1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zegt dat je met kameo xbox live op kan en dan samen spelen:D
    Is dat waar

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zoek even op internet naar de Live ondersteuning van het spel. Kleine moeite.

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gezocht

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    O RLY!?

Meer voor de hand liggender kan je het bijna niet verzinnen. :)

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0

Niet dus|:- :{

6. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    leuk...geen spellen binnen, gelukkig kan ik me ook nog wel ff vermaken met pdz en cod 2 ;)

7. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn er geen meer PDZ maps en komen die nog? O ja waar is die DataDyne kaart voor die in mijn PDZ limited idition zat?

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet dus nog steeds met KAmeo beginnen ik heb de eerste level van de demo gedl en ik moet zeggen hij rocked zwaar.

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Serieus, lees nou is. :{ Jij verwacht dat de mensen op het forum even alle moeite voor je doen terwijl het echt een kleine moeite is even zelf te zoeken en goed te lezen.
    De enige multiplayer optie die Kameo heeft is co-op. Daar staat over geschreven:

Aangezien het split-screen is zal dit niet online gebeuren. Live ondersteuning zal dus downloadable content en Live Aware zijn.

Rechtstreeks uit "mijn bron." :{

10. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu al vast bij de eerste spirit troll die ik moet verslaan om mijn eerste element te krijgen :'-(

Moet ook nog heel erg wennen aan de controls, druk meestal op de A, B, X en Y knoppen in plaats van aan de triggers als ik een aanval wil doen 8)

We houden vol :cool:

11. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

joh die is niet zo moeilijk.... gewoon denken van wat zou ik doen als ik in die situatie verkeerde en wat voor opties heb ik ter beschikking.... _0/

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net die octopus verslagen, om die tante te redden. Heb er 10 keer overgedaan;)

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zouden degene die al in de Temple of Ice zijn (of verder) even in het Help/Cheats topic willen kijken? :eek:

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in de temple of ice

15. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ben er inmiddels ook, dus zit niet meer vast :).. Zag een steen over het hoofd :D

16. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook net die octopus verslaan, deed er 3 keer over. vond hem wel irritant.8)

17. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    weet ie,mand hoe je in het begin als je uit die buis komt , hoe je dan over die hekken moet ? met welk beest en hoe ?

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op xboxyde 3 delen van de eerste 10 minuten gekeken. Ik heb het spel niet, maar weet nu meteen het hele begin van het spel. Maar welk hek bedoel je. Want in dat filmpie zag je dat ie dat ijs-beest nam, en toen met dat zwaard boven op zo'n soort knopje hakte zeg maar, en dan moet je met dat plant-beest in de grond, en dan onder het hek door kruipen.

19. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed bekijk is er nog niemand hier die het spel heeft uitgespeeld. Zeker na 3 dagen xbox 360 (waarin toch wel veel gegamed is neem ik aan:+ ). Is de speelduur van het spel dan toch wel langer dan 10 uur. Of is iedereen nu juist heel erg aan het vertragen om zo lang mogelijk met het spel te doen? Ik zit eraan te denken om Kameo als mn tweede spel te kopen, maar ik moet hem voornamelijk voor de singleplayer nemen, dus wil ik er wel rond de 20-25 uur mee kunnen doen...iemand die een kleine impressie kan geven hierover?

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las 10 uur, als je het spel door rent, en geen filmpjes afkijkt enz. Ik denk dat als je een beetje langzaam gaan doen dat je de 18 uur kan halen. Ik heb het spel zelf niet, maar dit is wat ik denk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina