1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt voor mij niet DE launchtitel. Ik ga liever voor Dead or Alive 4 en Perfect Dark Zero. Maar mijn verwachtingen werden wel waargemaakt tijdens mijn speelsessie op de PU Gameplay. Deze komt zekers in mijn collectie. Lijkt me wel vet om co-op via Live het verhaal te doorlopen

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jammergenoeg is Dead or Alive 4 geen Launctitel. Die komt pas 12 Januarie uit. Op de Gamexpo (en waarschijnlijk ook de PUGP) was dan ook de demo speelbaar. Van Kameo zelf had ik meer verwacht. Ik heb hem op de Gamexpo kunnen bewonderen. Ik had dan ook liever beelden gezien van de buitenwereld maar er gebeurde nog al weinig. De wereld is natuurlijk groot dus zal ik een boel gemist hebben. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de revieuw's en die zullen vast enthousiast zijn. Mischien dat deze game later nog in mijn collectie komt.

3. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde mijn persoonlijke launchtitel, omdat ik op 2 december nog geen 360 heb

4. OMD

OMD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo is écht dé game die ik MOET hebben, deze lijkt me geweldig, dus als ik de X360 wil ik deze zo snel mogelijk binnenhalen.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Benson

Je hebt hem nu toch, dus.... :p

Maar idd, ook ik had dit niet verwacht.
    Ik had een echte Kiddy game verwacht, maar dit was totaal niet geval.
    Je zult echt moeten puzzelen wil je verder komen. Ook spies je ondertussen de orks op scherpe punten enz :p.
    Oftewel, flink wat actie waarbij flink na gedacht moet worden.

Verder zien sommige levels, er ZO vetjes uit, qua felle en vrolijke kleuren! :)
    Ook al die Characters die je kan zijn, spelen tof. en hebben ook allen een functie in de Game.

Oftewel, ben erg blij dat ik hem gisteren heb mogen spelen, anders had ik net als Benson denk ik, NOOIT naar deze titel gekeken.
    Maar ga hem nu wel spelen.

6. Robertione

Robertione Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld bij de media markt maar ik kon er niet echt warm van worden, maar misschien moet je het rustig thuis allemaal van begin af aan spelen.

7. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kreeg het anders bloedheet ;) maar het is idd moeilijk om zo'n spel ff in een paar minuten te checken

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb al eerder gehoord dat ie vrij kort is maar wat is kort? Want ik twijfel tussen deze of een andere als 2e game. Qua alles lijkt het een perfecte game te zijn maar als je na 10 uren klaar bent dan heeft het niet echt zin. _O_

9. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    .

Trowuens ga op de VGA kabel na hetzelfde halen als jij. Die 2 games rocken zwaar.

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check deelte 2 van Kameo bij xboxyde.com en je zult van Kameo gaan houden.Wat een bloedmooie graphics zeg!!!!!!!!:+ :+ :+

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je in 1 keer doorramt zonder verder alles een beetje te exploren, dan kun je em rond de 10 uur later uit hebben ja. Maar de meesten hier zullen er wel een stuk langer zoet mee zijn, omdat ze toch wel zoveel mogelijk uit de game willen halen (terecht ;) ).

12. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, volgens mij vermaak ik me ook best wel door gewoon rond te lopen en van alles te bekijken. En als ik zin heb ga ik met mijn paard door honderden orcs rennen met 'the prodigy' op de achtergrond. :p

Er zijn trouwens ook 100 stukken fruit, extra skins en nog wat dingen die je kan verzamelen. En je kan proberen de high scores te halen op bepaalde levels. :)

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm DL-en gaat niet echt ik denk te veel users.

14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom post je dat 3 keer?

Ben je debiel ofzo?

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee. Er waren serverproblemen vandaag. Kun je ook normaal zeggen of reporten. Echt.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    jammer dat deze game zo kort is , zoals de meeste 360 games !
    ik had meer van Rare verwacht .

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mensen uit de US die de game al gespeeld hebben zeggen idd dat. als je je tijd neemt en de side-quests en extra dingetjes doet, je er een stuk langer mee bezig bent. Plus de game werkt met level rankings en om ranking A te halen moet je wel meerdere keren de levels spelen. Wordt mijn eerste 360 titel in ieder geval :)

18. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanochtend m'n Xbox 360 opgehaald samen met Kameo. Heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Het bevalt me ontzettend goed! Ik heb net het eerste level gehaald in Thorn's Castle (het oefenlevel). Heb ook al een half uur rondgelopen in het Enchanted Kingdom, is supermooi! :D

19. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    kameo is echt geweldig. het speelt leuk vooral met pumel weed. en ziet er echt super uit. zelfs op mijn oude tv. helemaal als je in dat elfendorp bent geweldig:D

20. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is de multiplayer? Iemand al een beetje ervaring ermee?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina