Zoals ik al eerder zei : Had Kameo een langere speelduur dan waren de cijfers zeker een half punt hoger uitgevallen. Kijk je dan naar de grote sites ( die nu allemaal tussen de 8 en 9 geven ) dan had Kameo bij die sites gemiddeld een 9 gehad. En dan was het wel een topgame??? Een game verandert in mijn ogen niet door de speelduur, gaat bij mij om de gameplay. En die schijnt bij Kameo super te zijn. Komt nog eens bij dat de game op bijna alle sites is uitgespeeld zonder de side quests te doen. Je kan er dus gewoon een aantal uren bij optellen als je van plan bent om deze game op een normale manier te gaan spelen zonder overal doorheen te rennen. Komt nog eens bij dat je 10 warriors tot je beschikking hebt, waardoor je de game meerdere malen op verschillende manieren kan doorlopen. Lijkt mij gewoon tof om op verschillende manieren vijanden te verslaan dmv verschillende warriors of door verschillende aanvallen te combineren. Laat je de korte speeltijd van het hoofdverhaal buiten beschouwing en kijk je naar de rest wat de game te bieden heeft ( zoals gameplay, graphics, sfeer en het plezier wat je er zeer waarschijnlijk uithaalt ), dan heb je gewoon een topgame.
@ Boss : niet om je aan te vallen ofzo maar ik weet dat je MGS fan bent. Nemen we MGS3 even als voorbeeld. Deze game is heel gemakkelijk uit te spelen binnen 5 uurtjes als je de filmpjes doorduwt en niet op zoek gaat naar extra camo's of alle dieren enzo. Maakt dit MGS3 dan ook een middelmatige game, want speelduur is nog korter als Kameo. Ik persoonlijk vind van niet ( al vond ik MGS2 en 3 dan geen topgames want veel te veel film en veel te weinig game ) , maar voor veel gamers is dit gewoon een must-have game,waaronder jij. Feit is dat als ik redeneer zoals de meeste sites nu doen, maar dan met MGS3 in mijn achterhoofd, dat MGS dan dus ook gewoon een "7tje" moet krijgen, wat ik dus ook zeer onterecht zou vinden. Staar je dus niet blind op cijfers maar lees de reviews. Dan zie je ook dat als enigste minpunt de speelduur wordt genoemd en dat men over de rest van de game allemaal erg positief zijn, muv 1UP maar die review neem ik niet serieus ( iedereen die de review heeft gelezen weet ook wel waarom ) .
Voor mij is dit gewoon een game waar ik heel erg naar uitkijk, voornamelijk om de sfeer en gameplay. En hoe meer ik erover zie ( en zelf ook gespeeld heb ) hoe meer ik naar deze game ga verlangen. En korte speeltijd, mwah een goede game speel ik meerdere malen en ik wil een game als dit beleven, dus ik haal er op zeker een meervoud van 10 uurtjes uit. Laat maar komen die handel.
Laatst bewerkt: 21 nov 2005