1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    60 euro voor 10 uur plezier is te duur. Ik wilde dit spel zeker halen maar nu blijkt dat het een "in een weekend uitgespeeld" game is, haal ik hem voorlopig niet. Niet zolang hij de volle mep kost in ieder geval.

Misschien als de online co-op toegevoegd wordt dat ik er meer geld voor over heb. Hoe staat het daar eigenlijk mee? Co-op over live?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze update komt beschikbaar na de launch ... dus ik denk eind december :)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik haal hem zeker..... Mijn ervaring met games als Kameo is dat 10 uur voor mij lang zat is. Ik doe er langer over, ik wil altijd alles weten en doen in zo'n game en ben er vaak het dubbele mee bezig. Tevens heb ik zelden de tijd om een paar uur achter elkaar te spelen waardoor het meestal ook wat langer duurt.

Het klinkt cliche maar ik heb liever 10 uur kwaliteit dan 60 uur een middelmatige game. Ik verwacht dat Kameo een geweldige game zal zijn, en die co-up zal ervoor zorgen dat de duur wat zal worden verlengd. Tevens speel ik persoonlijk zulke games meerder malen uit dus ik ga hem toch echt halen.. Voor mijn gevoel is dit echt een topgame.

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens;) ,ik twijfel nu toch een beetje of ik nu Kameo,PDZ of Project Gotham 3 ga halen:confused:

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vind het geen slechte review. Enigste minpunt wat wordt genoemd is de lengte van de game. Maar ik denk dat als je je tijd neemt en alle extras gaat zoeken het wel meevalt. Buiten dat speel je tegenwoordig de meeste games uit binnen 10 uur als je niet voor de extras gaat en er gewoon doorheen rent.
    Voor mij persoonlijk geldt dat ik toch op mijn gemak de eerste keer door de game loop en dan zal ik er wel minimaal 20 uur mee zoet zijn. En met zon sfeer zal ik deze game ook wel vaker als 1 keer spelen, iets wat ik bij vele andere ( en kortere ) games niet heb. Blijft voor mij gewoon een kopertje op de launch dag.

6. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als Fardo gelijk heeft en de Co-op van Kameo nog in december uitkomt zal ik me misschien nog bedenken. Anders prefereer ik toch echt PFD: zero of PGR3 boven Kameo.. Al is Kameo natuurlijk wel een heel apart spel met fantastische gameplay elementen..

Kiezen is moeilijk.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Link staat een paar pagina's terug ;)

9. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook niet echt een topper, dus reken minimaal op 15 uur + alles zoeken is 25 tot 30 uur.. Dat vindt ik toch een heel eind..

10. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat roep je nou wel, maar dat valt altijd tegen, ik dacht ook van Fable dat ik overal lekker lang rondkeek en extra shit opzocht.. tot ik na 9 uur daadwerkelijk het eindfilmpje in beeld had.
    En ook ik ben niet echt hardcore ofzo..

11. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    9 uur is wel snel in Fable

meestal die reviewers rushen erdoor heen en vergeten ze de secrets en andere dingen
    bij mij zal het wel wat langer duren dan 10 uur en replay value ligt ook hoog in Kameo dus zal er zeker nog een 2de en 3de keer komen :)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Daarom lijkt het me nu wel intressant om de reviewers gamerscore in de gaten te houden :)

13. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees zojuist op IGN.com dat er slechts een aantal levels in Co-op speelbaar zijn en niet allemaal :mad:

14. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
  15. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn inderdaad maar een paar levels die je co-op kan spelen.
    Maar de levels in co-op zijn wel langer las ik net op gamespot

16. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is 10 uur niet zo lang ( mijn mening ) omdat ik vooral van RPG's hou zoals KOTOR, Fable en natuurlijk Morrowind. Veel tijd voor games heb ik ook niet maar als ik tijd heb zit ik er ook wle een tijdje achter, en als ik dat dan in een vrij weekend ( wat ik heb vanaf 2 Dec ) en na het weekend heb ik me launch titel al uitgespeeld is een beetje zonde van me geld. Weet nu dus zeker dat het COD2 en PGR3 gaat worden ( zat te twijfelen tussen Kameo en PGR3 )

17. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Damn....nog ff overdenken....10 uur is wel aan de korte kant....maar uh...lang is ook niet altijd goed :)

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Goed. Kameo is gekelderd van "Must-have" tot "wachten op de review" nadat ik hem gespeeld heb op de Gameplay. En nu is ie verder door gekelderd naar "wachten op de budget bak" of "never".
    Tijd van 8 tot 10 uur is gewoon belabberd, zeker voor een spel wat al zo lang in development is.
    Erg jammer

19. Victor

Victor Guest

Ben het met Nemesis eens, ik heb genoeg van korte spellen. Als de game 20 uur duurt, oke. Als hij 10 uur duurt, misschien in de budgetbak.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2005
  20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is denk ik 10+ uur oftewel minimaal 10 uur. Als je de game goed uit wil spelen, moet je wel de sidequests doen e.d.

Van IGN:
    Dus tel er maar 5 uurtjes sowieso bij [schat ik].

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina