1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik zal het zo even proberen :)

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uitgespeeld!
    Totaal 16 uur over gedaan...

Cool, mooi spel...alleen een beetje kort dus...Moet nog wel wat fruit vinden en 2 parels, en de arena stukjes spelen (ook co-op)...Ben dus nog niet echt klaar, maar het einde kwam toch best snel....Beetje jammer, de wat coolere elementals (zoals Thermite) krijg je pas laat in het spel, waardoor je er maar even mee kunt spelen...

Wel leuk dat ze die hint hebben open gelaten voor een vervolg!
    (zal het verder niet noemen, weet niet hoe je spoilers doet hier)

Zag het al wel aankomen, maar toch leuk dat we zeer waarschijnlijk een vervolg krijgen.:cool:

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Harry Potter ed ook het laatste deel vond ie allemaal wel erg leuk. Het maakt me niet zoveel uit als het wat eng is af en toe, meer als er echt lijkend geweld in voorkomt ed. Bloedende mensen ed

pff zit te twijfelen om te ruilen tegen pgr 3, maar dat moet dan natuurlijk wel voor de kerst :9

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In dit geval lijkt het me niet te eng. Maar ik zou anders zeggen; download de demo even. :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor iemand van 7 lijkt me deze game zeer geschikt ... je ziet geen bloed of iets dergelijks .. het ziet er allemaal heel vrolijk uit ... maar zoals Orcrist al zei ... kan je het beste de demo even proberen (is toch gratis :))

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Denk ook dat deze game heel goed te spelen is voor een 7-jarige. Denk dat hij bij sommige stukjes wat hulp nodig zal hebben ( voornamelijk de puzzeltjes ) , maar dan heeft papa er ook nog wat lol aan. Zit wel geweld in de game, maar niet op een realistische manier, geen bloed en een beetje aktie zijn de kids tegenwoordig wel gewend. In pokemon zit ook een bepaalde categorie geweld dus.

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    mja, ik was van plan deze game te kopen nu ik toch Perfect Dark Zero op Dark Agent heb uitgespeeld en ik houde wel van hun Adventure games zoals Banjo Kazooie, Donkey Kong 64 Jet-Force Gemini, Starfox enz.
    dus ik ga deze titel denk ik halen vandaag of morgen of weet ik veel maar zijn er ook dingen te halen waar je heel erg moeilijk moet over doen? zoals met Donkey Kong & Banjo Kazooie bij Donkey kong 64 moest zo'n zoveel bananen halen 120 of 200 ik weet het niet meer het is al zo lang geleden en als je al die bananen had gehaald kreeg je een special Character of een secret en dat ben ik zelfs ook al weer vergeten :+ maar ik speel het spel ckers niet zo uit in 2 dagen want per dag speel ik zo'n 4 uur.. ofzo maarja ik hoop dat het verhaal een beetje vet is, en dat de Secrets niet al te makkelijk zijn te halen :+

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de secrets zijn lastig en een hoop puzzel werk ... tevens krijg je bonus pakjes als je een hoge score haalt :)

9. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhm kan iemand mij helpen!?? Ik zit voor de 2e keer bij the forgotten forrest.. Kom dus bij snow village vandaan.. En nu moet ik het swamp in.. En dan moet ik iets met snare doen, om daar in te komen.. Iets met die spinnetjes ofzo!!?? Maar ik kom er niet helemaal uit...|:-

10. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    zon spinnetje in je bek stoppen dan wortel schieten in de grond, dan goed naar voren en naar achter en dan dat beest uit je bek schieten op die schijf boven die boom in het water.

11. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Arg nu in die grot, weer zo een domme draak met een bom, die ik naar die put moet schieten. Echt vervelend is dit :mad:

12. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm had ik al geprobeerd, maar lukt niet helemaal...
    Maar als jij het zegt zou het wel zo wezen *)
    Dus THX... Zal het nog een keer proberen_0/

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Demo is helaas geen optie, want ik heb geen hd :mad:
    Ga mijn topictitel even aanpassen in de bazar. Tnx voor de feedback

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em ook vandaag gekocht
    ziet er echt vet uit
    graphics zijn wel mooi
    maar niet super mooi net als pgr3
    ( heb een normale plasma tv )

mjah nog niet gespeelt ga gewoon elke dag 1 level spelen
    dan heb ik em niet snel uitgespeelt

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jipppppeeeeeeee! Ik heb nu eindelijk die vuurmonsters overwonnen .. was een koekie nu ik al het fruit heb verzameld .... Nu maar eens kijken of ik het eind monster kan verslaan ... Ik heb gehoord dat deze erg lastig is :eek:

16. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en dan nog met blizza een ijspijl op die spinnen schieten

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk dat ik een dezer dagen overnieuw begin met Kameo.
    Deze keer zet ik het WotNot boek mooi op STFU en dan kan ik lekker rustig spelen en exploren.

:cool:

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe ja dat WotNot kan aardig irritant zijn soms. "i think you need help" .. nee stom boek ik ben aan het exploren!! :)

Zit zelf inmiddels op zo'n 12 uur, en ben nu richting de eindbaas aan het gaan.
    Ik moet zeggen dat ik enorm veel plezier aan dit spel beleef. Ik denk toch ondanks mijn eerdere wat negatieve kijk op Kameo dit toch 1 van de betere launch-titels is.
    Het sfeertje en de humor is gewoon fantastisch. Knokken met pummelweed of stretch is zo lollig, geld eigenlijk wel voor de meeste elementals. De geluiden die ze maken zijn enorm grappig.
    Het is idd wel jammer dat je eigenlijk pas tegen het einde de echt gave elementals krijgt. Maar ja aan de andere kant de BFG krijg je vaak ook niet meteen bij aanvang van een spel ;)
    Ook wanneer ik hem uitgespeeld heb is er nog het een en ander te doen, heb nog niet alle fruits (57), wel alle 5 de kristallen maar buiten de fruits moet ik ook nog een paar elixers en een paar skins vinden.
    Grootste manco van Kameo vind ik uiteindelijk niet eens de speelduur maar de camera die in sommige gevallen (deep blue) niet lekker mee werkt.
    Maar goed dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de rest van het spel. Vooral die massa scenes.

Al met al een zeer goed spel. Blij dat ik deze als launch heb aangeschaft.
    PGR3 die ik vlak daarna gekocht heb is nog maar iets van 4 keer in mijn 360 geweest, denk dat dat wel genoeg zegt over Kameo. Zeker aangezien ik best een race-fanaat ben.

19. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Heb vandaag alle hebbedingetjes afgerond en de Game Complete achievement.
    Nu heb ik dus bij Thorn's Castle 12,5 miljoen battle score krijg ik een B, sta zowat in de top 100 :{

20. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Kameo wordt zsm deze kant op gestuurd :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina