1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blacksad

Blacksad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, zo las ik laatst de vraag hier ergens 'als ik in pgr uit een tunnel kom rijden is alles heel erg wit, heel raar, ligt dit aan het spel?'

Dit zijn allemaal nieuwe effecten die al een tijdje bestonden maar nu pas goed tot hun recht komen, dit hoort dus zo, sterker nog, je zou je niet moeten afvragen of het zo hoort, je zou gewoon moeten zien dat 't vet is.. :confused:

2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    mijn voortgang:

99/100 elemental fruits
    11/12 health elixers
    alle skins
    4/4 crystal eyes.

maja vind nu nog maar eens die laatste elemental fruit:9

3. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is lastig. :) Hoeveel skins zijn er eigenlijk? Voor iedere warrior één + nog een paar van Kameo zelf? (12 of 13 ongeveer?)

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik gok 11 stuks.
    Warriors + Kameo.

5. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Deze technologie heet "dept of field" net als met je eigen ogen als je concentreer op iets dichtbij dan is de achtergrond wazig.

Deze technologie het HDR "high dynamic range" nogmaals dit is gebaseerd op je eigen ogen zoals je b.v. in een lange tunnel rijdt en als je eruit komt dan moeten je ogen bijstellen door de licht inval.

6. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha oke geen reden tot paniek dus...

maar als ik zeg maar op een berg liep, en in de verte zie je een andere berg dan vond ik die wel erg wazig...ik dacht dat hetr scherp hoorde te zijn...

ben iig blij dat het zo hoort!

7. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net mijn Premium opgehaald samen met de game "Kameo". Ik ben zeer benieuwd wat ik ervan kan verwachten. Zo te zien zijn jullie allemaal zeer positief....:cool:

8. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jonges ik ben verliefd op Kameo... dat lieve koppie... die tattoos... en vooral dat kontje hmmmm

weet iemand dr telefoonnummer?

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    0900-getalife.

10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je te lang gespeeld8)

11. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet niet of het ergens al genoemd is, hier nog niet geloof ik.

maar je kunt GRATIS!!! de holiday theme van kameo d0wnloaden. GRATIS ! ;)

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat is dus een thema voor je Dashboard.
    Ik had liever het Winter Warrior pack gratis gezien. :cool:

13. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ow hehe klopt jah. maar toch iets extra's

dacht dat het voor skins voor in het spelleke waren.

maar die holiday theme is best leuk, leuker dan de normale versie vind ik.

Laatst bewerkt: 15 dec 2005
  14. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in die theme kan je wel zien hoe de karakters eruit zien in de game met Winter Warrior Pack...erg cool! En leuk voor kerst!

15. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de score attack op "Forgotten Forrest" geprobeerd. Ik sta met dat level nu op 75 van de wereldranglijst, maar alsnog heb ik een Rank C... (had wel 2 cheats en wat dingen geunlocked) Het is bijna onmogelijk om Rank A te halen. :'-( Morgen weer een poging wagen, ik móet gewoon een Rank A halen. :)

16. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe krijg je zo een hoge score. Ik had bijvoorbeeld door aardig goed te spelen ( vond ik zelf ) een score van bijvoorbeeld 20.000. hoe krijg je dan in hemelsnaam een score van 200.000? Moet je dan constant in focus zitten of zo? Er zijn in dat forest level amper vijanden.

17. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn score zat in de 3 miljoen. Je moet inderdaad zo vaak mogelijk proberen in Warrior focus te komen, dan verschijnen er van die speciale kleine trollen. Zij bewegen net zo snel als jij in de warrior focus, maar zij leveren erg veel punten op dus dood hun eerst! Probeer ook zo min mogelijk te worden geraakt, want dat zorgt ervoor dat je carnage minder wordt. Per gedode trol krijg je een carnage erbij, per savepunt wordt je score (die je in dat stukje hebt gehaald) vermenigvuldigd met de carnage en die punten komen dan bij je totaal score. Wacht ook altijd tot je alle trollen hebt gehad, daarna verschijnen er weer zat nieuwe. Brutal kills en Frenzy's leveren ook veel punten op. Brutal krijg je bijvoorbeeld door de trollen in scherpe stekels te gooien of van een cliff af te gooien. Frenzy's haal je door een boel trollen vlak achter elkaar te doden, dat lukt dus het makkelijkst in warrior focus.

Hoop dat je het zo een beetje snapt. :)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben gister opnieuw begonnen met Kameo ... Ik heb in het begin weinig sub quest gedaan en ik ben niet echt op zoek gegaan naar fruit ... en het fruit dat ik had heb ik verkeerd besteed ... Ik ga nu dus zoveel mogelijk fruit verzamelen .. en ik doe dan alleen de nuttige upgrades ...

Nu mijn vraag welke upgrades zijn essentieel voor de eerste 4 elementals?

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Fardo : Als je een beetje rondzoekt dan vind je zeer waarschijnlijk wel genoeg fruits om de warriors steeds volledig up te graden op het moment dat je ze bevrijdt. Ik had iig genoeg fruits om de warriors bij het unlocken steeds volledig te upgraden. Maar upgrades die ik persoonlijk wel belangrijk vond :

Bij Pummelweed : die uppercut die je kan opladen , met die wervelwind zeg maar. Die vond ik persoonlijk wel handig en je kan er goede combos mee maken omdat je gelijk een carnage en brutal krijgt.

Bij Rubble : die move waar die uiteen spat, en de upgrade daarvan waarmee je gericht en snel die stenen kan schieten.

Bij Ash : gebruikte ik persoonlijk niet echt veel , maar die upgrade waar die je die vuurballen mee spuugt kan wel handig zijn.

En de magie meter verlengen is ook wel aan te raden, aangezien die maar 1 fruit kost.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Thanx voor de tips .. ik ben nu in de buurt van Pumble weeds planten wereld ... Rumble bevrijden dus ... Is in die stad ook een parel verstopt? dan ga ik straks ff zoeken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina