1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    DAT is het hem juist, ik weet zeker dat het een geweldige game is, ik heb hem zelf gespeeld, en tuurlijk, de speelduur beïnvloed de punten enorm. Maar het is toch geen topper? Als het een regelrechte topper was, dan had het tot nu toe al veel hoger moeten scoren, ik zeg helemaal niets slechts van de game, ik vind ook bepaalde games super die "maar" 80 scoren. Maar als je kijkt naar Rare wat ze in deze generatie er van gebakken hebben, en nu komen ze met Kameo en perfect dark(wat de games moeten zijn die bewijzen dat Rare nog steeds Rare is),waarvan ik dacht dat het zeker toppers gingen zijn(scores die toch hoger dan 87-88 liggen) blijkt dat misschien niet zo te zijn(voor Kameo dan toch vanwege de scores). En ik verwijt hier niemand, ik zeg niets slechts,... en ze vallen me aan als honden,pffff!
    ps:Ik kijk ook enorm fel uit naar mgs4, mijn top 1 van most wanted, maar ik kan je verzekeren,als dat game 80 scoort, dan ben ik diep, heel diep teleurgesteld, zo simpel is het, zo denk ik, mijn mening. Maarja, het maakt allemaal niet uit, als ik zou zeggen, Kameo is de game van de eeuw, dan zouden ze wel blij zijn...:{

2. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Kameo en PDZ launchtitels zijn, en die vergelijk je nu met de spellen die op het eind van de levenscyclus van de N64 uitkwamen. Bij de launch van de N64 kwam Rare met Blast Corps en Killer Instinct Gold aanzetten, dan zijn ze nu met Kameo en PDZ toch een stuk beter bezig. Pas als we over 5 jaar bij de Xbox 1080 moeten concluderen dat Rare er deze generatie niks van gebakken heeft, dan ben ik het met je eens, maar tot die tijd is het imho veel te vroeg om een oordeel te vellen over Rare. Bedenk wel dat toppers als Conker, Perfect Dark en Banjo Tooie pas helemaal op het eind van het leven van de N64 uitkwamen. En toen maakten ze bij Rare ook niet alleen maar toppers, spellen als Diddy Kong Racing, Jet Force Gemini en Donkey Kong 64 waren goed, maar geen klassiekers (wat je nu dus ook over Kameo en Pdz kan zeggen).

Ik zou me trouwens niet al te blind staren op al die cijfers. Wat maakt het nou uit dat eToychest het spel een 7.8 geeft. Ik ken die hele website niet, dus dat cijfer zegt mij niks. Ik volg twee websites: IGN en Gamespot. Vooral van die laatste weet ik dat ze bijna altijd betrouwbare reviews hebben, en als ik zie dat ze het spel een 8.7 geven, dan weet ik dat het een hardstikke goede game is. Dan maakt het mij niet uit dat al die websites en tijdschriften waar ik nog nooit van heb gehoord dat spel een 7 geven.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd mooi gezegd, als iemand zo reageert als jij nu doet is er geen probleem. Maar wat ik juist bedoel is, zoals je zelf zegt,wat heeft Rare de laatste 5 jaar gemaakt(een topper? Ik denk het niet). Perfect dark zero en Kameo zijn idd launchgames,maar ze werken er al zoooooo lang aan, je kan misschien wel zeggen van, launchgame, kan nooit zo goed zijn als een game op het einde van de generatie(goed punt trouwens),maar ze werken er al zooo lang al, ze moesten wel een deadline als deze hebben vind ik. Maarja, idd, de game scoort op gamespot heel goed,en ook ik, volg die site enorm fel(samen met gamespy, en mijn maandelijkse magazines:)...)
    Maarja, die klein sitetjes die weinig geven,daar kijk ik ook wel niet naar, daarom zeg ik ook, de score kan nog een stuk omhoog gekrikt worden,maar toch niet achteraan de 80... Maarja, het maakt niet meer uit, ik hoop dat ik mijn punt heb kunnen maken.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    I know, je hebt opzich ook wel gelijk. Het heeft ook wel een beetje met de verwachting te maken die iemand heeft van Rare. Iedereen vond Rare wel tegenvallen en hoopte nu op iets beters, precies zoals jij ook zegt. Ik vind wel dat je niet zoveel kunt vragen. Ze hebben wat tegenvallende games gemaakt en om dan zomaar 2 toppers neer te zetten op een gloednieuwe console [het is vast wel heel anders ontwikkelen, wat mensen nogal is vergeten] is heel moeilijk.

Mijn verwachtingen hebben ze waargemaakt. Ik hoopte nml. op 85+ games. Kameo hoort daar bij. De lagere punten streep ik zelf een beetje weg. Je kunt zeiken en je kunt zeiken. Ik weet zeker dat PDZ ook een spel van niveau wordt. Als je idd échte killer apps verwachtte, dan valt het tegen, precies zoals jij ook zegt. Het punt is of het redelijk is om dat te verwachten...;)

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,dat is wel mooi gezegd, voor mij hebben ze ook wel veel waargemaakt, alleen ben ik ietsje strenger dan jou denk ik:D,maar ik begrijp je volledig;)...

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik ben gewoon een vredelievend persoon. Daarom hou ik ook zo van Kameo; een spel vol vrolijke elfjes, bloemetjes en lieve diertjes. :cool: 8)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    :D:D Ja, maar dat het een goed spel,dat staat wel vast hoor...:) Nog 2 daagjes en het is zo ver voor de Americanen whoooohoooow!:D

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Blockbuster was het verkeerde woord.

Dat riepen we met zijn allen ook toen er maar niks uit kwam van Rare op de eerste xbox. We moeten wachten tot de 360, want dan gaat het gebeuren...

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sorry hoor dude, maar wie zit hier nou te hypen dat het spel eigenlijk gewoon niet zo goed is als sommigen hier denken/hopen?

Waarom doe je alsof degene die hier wel nog altijd smachtend naar uitkijken zware psychische problemen hebben en zichzelf voor de gek houden? Ik twijfel niet dat ik een geweldig spel in handen ga krijgen met Kameo. Dat is niet hetzelfde als verwachten dat ik het beste spel ooit ga spelen wanneer ik Kameo in mijn 360 ga stoppen. Laat mij en anderen gewoon lekker blij zijn dat we dit spel straks kunnen spelen, ik zit er geen seconde mee dat jij teleurgesteld bent. Top dat je je mening hier hebt geventileerd, we weten nu hoe jij erover denkt. Maar je blijft maar doorzagen, en doen alsof degene die er wel naar uitkijken er geen verstand van hebben.

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zoals ik al eerder zei : Had Kameo een langere speelduur dan waren de cijfers zeker een half punt hoger uitgevallen. Kijk je dan naar de grote sites ( die nu allemaal tussen de 8 en 9 geven ) dan had Kameo bij die sites gemiddeld een 9 gehad. En dan was het wel een topgame??? Een game verandert in mijn ogen niet door de speelduur, gaat bij mij om de gameplay. En die schijnt bij Kameo super te zijn. Komt nog eens bij dat de game op bijna alle sites is uitgespeeld zonder de side quests te doen. Je kan er dus gewoon een aantal uren bij optellen als je van plan bent om deze game op een normale manier te gaan spelen zonder overal doorheen te rennen. Komt nog eens bij dat je 10 warriors tot je beschikking hebt, waardoor je de game meerdere malen op verschillende manieren kan doorlopen. Lijkt mij gewoon tof om op verschillende manieren vijanden te verslaan dmv verschillende warriors of door verschillende aanvallen te combineren. Laat je de korte speeltijd van het hoofdverhaal buiten beschouwing en kijk je naar de rest wat de game te bieden heeft ( zoals gameplay, graphics, sfeer en het plezier wat je er zeer waarschijnlijk uithaalt ), dan heb je gewoon een topgame.

@ Boss : niet om je aan te vallen ofzo maar ik weet dat je MGS fan bent. Nemen we MGS3 even als voorbeeld. Deze game is heel gemakkelijk uit te spelen binnen 5 uurtjes als je de filmpjes doorduwt en niet op zoek gaat naar extra camo's of alle dieren enzo. Maakt dit MGS3 dan ook een middelmatige game, want speelduur is nog korter als Kameo. Ik persoonlijk vind van niet ( al vond ik MGS2 en 3 dan geen topgames want veel te veel film en veel te weinig game ) , maar voor veel gamers is dit gewoon een must-have game,waaronder jij. Feit is dat als ik redeneer zoals de meeste sites nu doen, maar dan met MGS3 in mijn achterhoofd, dat MGS dan dus ook gewoon een "7tje" moet krijgen, wat ik dus ook zeer onterecht zou vinden. Staar je dus niet blind op cijfers maar lees de reviews. Dan zie je ook dat als enigste minpunt de speelduur wordt genoemd en dat men over de rest van de game allemaal erg positief zijn, muv 1UP maar die review neem ik niet serieus ( iedereen die de review heeft gelezen weet ook wel waarom ) .

Voor mij is dit gewoon een game waar ik heel erg naar uitkijk, voornamelijk om de sfeer en gameplay. En hoe meer ik erover zie ( en zelf ook gespeeld heb ) hoe meer ik naar deze game ga verlangen. En korte speeltijd, mwah een goede game speel ik meerdere malen en ik wil een game als dit beleven, dus ik haal er op zeker een meervoud van 10 uurtjes uit. Laat maar komen die handel.

Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens Jediwizz

12. Geoff

Geoff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan Perfect Dark spelen ...

Man wat een onzin. Kameo is een game die gewoon pure entertainment weet te bieden. Na wat met de game gepruld te hebben op een paar beurzen vind ik het best een fijne game. Oja euhm kinderachtig, ... eens zien in welke tijd je de handel weet uit te spelen. :+

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    lol een beetje late reactie ventje _0/

14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het leuk houden op het forum;) ,ieder zijn mening

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

hall jongens :) ik ben dus nieuw hier en ik zal de komende tijd ook mijn mening laten gelden ;).

Dus ik trap af bij deze af:
    Als ik nou de reacties lees dan zitten mij bepaalde dingen dwars. Ten eerste is kameo nou ongeveer 5 jaar in ontwikkeling..??? en als ik dus de reviews lees dan krijgt de game een 7 of een 8 wat op het eerste gezicht een beetje tegenvalt maar dat neemt dan ook niet weg dat de game (erg) leuk kan zijn. Maar zo zijn er ook andere games die jaren in ontwikkeling waren en die toch ook niet goed scoorde wat dacht je van driver 3 of misschien het mooiste voorbeeld Shenmue. Begrijp me niet verkeerd hoor Shenmue was een goede game maar ook met teleurstellende momenten waarvan je toch wat baalt en er zijn dan ook weinig games die toch een grote topper wisten neer te zetten en die ook jaren in ontwikkeling waren bijv. : Zelda OOT, Ninja Gaiden enz. Dus ik denk dan ook dat ieder zijn ding heeft snap je de een vindt dat leuk en de ander dat oftewel ieder zijn smaak. Reviews zijn er idd om men een redelijk goed beeld te geven van een game maar er zijn ook sites die een beetje erg overdrijven met als voorbeeld Jade Empire die een 9.8 kreeg op IGN... en dan denk ik bij mij zelf wat zal de nieuwe Zelda voor de GC wel niet krijgen een 10??? sorry hoor maar geen een game is perfect laten we dat voorop stellen. Al met al heeft MS met Kameo geen topper in handen maar wel een goede game in mijn mening, zo dat moest er ff uit jongens :)

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Joh, het maakt mij niet uit wat die mensen in de reviews allemaal zeggen.
    Dit is gewoon mijn type spel, ik hou van dit soort games.
    Ik heb de hele demo gespeeld en ik ben gewoon verkocht aan deze game. Zeker als ik ook al die filmpjes zie met al die verschillende figuren (die allemaal verschillende eigenschappen hebben), in al die prachtige werelden.
    Die grote veldslagen zien er ook erg tof uit.

Tuurlijk is het jammer dat je hem volgens de reviews binnen 10 uur hebt uitgespeeld (ga er maar van uit dat je er langer mee bezig bent, zeker als je alles doet en ook van het spel geniet, minimaal 15 uur dus), maar dat neemt het voor mij niet weg, dat dit gewoon een hele gave game is.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als je iets zegt, zeg het dan meteen tegoei. Mgs3 is de langste mgs game van ze alle drie! Het is onmogelijk om dat game in 5 uur uit te spelen, onmogelijk, ook al druk je alles door,... Ja mss is het wel mogelijk, als je het op very easy zet, alle filmpjes doordrukt, gewoon door de levels loopt, zonder te schieten en alleen de bazen af te maken,... dan is het mogelijk,maar ik weet niet hoor, is dit fijn? Is dit de bedoeling van de game? Als je de game volgens de bedoeling van de game speelt, dan speel je 20 a 25 uur erop, Kameo 8 uur. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je(ook ik,als ik de game koop) de game minstens 2 keer uitspeel, want ik heb de game gespeeld, en ja, hij stond me enorm fel aan. Maar dan moet je geen crap beginnen te verkopen van mgs3 he, als je alles scipt, snel speelt(of normaal laten we zeggen) dan zit er zeker 12 uur op(minimum), als je het normaal speelt, filmpjes bekijkt(zijn heel mooi) dan zit je er zoals ik al zei 20 a 25 uur op. En dan heeft de game nog superveel extra's(net zoals waarschijnlijk Kameo heeft).
    Ik heb nooit gezegd dat Kameo slecht is, sommige vangen het zo op...:{

ps: mgs3 is ook een 90+ game gemiddeld, dus waarom begin je over die game dan juist? Als je over mgs2 begon(ook een 90+game), dan kon ik je meer gelijk geven,aangezien in die game veel meer filmpjes zitten...

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar maken jullie je eigen allemaal druk,geniet van de games en ieder heeft zijn eigen smaak.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Boss : Heb MGS3 zelf meerdere malen gespeeld en speel die game gemakkelijk uit op een paar uurtjes. Inderdaad door zo weinig mogelijk vijanden om te leggen ( maar het is ook een stealth game he ) en door de films te skippen. En zoals ik al zei door ook niet op zoek te gaan naar extra's. Als je mijn commentaar goed had gelezen had je ook gezien dat ik dit niet de juiste manier van spelen vind. Ik geniet liever ook van een game en dan kom je op een meervoud aan uurtjes gameplay uit. Maar waar het nu om ging is dat Kameo dus WEL op deze manier is gespeeld door de reviewers !!! De meesten vermelden dit ook in de review. En ik neem extra MGS3 als voorbeeld omdat deze game wel een hoger punt kreeg, maar zonder de extra's ook wel een kortere speelduur heeft. Dat heb ik per slot van rekening zelf mogen ervaren op mijn PS2. En niet op easy maar gewoon op normal btw. Buiten dat zei ik al dat ik je met mijn commentaar niet wou aanvallen en dat ook ik MGS3 geen slechte game vind. Net zoals ik nergens zeg dat jij Kameo een slechte game vindt. Gaat er gewoon om dat het in mijn ogen beide erg goede games zijn ( alleen geniet Kameo in mijn geval de voorkeur omdat ik wel van dat soort games hou ), die beide een korte speelduur hebben als je er doorheen rent. Alleen bij Kameo kost dit gewoon een half tot heel punt in de review en bij MGS niet. Buiten dat staat MGS1 op de PS1 bij mij nog altijd in de lijst van beste games ooit, dus ik zeg dit niet om MGS af te branden ( even voor de duidelijkheid ).

20. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verander de titel van de thread anders even in: Metal Gay Solid de vetste game!

Of willen jullie misschien weer on-topic gaan en deze kansloze discussie achterwege laten? Spellen die in 10 uur zijn uitgespeeld zijn niet per definitie slechte spellen. Ik denk dat Kameo gewoon zo'n Must Have game is. Het is een totaal nieuwe serie tussen de PGR's , Halo's, Need for Speed etc.. En dat mag ook wel eens gezegd worden. Daarnaast ziet het spel er superheftig uit en bied het zeer gevarieerde gameplay.
    Een spel wat je met 1 poppetje van voor tot achter in 10 uur uitspeelt is saai.
    Een spel wat je met 10 poppetjes van voor tot achter in 10 uur uitspeelt is tof.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina