1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb zojuist die Fruit Finder gekocht, weet iemand hoe ik die moet gebruiken?

2. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is staat er dan een bordje naast het winkeltje. Daar staan allerlei hints op. :)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb precies hetzelfde :eek:.

Inmiddels heb ik die ouwe geit bevrijd en er een aantal elemental warriors bij, die wel zijn bijgewerkt. Alleen Lenya en Chilla niet....

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice :cool:
    Dat is idd het stukje waar ik vast zit. Met Pummel Weed moet je die ventjes dus kapoEt slaan?!

Eindelijk zeg......
    Damn, wat heb ik daar lang liggen pielen :p. Straks na school ( 13.00 uur al uit :)) meteen proberen.

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Voor de mensen die problemen ondervinden met unlocken van achievements, dit is een bekende bug in de game waar redelijk veel mensen last van hebben. Je kan zon achievement wel alsnog krijgen maar dan moet je opnieuw beginnen, dmv van een nieuwe save of oude save verwijderen. Heb op mijn eigen game wel alle achievements gekregen maar een maat van me heeft precies dezelfde achievenments niet.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel enkele uren geleden uitgespeeld en voor zover ik weet heb ik ook alle Achievements gehaald die er tot dusver te halen waren :)
    Goed voor zo'n 600 puntjes in elk geval ;)

Ik moet zeggen, ik heb het spel echt in parten gespeeld dus voor mijn gevoel heb ik er toch wel redelijk lang over gedaan....echter kan ik me ook goed voorstellen dat als je een paar middagjes voor deze game gaat zitten en je hebt um uit, dat het voor je gevoel net iets aan de korte kant is.

Anyways, ik heb van elke minuut genoten....wat een prachtig sprookje en kwijl-kwijl graphics zeg 8) :cool:

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  7. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    heb er 18 uur over gedaan. maar wel op mijn dode gemak dan. moet nu nog 1 zon fruit, maar waar die is:confused:

8. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz ik heb ook 600puntjes...de co-op moet je nog is 300punten kunnen opleveren en de secret is ook als goed is 100 punten waard en zo niet dan 400 voor de co-op! Ik snap alleen niks van die secret!

9. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een noob vraagje.... wat kan je met die punten doen? zijn dat dezelfde punten als xbox live silver waarmee je contens of demo's betaald?

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Neej, laat gewoon iets zien over de Gamer.
    Oftewel, of hij veel speelt of niet.

Echter moet je er niet TE veel waarde aan hechten vind ik.

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang doe je er nou over om hem uit te spelen? Komt er ook nog extra content ofzo?

12. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    plus minus 10 uur

13. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een groot ijsbeest met allemaal ogen. Ik dus al die ogen kapot schieten en van de rand af kaatsen... tot er één groot oog overblijft. Wat moet je met dit oog doen? Er gebeurt niets mee als ik er op schiet en hij kan niet van de rand af gekaatst worden. Na een tijdje gaat hij weer terug het beest in.

Ben er bijna een half uur mee bezig geweest :confused:

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh jawel hoor. :)
    Gewoon met 40 Below.

15. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, het lukte mij steeds maar niet :confused: Zal morgen nog maar es proberen dan.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik had er ook even moeite mee hoor. Maar 't is wel te doen. :)

17. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik hem eigenlijk al bijna uitgespeeld? Zou wel jammer zijn...

18. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    hij is idd niet echt lang, maar het is wel een erg vet spel. zeker een spel om nog is uit de kast te pakken en zelfs co-open is opvallend leuk.

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Er is toch al een content van uit...ga Kameo gelijk ff bestellen, demo is heerlijk.

20. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik vind het echt een geniaal spel. Geweldig om al die characters en beetje te combineren enzo. Alleen heel erg jammer dat hij zo snel is uitgespeeld.

Nu wil ik een nieuwe game kopen... Condemned leek me erg vet, maar die is ook in een uur of 10 uitgespeeld? PDZ is leuk online maar de rest is echt 100% ruk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina