1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat is dan wel heel bagger als ze de rest niet zoeken.
    Dan ontdek je ook veel van de game niet dus je weet ook weinig van de game.
    Maarja Microsoft zei toch dat dit spel in 60 uur te doen was en Rare zei in 40 uur.

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    mij heeft die video review juist een beter beeld gegeven over dat spel. ik proef de sfeer ervan. dus ga ik um halen!:)

3. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De sfeer vond ik idd ook duidelijker naar voren komen in die filmpjes......erg mooi maar ik ga deze tog niet halen vanwege de korte speelbaarheid. IK kreeg er een gevoel bij net als ik kreeg bij Splinter Cell3: Super mooi en vernieuwend maar tog saai als je alle moves al een keer hebt gedaan. Die beestenboel zeg maar die je kan worden, ze zeiden tijdens die review dat het erg leuk was maar dat het wisselen van karakter op den duur ook een beetje eenheidsworst is.
    Kortom: Alleen voor de graphics ga ik em niet kopen. Ik zag er eerst helemaal niks in, toen ging ik me meer verdiepen in deze game en vond ik em steeds boeiender. Nu vond ik het eigelijk een beetjer teleurstellend.

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het juist tegenover gestelde. ik vond hem niks. en had er niks van verwacht. en nu ik um zie... vind ik um dope:)

5. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het na het zien van de video review nog steeds een must have! goede review van Greg Kasavin! _O_

6. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot videoreviews zijn king..._O_
    Als je dat vergelijkt met IGN....lachwekkend gewoon:+

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ik blijf erbij dat de sfeer van dit spel prachtig is....bovendien ga ik mee met meerdere hier dat ik met dit soort games de tijd neem om alles goed te bekijken.

welicht speel je hem uit in 10 uur als je als een dolle door de velden heen rost en het complete spel in principe links laat liggen,je ziet weinig tot niks van de grafische pracht,merkt niks van de muziek en heb geen tijd om de veelal verborgen toestanden te ontdekken.
    zo weiger ik een spel zoals dit te spelen....wil je racen knal dan pgr3 erin.

ik blijf rete benieuwd naar dit spel en wat er met mij gebeurd op dag 1 als voor het eerst mijn 360 aangeslingerd wordt.
    nog een dikke 2 weken..........die verdomme de langste 2 zijn sinds de xbox 1 release.

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem toch denk Kameo omdat het gewoon een hele leuke game is zoals Gamespot en IGN zeggen en dat het prachtig eruit ziet.

9. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, het leek mij een beetje kinderachtige game. Maar na het zien van de gamespot videoreview ben ik om, wat een goede game! Lekker origineel, creatief en mooi vormgegeven!

Toegegeven, ben meer een fps fan zoals Half-Life2 maar in dat spel vond ik het klooien met puzzels en de physics ook erg cool en volgens mij zijn er genoeg van die elementen in Kameo

10. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    En dan maar zeggen dat de dagen steeds korter worden, ja,ja.

Weet nu al dat ik van deze game ook enorm ga genieten.
    Alleen al bij de eerste keer dat ik bij een waterpartij aankom ga ik er eens rustig voor zitten om te kijken hoe dat water reageerd als ik er injump.
    Zoveel te doen, ik maak me geen zorgen en weet nu al dat ik zeker 40 uur nodig ga hebben.

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Water en zwemmen !! favoriete onderdelen van spellen mits het goed is uitgewerkt :)
    die liefde begon op de snes bij agmes als super mario world en donkey kong country 3 . toen op de n64 bij games als zelda (vooral majora's mask als je zo'n zora wordt en je dolfijnenjumps in en uit het water kan maken :D) en bij Banjo kazooie (dat level met die verroeste metalen haai :) en treasure trove cove ) en op de cube bij mario sunshine .
    Hoop dat je bij Kameo lekker kan spartelen net als in bovengenoemde games.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nieuwe Trailer!

Plaatjes zien er wel vet uit, ben nu nog aan het downloaden...

Edit: :eek: Deze game ziet er naar uit dattie toch in mijn lijstje games komt. Damn deze trailer is echt _O_. Vooral dat effect in die kerk _O_....aah ik kan dat smiley nu wel tig keer neerzetten.

Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  13. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het steeds lastiger worden hoor. :'-( Die 10 uurtjes klinken nogal kort, maar dat is dus als je door het hele spel heen rushed zonder rond te kijken of geheimpjes ontdekken? Ik heb het spel namelijk vanmiddag gespeeld in de winkel, vond het echt supervet!! _O_

Ik vind het ook altijd leuk om door die werelden heen te wandelen om alles te bekijken en te ontdekken. Zo wordt de speeltijd ook een stuk langer lijkt me..?

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu geen 1 filmpje meer :cool:.
    Heb hem zojuist op xbw besteld en heb er erg zin in!

15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Die 10 uur zal denk ik best mee vallen. Kan je denk ik 5 uur bij optellen. 10 uur is denk ik als je echt alles skipt. Filmpjes etc. Ik weet nog niet heel veel van dit spel. Nog maar paar simpele dingetjes gelezen. En eventjes gespeeld op de PU Gameplay. Vond het zoiezo enorm leuk. Meestal speel ik alleen WWII shooters, dus dan is dit weer eens iets anders. Ik krijg er al helemaal zin in om dit achter elkaar Co-op te spelen. Lijkt me echt tof:)

16. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net vandaag nog dat beest in Zora's Temple in Zelda's Majora's Mask een poepje laten ruiken :9. Had het spel nog nooit eerder gespeeld, maar dat Zelda gevoel was weer ten top. :)

Op zich vind ik waterlevels niet echt heel fijn, maar het voegt wel een hele leuke variatie op het landgebeuren toe. Het gaat mij er meer om dat er een goede balans is tussen de elementen van de natuur en het gebruik van de kracht van je monsters. In Majora's Mask bijvoorbeeld is dit heel goed uitgewerkt. In een Sneeuwgedeelte moet je soms vurige dingen doen, en ook de 'creatures' waar je in kan veranderen moet je steeds afwisselend gebruiken.

Ik hoop dat Kameo ook goed gebruik kan maken van de verschillende monsters en dat in de ene level niet alleen het ene of het andere monster kan worden gebruikt. En als ik dat zo zag in de demoversie zat dat wel goed in elkaar _O_. Nou maar hopen dat de rest van de game ook zo is... :)

Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog maar even een stukje te quoten uit de TeamXbox review:

18. Victor

Victor Guest

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13