Weinig voorkomt? In TP bestuurt Link ook een paard, in TWW vlieg je als een meeuw....in OOT kun je je verplaatsen in tijd, je bezoekt dungeons, er zijn platform gedeeltes, de buttons-layout ( toewijzen ) is exact Zelda, je bouwt ervaring op om een levelboss te verslaan, etc etc....RARE heeft destijds ook Starfox Adventures gemaakt....door de pers genoemd..."A poor mans Zelda"
Daarmee is Kameo meer een Nintendo-game als Rare game imho.
Grafisch zal TPrincess wellicht wat minder scherp ogen, maar ik weet zeker dat Nintendo de kennis en middelen heeft om te verbazen... ( check eens TWW op een HDTV met een Nintendo Component Kabel
)
De 'old-gen' consoles zijn nog lang niet afgeschreven imho....neemt niet weg dat Kameo eerlijk is eerlijk veel mooier ( lees scherper ) is dan Zelda...al weet ik zeker dat de nieuwe Zelda stijl grafisch dingen zal laten zien die je nooit eerder zag ( itt de vele ijs-lava-etc werelden )
Beetje off-topic:
Zelf 'dig' ik de Kameo stijl niet...hoe mooi en scherp dan ook.
Ik voel meer voor games als Okami en Zelda Twilight Princess....mooi én origineel imho. Ik vind het te standaard i.i.g.
Ik heb alles van RARE gespeeld....maar wellicht is RARE uitgehold, of stel ik torenhoge eisen ( zal het laatste wel zijn
).
I.i.g. heeft Rare niet meer de impact op mij als destijds met GoldenEye, Killer Instinct, Banjo etc etc......en dat vind ik zelf erg jammer...
Maar ieder zijn smaak natuurlijk. respect
Voor mensen die niet weten waar ik over praat...
Zelda TP:
Okami
Greetz
GSpark
Klik om te vergroten...