop waar je het overhebt is er volgens mij niet... Als je een bepaalde combo doet (ik weet niet welke) gaat alles een stuk langzamer en heb je alle tijd om onder een trol te gaan staan om m ff een opdonder te geven :9

De meeste mensen spelen trouwens COD2 (ook gespeeld). Die game trok me ook meer dan ik dacht (ook weinig ervaring met WO2 shooters...) Erg intens en wederom die soepele gameplay!!

Toch boeide KAMEO mij meer en weet ik nu helemaal zeker dat dit voor mij een musthave launch game zal worden:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina