1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    de stenen over ze heen schieten en dan zorgen dat je recht tegenover de vijand staat...de steen komt terug en zal de rug van de vijand raken en dan veranderen in pummelweed en meppen maar:D

2. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bedoeld david niet de 4 bomen die in een vierkant staan?

want dan moet je met rubble in het midden gaan staan en daan een move doen waarbij die alle stenen weg schiet

mss ook een tip aan andere, zet je tips/adviezen in spoilers.

3. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    stel je vragen in het helpgedeelte van dit forum

4. David360

David360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey manne, nog steeds lukt het me niet om die boompjes (4stuks) die aan de grot staan te overmeesteren om zo doorgang te krijgen tot het volgende spelverloop... Naar verluid (WOTNOT) moet ik met Rubble de stenen weg schieten...richting die bomen maar ja ... maar dat doe ik constant maar de stenen lijken de bomen niets te doen??? vliegen er doorheen????
    Ben nu wel beetje hopeloos aan het worden...:{

5. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    je schiet toch wel op die bomen die een stukje terug in een vierkant staan he zoals bianconero al zei,je moet dan idd zo'n move doen met rubble waarbij je jezelf oplaadt en alle stenen tegelijk afschiet en de grot word vrijgemaakt

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\

Oftewel, de LINKER TRIGGER inhouden.
    Zodat hij zich idd uit elkaar blaast, en de 4 bomen tegelijk 'Blind' Schiet, zodat je door kan gaan.

7. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie uitgespeeld! Wat een ervaring!

8. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Arggg ben in dat ijs stadje, en bij dat winkeltje heb ik zo een draak wakker gemaakt. Nu moet ik hem een bom laten vallen, en die bom dan in die grot rollen..... Ik heb echt 20 keer die bom laten vallen en hem dan erheen te proberen laten rollen, maar ik ben nog geen 1 keer in die grot gekomen met zo een bom. Hij blijft elke keer ergens tegen vast zitten, envoordat ik die grot in ben ontploft hij al....... Weet iemand met welk beest ik die bom het beste kan rollen?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit er aan te denken om deze game te kopen voor mijn zoontje van 7 1/2. De game is eigenlijk vanaf 12 jaar, wel te doen of niet?

10. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is veel te moeilijk voor iemand van 7

11. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, kan je beter Need for speed ofzo kopen. Leuke Arcade racer is nooit zo moeilijk. Je kan natuurlijk ook eerst de Demo van Kameo downloaden en hem het laten spelen :)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Heb nog geen hd :mad:
    Ik heb laatst pgr 3 aangeschafd, maar dat wordt echt te moelijk voor hem en vind pgr verder niet echt veel aan. Raar maar waar:9
    Dit leek me wel een goede optie, maar ook niet dus....

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, als die engels kan lukt het waarschijnlijk wel :+.
    Het is te doen, maar dan moet die wel de hints kunnen lezen of iemand moet hem helpen bij de puzzels.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Je zou het altijd kunnen proberen. Ligt er natuurlijk wel aan hoe vaardig hij is met games. Ik speelde op mn 5e of 6e ook al super mario bros 3 en die was zeker niet makkelijk.

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat valt wel mee hoor :eek:.
    *Had die uitgespeeld toen ik 4 was :+.
    Maar daar had je geen puzzels oid, bij kameo wel.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Toen jij 4 was was de N64 er al bijna...
    liep je zover achter dan? :p

Met die puzzels heb je wel gelijk

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daar komt bij dat in Kameo ook wel wat situaties zich voordoen die eventueel te "eng" zijn voor iemand van 7. Maar hij is sowieso te moeilijk voor iemand van die leeftijd imo. Ligt uiteraard wel aan zijn game ervaring zoals ook al eerder is gezegt. ;)

Net trouwens tree boss verslagen en Ash unlocked. Moet zeggen dat het systeem prima werkt, dat je nooit echt ver hoeft te lopen om iemand te spreken voor een nieuwe quest. Houd het tempo er tenminste een beetje in.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kijk dat wordt dan het echte grote struikelblok, als ie gewoon simpelweg te eng is. Meer mensen die die mening delen?

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, het ligt eraan hoe jouw (?) kind is.
    Er komen demonen in voor, ik ken bijv. ook een kind van 4 jaar die daar om moest lachen en dat stoer vond.
    Dus ligt er helemaal aan!

20. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Zat hier ook te pielen. Beste is denk k om met chilla met je rug tegen het winkeltje in t midden te gaan staan en wachten tot die draak vlak boven de ingang vliegt. Je kunt chilla alvast in de schiethouding zetten. Dan knal je die bom eruit. Vervolgens met major ruin de bom proberen voorzichtig om het hoekje te krijgen zodat ie niet naar beneden valt. En na het bochtje met major ruin een keer richting steen schieten.. Na een paar keer moet dat lukken... suc6.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina