1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zouden ze dat ook bij PGR 3 doen. Dat je dan met zo'n arreslee door al die steden kan gaan 8) Whaha :+

Maar wel tof dat ze dat bij Kameo doen

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Spel speelt lekker. Helaas bij reviews cijfers van een magere 7 tot 9... het is dus een typisch spel dat je moet liggen.
    De co-op vind ik in ieder geval geweldig!

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hoezo magere reviews ? Alleen 1UP geeft een 7 maar als je die review leest dan valt wel erg op hoe ze Rare willen afzeiken. De betere reviews geven deze game toch allemaal 8 of hoger en dat is zeker een nette score. Was de game langer geweest ( of een langere Main Story moet ik eigenlijk zeggen ) dan denk ik dat de meeste sites gewoon een 9 hadden gegeven.

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens.Omdat de spelduur rond de 15 uur zit heeft tie een wat lager cijfer gekregen,maar Grafisch en Gameplay zijn gewoon prima volgens Gamespot en IGN.;)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Van deze sites krijgt Kameo onder de 80, spijtig, ik hoop dat de scores nog omhoog gekrikt gaan worden.
    Ik begin al stilletje echt te denken dat Rare geen toppers meer kan maken. Als je kijkt naar Conker, supergraphics, supergameplay,maar blinkt helemaal niet uit, hetzelfde begint precies voor Kameo te gelijken. Ik hoop dat ze met Perfect Dark een 90+ game hebben,anuwel ik er voor vrees...:'-(

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dude als jij een 7,8 op je rapport staat, ben je dan niet rete blij.
    Gamepro die met 3 van de 5 sterren geeft is gewoon goed.
    En iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening.

7. Victor

Victor Guest

Ik ben wel blij met een 7.8 op mijn rapport...

Maar boss, je stelt je aan. Rond de 7/8 is een prima cijfer.

8. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

als een game al 5 jaar in ontwikkeling is(alhoewel ik mij afvraag wat ze in die 5jaar hebben gedaan) en dan een 7/8 krijgt dan ben je best teleurgesteld hoor...maar goed ik ga hem zeker halen :)

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ja precies. Een 7/8 is op zich wel redelijk, maar echt niets bijzonders. En het is dus wederom geen blockbuster title van Rare waarvoor ze in huis zijn gehaald door Microsoft. En dat is gewoon teleurstellend.

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat Kameo weinig vernieuwend is, zal hij niet goed verkopen? Ah man.
    Mag misschien niet revolutionair zijn, maar hij zet wel een standaard voor het action adventure genre op de 360.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, jullie mensen zijn zielig, ik zeg toch: Rare maakt goede games, supergraphics(conker is voor deze generatie bloedmooi), goede gameplay(goede controls, goede gameplay elementen,...), maar ze blinken niet uit! Dat is een feit(ik hoop dat perfect dark gaat uitblinken). Als jullie vinden dat een game als Kameo met gemiddelde score van 77 procent(heeft nog niet veel revieuws gehad he, maar laten we eventjes zeggen dat de score zo blijft,...) een echte goede game is, zelfs een game die uitblinkt, tja, dan kan ik maar een paar dingen vaststellen. Oftewel zijn jullie echte typische fanboy's. Of tewel hoopten jullie dat Kameo een 9+game ging worden, was jullie verwachtingen zo hooog, dat je al het objectieve aan de kant gooit, en je laat meegaan in je eigen hype. Oftewel denken jullie dat Rare nog altijd even goede games als vroeger kan maken(ik vrees persoonlijk van niet,maar nogmaals hopelijk doet perfect dark zijn werk!,want ik wil deze game hebben, Kameo eerst ook,maar nu helaas niet meer)
    ps: Kameo en perfect dark zijn wel de games om te laten zien dat Rare terug zou moeten zijn...
    Sorry dat jullie niets objectiefs of weet ik veel wat kunnen verdragen, dan zeggen dat ik me aanstel, is het niet juist andersom??...

12. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0

dit is wel sweet, zou dope zijn als meer games zo ondersteund gaan worden

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zegt wie? Geen blockbuster? Dat is niet afhankelijk van het cijfer van een gamesblad of een internetsite hoor. Dat is afhankelijk van de verkoopcijfers. Ik heb iig nog niet de hoop verloren dat ik met Kameo een heerlijke game op de kop tik..

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jij doet alsof je het spel al lang en breed zelf hebt gespeeld kerel. Hou toch op man aansteller. Misschien vind ik het wel een 9+ game, time will tell.....

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Als je adventure game zoekt, is deze perfect!
    Daarnaast in CO-OP te spelen en dat vind ik ook geweldig!!!
    Dit is gewoon een topper.

Die zeikers hier...post niet joh.

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een forum draait om meningen, als iedereen hier zo positief als jou was, dan was het maar een saaie boel...

17. Victor

Victor Guest

Jammer dat je zo irritant typt, anders las ik het door.

Cijfers zeggen niet veel, ik sluit me dan ook aan bij Cyrax.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff, wat is dat hier tegenwoordig! Ik ben iemand die zooooooo fel naar Kameo uitkeek, ik strijdde met mijn broer dat de game op gamerankings minstens een gemiddelde van 88 ging hebben,... Ik heb de game gespeeld, en ja hij speelde geweldig. Maar ja, ik koop mijn game ook op basis van revieuws, heel veel revieuws. En misschien dat kameo nog dik in de 80 kan scoren, zou ik geweldig vinden, maar ik vrees van niet. En ik post hier gewoon dat ik vrees dat Rare geen uitblinkers meer kan maken zoals vroeger(hopelijk perfect dark zero,maar kameo niet,want dan had het nu al hele hoge cijfers moeten gehad hebben.) maar max. aanraders. Het wil niet zeggen dat een game voor een bepaalde persoon een supergame is, en daarom algemeen feit dat het een topper is, nee, een game is pas een topper als hij grotendeels overal op internetsites(magazines,...) heel hoog scoort, een game die in de 70 scoort is geen topper, sorry hoor.
    Dan beginnen ze me hier nog van zeiker uit te maken,... Ik weet niet hoor,ik heb nooit gezegd dat de game slecht is(is ook niet), ik heb nooit negatieve dingen over de game gezegd, ik zeg gewoon, dat het erop neer komt dat Rare geen uitblinkers meer kan maken(en nogmaals, hopelijk doet perfect dark het wel). Dan zeggen van :
    Ik zou juist degene moeten zijn die tegen jullie zegt, hebben jullie de game al volledig gespeeld?(want jullie kunnen precies niet veel aan...)
    En @ Victor, tja, ik typ mss irritant voor jou,maar ik weet al heel zeker dat jij een typisch irritant ventje bent...:{
    Damn, stelletje opgehypte menigte hier...

19. Victor

Victor Guest

Jíj begint te zeggen dat Rare geen toppers meer kan maken. Jíj zegt dat het spijtig is dat Kameo rond de 7-8 krijgt. Ik zeg dat een 7-8 een prima cijfer is, net als vele anderen. En dan zeg jij: 'Opgehypte menigte, jullie verwachten alleen maar een 9+'. Beetje onlogisch vind je niet?

Dan op je laatste opmerking: Jup, ik post de laatste tijd wat onzinnig in de Games Fora. Ik ben er al op gewezen, ik zal mijn best doen alleen mijn bek open te trekken als het nodig en nuttig is. ;)

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen hier zien alleen de punten. Ik denk weer terug aan de zet die XBW maakte om van punten naar gewoon + en - punten te gaan. Wat is nou hét grote minpunt aan Kameo? De speelduur! Ik vind dat dit niet veel te maken heeft met hoe goed een game is, maar meer met bijzaken. Hoe goed de game is, is een samenhang van gameplay, evt. graphics en eigen smaak. Bladen schrijven niet voor niets hele verhalen i.p.v. gewoon een punt neer te zetten. Ook kunnen ze een deel niet verwoorden omdat het, zoals ik al zei, eigen smaak is. Een spel ligt jou, of ligt jou niet.

Kameo is gewoon een geweldige game, maar krijgt veel puntaftrek voor de korte speelduur. Bedenk wel dat je er van moet houden. Het is een prima aankoop als je de kleine replay waarde niet deert.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina