Nou ik vond de game er dus wel heel goed uitzien. Zeker omdat de sfeer zo goed is. Er gebeurt heel veel op je scherm, ook in de verte zie je bijvoorbeeld honderden draken boven je vliegen. Het is overduidelijk dat de xbox dit niet aankan, meer omdat er gewoon simpelweg te veel gebeurd in het scherm.
De game had echter geen frame drops en speelde vrij soepel. Je kunt bij dat level kiezen uit 4 characters (waarvan een altijd kameo is), door middel van a,b,x,y. Het vechten/moves uitvoeren die je doormiddel van de triggers (combinaties). Elke character heb ik dus ongeveer 3/4 moves zien doen. Dit lijkt erg weining maar doordat je vier characters hebt valt het best mee.
De camera bestuur jezelf met de linkerthumpstick, bewegen is rechter thumpstick. Alles ging eigenlijk vrij soepel. Om het level te doorlopen moet je soms een beetje zoeken wat de bedoeling is maar nooit echt lang. Er liggen ook tips verspreid in het level. Ook wel leuk dat je eigenlijk een beetje gedwongen wordt om met alle characters te spelen. Je moet echt bepaalde moves van een character doen om verder in het level te komen.
Er is trouwens ontzettend veel oog voor detail, alles ziet er echt uit, zoals het eruit zou zien als het echt was. Wel grappig dat bijvoorbeeld ook de glas in lood ramen in een toren kapat konden. Hier gooide ik namelijk een bad guy doorheen. Voor het vechten tegen badguys kun je trouwens ook het beste verschillende characters per bad guy gebruiken.
Helaas kon ik nergens de slowmotion knop vinden, het lijkt me erg leuk om met verschillende characters juggles uit te voeren. De game ziet er trouwens minstens net zo goed uit als op de filmpjes (gametrailers.com), mischien nog wel beter.
Ik verheug me erg op deze game, als je platform games echter niet leuk vind ga je Kameo ook niet leuk vinden. Vrienden van mij vonden CoD 2 echt tof maar vinden kameo dan weer niks. Ze vinden het wel erg leuk uitzien maar als je het genre nou eenmaal niet leukvind, gaat kameo je imo niet over de streep trekken. Ik ga de game in ieder geval halen
Klik om te vergroten...