1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde laatst in een filmpje dat Live ook co-op gaat ondersteunen!_O_

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt geen platformen. Het is een beat 'm up adventure.

Cooperatief over Xbox Live zal na de release beschikbaar worden gesteld via een update.

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik houd ook eigenlijk niet van platformers;) Gelukkig dat het een advetnture is dan, die heb ik ook nog niet zoveel in mn collectie:9

Wat ik wel weet is dat ik zeeeer onder de indruk was van het spel een paar maanden geleden bij de eerste filmpjes...... En ik weet nu dat dit spel aan mijn verwachtingen gaat voldoen.

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst dat het een Pokemon achtige RPG-adventure zou worden. Maar dat valt volgens mij wel mee. Gelukkig... :cool:

In het begin werd ook gezegd dat je met 60 monsters ten strijde kon gaan, maar is dat aantal toch al wel een heel stuk ingekort. Dat is imo wel jammer.

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    het is gewoon banjo kazooie met een theelepel zelda, een snufje metroid, druppeltjes Jak & daxter,dunne gebakken stukjes pokemon en gemarrineerd in heerlijke Rare kruiden met een mooie cd op de achtergond die je in de stemming brengt.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar heeft het spel levels? of is het meer een wereld zoals zelda?

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denk zoals zelda ja.

1 grote "main"wereld waarvandaan je naar gebieden moet gaan voor tempels enzo

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er niet naar uit dat je naar vorige gebieden kunt backtracken. Dit is een platformer, geen RPG.

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ haha geweldig geformuleerd.
    ik ben zelf niet echt een platform liefhebber maar dit lijkt mij een heerlijk spel met veel sfeer, wat ik aan sfeer tekort kom met oblibion kan deze dat mooi opvullen:)

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik verwacht de wereld gewoon een beetje a la Oddworld strangers wrath :)

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk eigelijk dat het zo word als star fox...ik hoop alleen wel dat het spel een stuk langer en groter is.

12. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht dat de gameplay erg diep wordt, vooral door al die verschillende gedaantes die je kan aannemen! _O_

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst dit.
    En daarna...
    Wat Mirik een paar post daarvoor zei.
    Lijkt me duidelijk dus: Het is géén platformer!! |:-

14. Victor

Victor Guest

Lijkt me duidelijk! *Past startpost aan*

Lekker nutteloos weer. 8)

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een platformer. En kom niet af met adventure beat'em-up, want dat is exact hetzelfde.
    Elementen verzamelen, vijanden verslaan, 3rd person perspective, eindbazen en een verhaal zijn nu eenmaal typerend voor een platformer..

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me niet dat een platform-game en een action-adventure hetzelfde zijn. Zelda is bv. geen platformer, maar Mario is wel een platformer.
    Grote verschil zit hem in het feit dat in platform-games ook veel spring en klim werk zit. Dus van een platform naar een ander platform springen bv. Vandaar ook naam platform-game. In een action-adventure zitten veel elementen die in een platform-game zitten maar er zijn wel degelijk verschillen. Action-adventure heeft meestal ook wel een uitgebreidere verhaallijn bv. Als je alleen uitgaat van jouw elementen dan is een RPG bv. ook een platformer, namelijk elementen verzamelen, vijanden verslaan, eindbazen, een verhaal, 3rd person perspective. Dit is niet om je aan te vallen maar het zijn nu eenmaal 2 verschillende genres en Kameo hoort dan toch meer thuis in het genre action adventure. Maar begrijp je wel want het heeft qua uiterlijk wel veel weg van een platform-game.

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een mix van verschillende genres. Elk genre gebruikt elementen van een ander genre. Deus Ex bv. is een RPG en een FPS. Waarom is Deus Ex een RPG? Omdat je met credits je wapens/abilities kunt upgraden en dialogen voeren goed uitgewerkt is en dan ook zeker 1/10 van de game inneemt. Elke platformer omvat actie en avontuur. De genres liggen dicht bij elkaar en de kleine verschillen verwaarloos ik gewoon. Mensen die graag Zelda spelen, spelen ook liever een platformer dan bv. een shooter.

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  18. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jediwizz heeft gelijk! O-)

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Chil : Zoals je al zelf zegt bevat Deus EX 1/10 RPG elementen maar voor 8/10 eigenlijk FPS ( zit ook nog stealth gedeelte in ) en daarom valt die game dus wel in FPS genre en niet RPG genre. Zelfde geldt voor Kameo. Maar zoals ik al zei, ik begrijp je standpunt wel maar het blijven 2 verschillende genres. Het allerbelangrijkste blijft toch of het om een dope game gaat of niet. Lets go on-topic :)

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij wordt bijna overal als RPG bestempelt hoor. Je hoeft niet eens te schieten om het spel uit te spellen. Stealth, Bio-mods en schieten zijn 3 verschillende kunsten in de game. Afgeleid van de standaard RPG kunsten zoals melee en magic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina