1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

Victor Guest

Ehm, geef het nou een genre zodat ik dat in de starterspost kan zetten. O-)

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Platformer...duidelijk een platformer.

Ik kan me trouwens nog een topic herinneren waarin het ging wat nou een échte RPG is. En dat is dit niet.

3. Victor

Victor Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook verschillende difficulty levels ? Elk filmpje dat ik zie is dat elke troll zo af gebatst wordt, maar ik kan het fout hebben.

5. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    de repo in de nieuwe xboxworld magazine ziet er goed uit,dit spel word echt goed

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga morgen eindelijk deze game spelen, een demo, maar toch. :)
    Ben heel erg benieuwd naar dit spel.
    Ik zal morgen mijn bevindingen hier wel even posten.

7. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

@kameo
    waar dat dan ? :)

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij de game in een media markt vestiging gaat spelen.

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maar weet nou niemand hoe de wereld is? 1 geheel of levels?

(999 posts)

10. Victor

Victor Guest

Levels naar mijn weten. Een rasechte platformer met de klassieke levels.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2005
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag eindelijk Kameo gespeeld. Wat een gaaf en mooi spel zeg! _O_
    Hij zag echt grafisch echt heel heel erg mooi uit, was ik wel even stil van. Het level dat je kan spelen is btw het kasteel level, met die draak, zag er echt heel cool uit. Controls en camera werkten erg goed, spel zag er grafisch top uit, het speelde heerlijk, het spel liep supervloeiend en de wereld zag er gewoon heel cool uit.

Hier wat foto's, heel veel zei je niet van het spel, maar toch:

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe hoor ik alleen maar positieve reacties over dit spel. Ben daar wel blij mee

btw, Kameo, heb je die screens zelf gemaakt?? Je ziet in ieder geval goed de grafische pracht van het spel

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb deze foto's zelf gemaakt ja, vanochtend bij Media Markt. Op de foto's zie je idd redelijk de grafische pracht, maar als je het in het echt hebt gezien, wow _O_ , het ziet er echt heel mooi uit, echt next-gen.

14. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

fijn om te horen :)

15. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het erg goed om al die positieve reacties te horen over de gameplay en alles
    Maar het enige wat ik nu eigenlijk nog niet weet is hoe ligt de moeilijksheidsgraad en lange termijn.
    Aangezien dit voor mij waarschijnlijk het eerste spel wordt dat ik ga aanfschaffen zijn deze twee erg belangrijk voor me?

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zien er idd goed uit die foto's. En je ziet dat de achtergronden idd erg levendig zijn met al die draken die rondvliegen. Dit wordt voor mij iig een titel die ik gelijk aanschaf. Heb ook die MP3-tjes van de game gedownload en vind er ook echt een sprookjesachtige sfeer inzitten. Kan me nu al niet meer voorstellen dat ik dit geen topgame ga vinden. Nog 3,5 week :)

17. Spambitch

Spambitch Master DW

Leuk Bevonden:
    0
    jo Kameo hoestie men..? Kheb even een vraagje over de graphics, zijn die egt zo mooi dat je bijna moet huilen..? 10 x zo mooi als de gewone xbox of valt het allemaal wel tegen..?

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Graphics zijn heel goed, maar dat moet een overbodige vraag zijn. Kameo zei het al best wel zelf een paar posts terug [op deze pagina], dus ik snap niet helemaal waarom je het weer vraagt.:{

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow echt tof:eek: ,sommige die Kamoe hebben gespeeld zeiden dat Kameo niet zo geweldig uit zag maar me Twijfel is compleet weg door deze screens.

20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, kameo ziet er waanzinnig uit!
    Maar beter nog, het speelt te gek. Effe wennen aan die twee nieuwe shoulder buttons, maar de besturing en camera zijn erg goed.

Lekker combos maken in prachtige omgevingen met mooie uitzichten en een tig aantal vijanden om je op uit te leven. De effecten spatten van het scherm en alles loopt vloeiend.
    Van de drie 360 games die ik heb gespeeld (king kong, cod2 en kameo) was Kameo absoluut het meest next-gen. Ik kan niet wachten om mezelf in het avontuur te storten en alle geheimen te unlocken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina