1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een fantastisch spel. En gelukkig voor mij ben ik nog reteslecht met die controller dus heb ik er zo'n 15-16 uur over gedaan hehe, vooral dat stuk met die octopus waarvan je met deep blue die knoppen moest kaport schieten hehe

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ koert : dat oog kan je ook met Major Ruin wegschieten, zorg eerst dat het oog vlakbij de rand ligt en dan wegschieten met Roll-attack met Major Ruin.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies :)

Ik hecht er ook niet teveel waarde aan hoor, sowieso ben ik iemand die niet in alle games perse ALLES wil halen....veel Achievements (ofwel punten) behaal je door gamemodi te spelen die optioneel zijn.

Bijvoorbeeld in het geval van Kameo kun je in de Single-Player 600 punten halen, doe je daar ook de Co-op bij dan heb je nog meer punten....maar de Co-op is optioneel en niet verplicht om het spel uit te spelen. Sterker nog, je kunt alleen de missies die je al gehaald hebt in de Single-Player ook Co-op spelen....

4. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ben nu bij die Thorn, wat een sch**tbaas zeg... Er staat dat je in warrior focus moet proberen te komen, maar dat lukt mij echt niet (Major Ruin, Pummel Weed geprobeerd) met zo weinig vijanden in zo'n groot level. Ik heb gister echt ontzettend lang met die Thorn lopen kutten, ik was het ook goed zat... Maar ik wil hem toch wel écht uitspelen :p Iemand tips voor welke characters met welke aanvallen enz. En hoe krijg je die elf de lucht uit, dat kan niet, of wel?

5. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    hehe bij thorn heb ik alleen maar met thermite gedaan. heletijd bommen schieten. als er van die elementel trollen komen die doorzichtig zijn ff snel dat waterkannon van dat ene beest gebruiken en dan weer met thermite knallen. als die thorn dan op een gegeven moment al zijn leven kwijt is gaat die andere elf hem beter maken. dan pak je die chilla en ga je op die elf schieten.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik vond de eindbaas juist weer zwaar makkelijk :)

In mijn geval had ik Thermite helemaal ge-upgrade, en gewoon vrijwel constant Lava-Bommen blijven schieten naar Thorn. Die dingen ontploffen, waarna de clusters ervan ook weer ontploffen en dit veroorzaakt massive damage ! :cool:

Als Thorn genoeg damage gekregen heeft valt hij neer op de grond en kun je op Kalus gaan mikken. Gewoon ijspegels naar der toe smijten met Chilla en dan ist zo afgelopen met der :)

Veel succes !

7. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik heb ook steeds Thermite gebruikt. Maar die heeft nog geen geupgrade aanval :confused:. Moet je echt z'n hele levensbalkje leeg zien te maken? Dat duurt toch ontzettend lang? Ik was al een half uur bezig met een halve centimeter van dat balkje...

8. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    duurd niet zo heel lang. je schiet die bommen richting hem en die knallen dan ook weer uit elkaar. dus de hele tijd allemaal ontploffingen dus die thorn word wel goed geraakt hoor:D

9. Zeppy

Zeppy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt mooie game, zeker.....alleen word ik echt gek van die besturing van deep blue. Bij de baas, die vis met tentakels en die ballen eraan, krijg ik bijna niet kapot geschoten door die kl*te besturing....grrrrr
    Ik kom gewoon niet verder en nergens geen cheat te vinden ff :D
    Iemand tip of trix ??

10. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    Rubble was bij mij ook perfect, met die stekels op z'n ballen :+ doet hij lekker veel damage en gewoon een beetje om hem heen cirkelen

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    deze game was voor mij cke de grootste verrassing! zo mooi en leuk om te spelen, terwijl ik echt geen fan van platform spellen ben! (behalve PoP)

12. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt. Ik zal het zeker gaan proberen als ik straks aan mijn tweede poging begin.

Als Thorn op je af komt rennen, kan je dat dan alleen met Major Ruin ontwijken?

13. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon de hele tijd rubble gebruikt, die kan wel aardig wat damage hebben, en als Thorn je dan een keer raakt gewoon even een wat wijdere cirkel maken totdat je health weer omhoog gaat (which reminds me, je moet wel dat eye of restoration gebruiken)

14. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Eye of restoration heb ik niet!

Dus het is wat lastiger voor mij... Ik kan ook niet terug om dat Eye te zoeken of Fruit te zoeken om m'n Thermite te upgraden.

UITGESPEELD!

Wat een ontzettend vet spel.
    Had hele hoge verwachtingen, en het spel is me nog veel beter bevallen dan ik dacht. Ziet er geweldig uit, characters zijn leuk, alles speelt goed, puzzels met de verschillende characters zijn echt heel goed.

Jamemr dat hij zo kort is, ik denk namelijk niet dat ik hem opnieuw ga spelen.

Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, NIce.....

Jullie gaan allemaal lekker hard :p.
    Ik heb net dat Tweede water beestje bevrijd in dat sneeuw level, en moet nu weer terug omdat die ORCS aanvallen ofzo iets.

Oftewel, weer UIT het ijslevel (waar die draken vliegen) en mee helpen met je maten om die Kattapulten ofzo te vernielen.

Ben ik al op de helft? Of richting de helft? :p

16. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er al overheen. Op hoeveel uur zit je nu?

Ik heb er maarliefst 12 uur over gedaan.

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 6 uur en ben al bij het laatste level:{
    maar ben er wel met een snelle vaart doorheen gegaan.

Ps. 100ste post joehoe:+

18. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd ben je al best dichtbij het eind.

19. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Wow, dat is snel! Ik heb er ruim 13 uren over gedaan, met een voor mijzelf redelijk tempo. Misschien ben ik gewoon langzaam. :)

Ondertussen heb ik al bijna 20 uren gespeeld. 'Update' van mijn voortgang: :+

- 86/100 elemental fruits
    - 10/12 health elixers
    - 7/? extra skins
    - 4/4 crystal eyes

20. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens...

Ik speel nu Kameo op een normale breedbeeld, maar klopt t dat omgevingen die dichtbij zijn zoals gras en de paden heel scherp weergegeven worden en alles wat wat verder af is wat waziger is? en als je dan dichterbij komt wordt dat ook scherper... het viel me vandaag pas op bij het gedeelte dat ik flex van the shadow troll moest redden en de elfen moest helpen om de water shrine te redden... als ik dan zeg maar met me "pony" door de bergen raas is de directe omgeving mooi maar alles wat wat verder weg is gewoon erg wazig... dit hoort toch gewoon zo? of niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina