1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    khad me meer van de graphics voorgesteld die ik op xbox360 stands zag

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Alle games zijn nog geen volledige versies op de demopods trouwens, zijn allemaal beta's.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Bwa, het zijn ook de launchgames he, maar het zag er toch al heel mooi uit vind ik. Maar ik moet wel toegeven, ook ik verwacht enorm veel van next gen games, en de echte next gen games zullen er in mijn ogen pas zijn tegen zomer 2006 ofzo, of vroeger met gears of war enzo... Maarja, er komen goede games aan in 2006 voor de 360,dat staat vast!;)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, ik vind PGR3, Kameo en Pefect Dark Zero toch al behoorlijk next-gen.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, maar wat is next gen? Sommige verwachten alleen hééle mooie graphics. Anderen willen ook een hoop nieuwe gameplay zien. Ik ben het zelf wel met Kameo eens, dit vind ik al behoorlijk next-gen. Ik ben één van de gelukkige voor wie de Xbox 360 al niet meer kan floppen...;)

Edit: Kon het niet laten even 2 artworks hier neer te zetten. Ze zijn er al een paar dagen, marja.

Ik vond ze wel cool :cool:

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie Next-gen als er heel veel gebeurt op het scherm zonder dat de grafische kant wegvalt.Bij Kameo vind ik dit echt heel goed gedaan.Alles beweegt op de achtergrond terwijl alles goed en soepel blijft lopen.Ik zelf vind Kameo en PGR3 nog het meest next gen uitzien.Kameo neem ik dan ook direct bij de launch op 2 December.Nog 20 daagjes wachten en dan is het zover.

Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ja de sfeer lijkt mij wel magistraal, toch denk ik dat ik deze koop waneer die wat goedkoper is.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker:), Kameo vond ik wel echt next gen eruit zien door alle interactie rondom je, overal zie je wel kleine details. Ook kan je kilometers ver zien(draken in de lucht, vogels, noem maar op), echt prachtig, dus best wel next gen ja:), ik verwacht heel veel van next gen games, maar ik was toch al super enthousiast toen ik kameo, perfect dark,...zag(speelde). Zeker next gen waardig,maarja, ik heb de game maar even gespeeld,maar met kameo zit het wel volledig goed denk ik!:)

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool

ik heb het graag simpel:9

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Net ook Kameo gespeeld en ik moet zeggen dat ik ook zwaar onder de indruk ben van deze game. Graphics zagen er heel goed uit en de sfeer was ook top. Was al van plan om hem te halen, maar nu is hij zelfs het eerste spel dat in mijn 360 zal belanden ( en er voorlopig ook niet meer uitgaat ). Verder vond ik CoD 2 toch ook erg mooi uitzien. Worden nog een paar hele langen weken :mad:

12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tof oorz,nu ik allemaal positiefe reacties hoor krijg ik er steeds meer zin in.

13. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben ook zeer positief. Het speelde echt lekker en het zag er ook goed uit. Maar waren het nou HD-kwaliteit beelden op de PUG?

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep tziet er echt super goed uit. Had het gisteren gezien, niet gespeeld, geen zin in. PGR 3 greep mij meer :+

Maar tword wel een lachen game waarin veel valt beleven.

15. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    kritisch zoals ik met heel veel dingen altijd ben moet ik ff snel een ding hier kwijt.

kameo heeft diepe hele diepe indruk op mijn gemaakt.
    het is lang geleden dat een spelletje mij in zo een korte tijd heeft kunnen laten wegdromen.
    het hele spel klopt gewoon,de prachtige..nee..werkelijk adembenemende graphics,de fantastische sfeervolle muziek(klik maar eens op de link)
    http://www.kameosoundtrack.com/ maken het geheel tot een ervaring die ik nog lang niet ben vergeten.............kippenvel.

was van plan om bij de release van de 360 pgr3,call of duty 2 en quake 4 erbij te kopen maar er is een nieuwe topper aan deze lijst toegevoegd.

kameo komt op 2 december ook hier in huis te liggen.......het heeft mij helemaal te pakken....en dat is mooi.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Kameo ook geweldig door de prachtige graphics en de zeer mooie muziek op de achtergrond.Lijkt me gewoon geweldig door dat hoge gras te lopen en dat dan eekhoorntjes langs je heen lopen.Ik ben zeer benieuwd hoe me samsung LE26R41 al het moois gaat presenteren.

17. Victor

Victor Guest

Ik ben die soundtrack al de hele tijd aan het lezen. Hulde!

Omdat ik een tijdje geleden kritiek had op de gemiddelde 'PwnzorZ!!!! _O__O__O__O_' reactie, zal ik zelf even komen met mijn 3 grootste redenen om Kameo te kopen.

1. Graphics.
    Wat je ook zegt, je gaat eerst op de Graphics af. Het is net een fiets. Wat je ook zegt, uiterlijk ga je het eerste op af. Dan zit het toch wel even mee dat Kameo een prachtig spel is. Sfeer m'n beste, dat zit in hart en nieren. Insectje hier, grasspriet daar. Prachtig. Heb je ook wel eens in de verte gekeken in de screens? Ooit zulk uitzicht gezien in een game? Nou, ik niet.

2. Gameplay
    Games en fietsen hebben meer overeenkomsten. Zoals de Gameplay. Pak een paard, ram door 9000 Orcs heen, ram iemand omhoog met Pummelweed en zet hem in vuur en vlam als Ash. Prachtig toch? Snelle elementen, coole bewegingen, mooie manieren om aan te vallen... Doet u mij maar Kameo!

3. Muziek
    Bedankt voor die goddelijke link Beuker, mijn complimenten! Muziek is voor mij heel belangrijk in een game, dus dat komt hier goed uit. Orchastrale klassieke muziek, ik moet zeggen: ownage. Echt jongens, neem even de tijd voor de muziek, je zult er geen spijt van hebben.Als je luistert, zul je erachter komen waarom ik er zo enthiousaist over ben. Stel je met die muziek een veldslag voor...

18. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gespeeld op gameplay...Zeer mooi :)
    Maar ik was niet echt onder de indruk van de controles...
    Vond er erg veel speling in zitten....niet echt strak imho.
    Of kwam dat doordat zo'n gast met amper donslip op zijn bovenlip in mijn nek stond te hijgen??? Ach...en die controller zit erg vast aan de demopod dus lekker volet het zowiezo niet....

Hoorde wel de roddel dat de demopods op 480P draaiden...Heb ff gegoooooooogled en idd...zou kunnen....De US- demopods bij Wal-Mart etc. schijnen ook niet op 720P te lopen...

Iemand hier ook iets over gehoord...Zou mooi wezen want dat betekent dat het spel nog mooier wordt...

conclusie...: heel wreed....maar de game of the show voor mij was toch ( dit gaat zeer doen...) Zelda the Twilight Princess.
    En iedereen die Nintendo goed kent ziet dat Rare heel goed heeft opgelet destijds :)

19. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja, kan je vertellen dat de demopods bij Wal Mart er ook niet heel spectaculair (in vergelijking tot de HD ingame trailers) uitzien. Heb het daar ff gespeeld, en was echt heel erg onder de indruk van Kameo. Wat vele zeggen zijn de controls misschien wat simpel, maar dit is echt zo een spel waar je lekker in kunt wegdromen (zoals zelda destijds)O-) Ik ga hem niet meteen bij de launch halen (wil eerst ff wat recensies lezen en weten of de game niet te kort is)...maar omdat ik daar wel vetrouwen in heb weet ik bijna zeker dat deze in mn kast komt te staan :)

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8

Ik vind het wel vet dat de muziek die je nromaal saai of gaar zou vinden, als het in een spel goed toegepast wordt wel ineens interessant wordt :)

Kijk even met jouw mee naar Zelda en daar zieje dat de muziek ook zeer zeker een sfeerbepaler is !
    Vind het ook vet dat je nu mooie muziekstukken hebt door hele orkesten in tegenstelling tot de toen ook wel indrukwekkende midi's uit bijv. zelda ocarina of time!

Ben zeer tevreden over de soundtrack van Kameo! dat forest muziekje kan ik bij wegdromen :cool:

Laatst bewerkt: 14 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina