1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist thorns castle(eerste level)gespeeld en ik vind hem super....ook erg grappig is hoe je de tegenstanders kan verslaan:D....ben nog geen level verder gekomen want het is bijna etenstijd en ga dus vanavond lekker verder spelen.

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de demo van 511.16 mb aan het downloaden :)
    Ben echt wel benieuwd!

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al vanmiddag 2x uitgespeeld de demo. Ja ik moet wat de postbode komt morgen pas Kameo thuis bezorgen dus dan maar de demo plat spelen.

Ik stond echt versteld van de game heb wel in de winkel al is gespeeld maar thuis is veel stoerder. En het geluid met dolby digital is echt fantastisch. Ben blij dat ik de hele game gekocht heb _O_

4. MrDark

MrDark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo is inderdaad echt een mágisch spel!!

Waanzinnig mooi... geluidseffecten zijn verbluffend en de omgevingen zijn kleurrijk en zitten vol met details zoals eekhoorns, vlinders, paardebloemen die door de lucht zweven enz enz...

Gewéldig!

Ik vond het eerlijk gezegd op de demo-pods in de winkels een beetje tegenvallen.. Maar nou ik het thuis speel is het echt héél anders.. :) en dat is positief ;)!

5. Nature_1

Nature_1 Stephanovic NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of hapert ie een beetje bij het menu en de voorfilmpjes? De demo loopt ingame wel soepel gelukkig.

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daar ook een beetje last van, bij de tussenfilmpjes en het startscherm stottert het beeld heel ietsje. Tijdens het spelen stottert hij absoluut niet... Nog meer mensen die dit opvalt?

7. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo ik moet er nog aan beginnen alleen doet mijn vriendin weer vervelend die moet en zal nu tv kijken.

8. MrDark

MrDark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé! wat jullie hebben, dat ie hapert, dat heb ik dus ook!! :confused: ik baalde daar in het begin heel erg van... maar gelukkig was het alleen in de eerste cut-scene en verder heb ik er totaal geen last van :) dat was wel een opluchting ;)! maar wel een beetje slordig... de eerste indruk is toch de belangrijkste ;)!

9. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    geen last van happeringen

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net een demo gespeeld in de winkel echt mooi ik stond er echt van te kijken heb ook effe king kong gedana maar jezusmina wat ziet die t-rex er mooi uit.

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ah, ik ben dus niet de enige..

Achja, heb het alleen bij het eerste filmpje :)

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Kameo inmiddels een poosje gespeeld.
    En ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben.
    Toen ik voor het eerst in dat dorpje kwam, viel me bek echt open, zo mooi.
    De gameplay is goed en het speeld erg lekker en leuk.
    Heel erg tof spel.

13. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjeeeeezz wat ziet dit spel er mooi ut zeg:eek:

heb de demo gedownload via live en OMFG8)

ik kan me bijna niet voorstellen dat het er op een hdtv nog mooier uit kan zien:eek:

het speelt ook zo relaxed..vind het jammer dat ik em vandaag niet gekocht heb....

*mental note* kameo morgen middag hale*)

14. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Oei...Dit gaat pijn doen:'-(
    Ik ben helemaal niet onder de indruk...de controls zijn zwak en het voelt gewoon niet goed.... Mooi wel....maar zie je dat na een weekje ook nog?

IMHO....een wat waterig aftreksel van Zelda.
    Sorry...tis mijn mening

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de volledige versie of demo gedownload?
    Die demo ken ik nog van PU Gameplay. Erg mooi spel trouwens!

16. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo is in 1 woord MEGAMOOI. Echt bizar. Heb alleen een probleem. Eerste level volledig uitgespeeld, maar ik kan geen games saven.. Terwijl mn 20gb het echt wel doet.. Ben 'blij' te horen dat meer mensen last van haperingen hebben.. En geloof me, dat ligt niet aan het spel Kameo. Het is bij alle tussenfilmpjes van alle games (voor zover ik nu kan beoordelen). Het loopt niet lekker vloeiend en dat zou zeer zeker wel moeten kunnen.

Ben benieuwd of hier nog iets meer over bekend wordt.

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem (verpakt en wel) en de demo gedl om te kijken of ie me echt gaat bevallen dan maak ik hem open of breng ik hem van de week weer terug. Trouwens die demo van NFS is best wel gaf mannen en vrouwen.

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is saved ie zelf

*** Demo net gespeeld die game blijft ***

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 3 games gekocht bij de launch (Quake IV, Perfect Dark Zero en Kameo) en ik overdrijf niet als ik zeg dat Kameo mij grafisch nog het meest van mijn stoel geblazen heeft....wat een ongelooflijk spektakel is dit zeg _O_

Quake IV is geen exclusive dus daar had ik het ook niet van verwacht, Perfect Dark Zero is al een stuk mooier maar Kameo dat is gewoon niet normaal meer....ik speel op een HDTV (720P), de kleuren, de scherpte en de diepte alles is gewoon uber :D Je ziet gewoon diepte in ieder grassprietje en plantje wat je tegenkomt ! Ik had wel verwacht dattie mooi zou worden, maar ZO mooi 8) Ontzettend leuk om te spelen ook, weer een meesterwerkje van Rare :)

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld:D
    Koop hem ook niet...kweet trouwens zeker dat ( Nintendo kennende ) Zelda Twilight Princess minstens zo mooi wordt met een RGB kabel op mijn Braviaatje....en met betere gameplay...

Damn...wat zijn we toch verwend...Vroeger zouden we een moord doen voor zo'n game...nu lig ik alleen maar te zeiken...:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina