Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, het spel is echt de moeite waard.
    Het is een heel betoverend spel.
    In mijn ogen is dit echt de beste 360 launchtitel.

2. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in 10 uur uitgespeeld. :'-(

3. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu 11.31 uur bezig en zit nu in Thorn's Pass. Ik schat nog ongeveer anderhalf uur totdat ik het verhaal heb uitgespeeld. Daarna moet ik nog genoeg dingen verzamelen, high scores halen en natuurlijk co-op. :) Ik heb nu:

- 29/100 Elemental Fruits
    - 2/12 Health Potions
    - 2/4 Crystal Eyes
    - 1 extra skin gevonden

4. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 58/ 100 Fruits
    7/12 Potions
    2/4 Crystal Eyes (is er iemand die ze gebruikt?)
    4 skins

5. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Had? Je kan ze nog allemaal zoeken hoor... :)

De crystal eyes hebben voor- en nadelen. Zoals betere defense <> slechtere attacks. Ik heb ze even gebruikt, maar ik heb ze nog niet allemaal dus ik weet niet wat die anderen voor effect hebben.

Wie weet er trouwens wat er achter die deur met al die kettingen in de 'Dungeon of eternal Life' zit (die rammelende deur)? Ik krijg hem maar niet open... Als je verder zoekt in de dungeon, vind je ook een papiertje met een tekst erop. Er stond volgens mij zoiets: 'Last night, I heard that strange noise coming from behind that door again, blablaba'.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    THam, zo ver als jullie ben ik nog niet :p.

Heb net je eerste Familie Lid bevrijd. Je oom geloof ik.

Het spel bevalt mij in elk geval erg, wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht. Ben dan ook erg blij dat ik deze met die prijsvraag had gewonnen, anders zou ik hem NOOIT gespeeld hebben :)!

Maar die Fruit dingen die je dus verzamelt en moet gebruiken om je Spirit beeste Up Te Graden....

Hoe gebruiken jullie die?
    Ik heb nog niets van die beesten op ge graded omdat ik bang ben, dat ik mijn fruit hiermee verneuk :confused: :p.

Dus hoe gaan jullie daarmee om?

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu Thorn verslaan en Kameo haar Zus...ook wel genoemt als "The Final Fight" daarna uitgespeeld alleen nog wel ff allemaal dingetjes zoeken en de co-op uitspelen!

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vraag is Kameo wel zo vet om aan te schaffen want ik zoek een game waar ik een tijdje zoet mee ben, en als ik eenmaal met een game ben begonnen ben ik er zomaar doorheen. ...

Misschien toch maar PDZ....?

Of is Kameo het helemaal waard ...?

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo is zeker de moeite waard. Echt geweldige game. Merk nu ook met de eindbaas waarom ik er zo snel gekomen ben. Heb nog niet genoeg geupgrade dus word met veel pijn en moeite die Thorn verslaan :mad:

EDIT: Zo uitgespeeld...en hij was echt MEESTERLIJK deze game.Super vet spel om mee te beginnen op de xbox 360!

Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    *krijgt morgen mijn 360 binnen + kameo en NFS Mw maar de eerste die er in gaat is kameo en NFS gaat er pas in als ik 100% klaar ben met kameo:cool:.... hij speelde zo heerlijk op de demo pod:eek:....

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heerlijke game, lekker sfeertje.
    Alleen die camera is af en toe klote. Maarja, daar leer ik wel mee leven. ;)

12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Van alle spellen die ik nu heb speel ik deze het meest. Het speelt gewoon heerlijk en ziet er echt schitterend uit.
    2 kleine minpuntjes op control-vlak: het water-beest bestuurt klote en 40-below op de ijsbanen is ook een ramp (tip voor iedereen die vast zit op die ijsbaan met splitsing: er is een alternatieve route onder die ijsbaan, langs een Fruit en een kist met een Fruit, en vandaar met die blauwe tentakelaar een plantje vastgrijpen en presto ;)).

Maar buiten dat echt een topper. En de speelduur, tja, toptitels als God of War had je ook snel uit... 10 uur is best een trend een action-adventure games de laatste tijd, ik raak er al aan gewend. Geen reden voor mij om een spel te laten liggen in ieder geval.

13. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ja zeker dat water beestje zwom echt kut heb dat level zo snel mogelijk gespeelt zodat ik er vanaf was.

En dat ijspoppetje was ook ff wennen op die ijsbaan, maar was uiteindlijk best makkelijk bij die splitsing maakt niet uit welke kant je opgaat komen allebei opzelfde punt uit! Gelijk naar links is het snelst en dus het makkelijkst!

14. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ook meer eens wat verder gespeeld nu ik eindelijk doorheb hoe ik die spirit trolls moet verslaan. Dit spel heeft toch wel heel veel sfeer en de werelden zien er werkelijk prachtig uit. Ook de gameplay is erg goed al is het wel heel even wennen met die triggers.

Ik doe het lekker rustig aan en weet nu al dat ik de 10 uur ruim zal overtreffen :)

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Mystery X : Fruit kun je gebruiken via je WotNot Book. Gewoon naar Warriors gaan in je Book, op een warrior klikken en dan naar de moves gaan die je kunt leren. Staat bij hoeveel fruit ze kosten. Fruit kan je gewoon gebruiken voor te upgraden want je vind er genoeg van.

16. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje!!!

Ik heb sinds eergisteren Kameo uitgespeelt en vond het net als jullie werkelijk een prachtig spel,alleen mijn vraag is hoe krijg je die hoge Scores??Ik probeer al om zoveel trollen het beste om te leggen maar toch blijven die scores veel te laag om items vrij te spelen.

Als iemand goede tips heeft hoor ik het heel graag,want Kameo ziet ernspeelt gewoon fantastisch.:)

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    I know. :)

Maar hoe weet je precies of je wel de juiste aanval aan het goede beest geeft?
    Dadelijk geef je die plant (WEED) bijvoorbeeld een extra aanval, wat je 3 Fruits kost......
    Maar die aanval heeft eigenlijk totaal geen zin, oftewel, weg 3 fruit dingen......

Hoe hebben jullie dit gedaan....
    Gewoon de GOK aangaan en hopen dat het een lekkere aanval is? :)

Oké, ik weet dat je kan zien WAT voor aanval het is, maar je weet natuurlijk nooit zeker of die helpt.

Heb nu bij die DRAAK in elk geval zijn SPIRIT balkje wat groter gemaakt, en zijn vuur aanval kan nu verder :)!

MOet nu een STENEN beest aanvallen ofzo, in een kamer....
    Vanmorgen even HEEL snel gedaan, maar kreeg hem niet geraakt....

IK GOK dat je hem tegen de muur moet aan laten rennen, aangezien dat beest kei hard op je af rent....

Of zit ik ernaast? :p Probeer het zo zelf wel even, maar ALS je tips hebt, graag.

18. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment kom je zoveel stukjes fruit tegen dat je gewoon elk poppetje tot de max kan upgraden, maar als je niet te veel hebt iig elk poppetje spirit level geupgraden dan gaat die wat langer mee en die van 3 fruit stukjes heb ik pas als laatste toegepast..en zo toch heel makkelijk gehaald. Gewoon kijken welke aanval interresant klinkt en je kan ook altijd nog de info opvragen wat die aanval doet!

19. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    /\

Ow, Oké :).

Neej, ik dacht dat je bijvoorbeeld maar 30 stuks fruit in het spel zou kunnen vinden.
    Dus met 30 stuks, zal je dus echt moeten na denken welke aanval je zou willen Upgraden.

Maar je vind naar mate het spel vorderd dus zat fruit om je Spirit beesten flink Up- Te graden!

Mooi sow.

20. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem nu dus uitgespeeld en ben nu weer beetje al de werelden rustig aan het verkennen en kom er dus achter dat iets te snel ben gegaan aangezien min poppetjes eerst half geupgrade waren en nu gewoon helemaal. Maar goed heb hem wel al uitgespeeld alleen gaan die eind bazen per level wat moeilijker om ze te verslaan!

Verder zijn de kustuums per poppetje ook leuk om te kopen of om te vinden. Moet nog voor 2 poppetjes er 1 vinden en dan hebben ze allemaal wat anders. Je kan ook nog bonus outfits krijgen las ik ergens als je je maar in dat ene level genoeg punten gehaald hebt! Dus dat word ooit als weer zin heb ff alles nog een keer uitspelen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina