1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Nou heb iets meer dan 22 miljoen battle score bij Thorn's Castle en eindelijk een A ranking :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tips hoe je dat voor elkaar gekregen hebt?:confused:

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Niet geraakt worden? :p
    Het gaat erom hoe groot je combo is, hoe groter die is hoe meer punten je krijgt, in Warrior Focus mode moet je wel opletten want mijn gemiddelde Focus Trolls (zo heten ze volgens mij) zaten op 20 stuks.

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mooie score Martini. Moet binnenkort ook maar weer eens gaan oefenen. Heb tot nu toe alleen Forgotten Forest geprobeerd op Score Attack en heb daar ook Rank B. En hoop dat snel Co-op over Live komt want met Split-screen is niet echt geweldig.

5. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Help! Ik heb net 40 below gescoord.. Moet nu in Snowvillage met 40 below over een ijsbaan heen.. De 1e was een eitje aangezien deze zijrandjes had.. Echter de 2e val ik telken op hetzelfde punt van de baan af.. Iemand een tip? Heb het nu 30 keer geprobeerd en het lukt me niet.. Net na die splitsing.. En volgens mij moet je beide richtingen een keertje op aangezien er rechts iets lekkers te halen valt.. Zijn er sneeuwkettingen voor 40below beschikbaar ofzo? Tnx

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik drukte gewoon naar voren en met een bocht mee met de bocht, nooit gevallen. Dacht zelfs dat dat niet kon.

7. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de Forest glade ik heb nu Pummel weed en Rubble. Ben ik bij zon plantgassie voor een fruit ( daar zijn drie van de spinnenspuwers die spinnen komen steeds terug ) hoe moet ik dat redden?

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met Rubble zijn stenen een hopje geven zodat ze dat nestje raken, en dan gaat het nestje kapot
    Denk trouwens dat je daar zit, weet het niet zeker.

9. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik geprobeerd maar dan gaan ze wel dood maar komen ze weer terug.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je net die demon verslagen?

11. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zit in zon huis met drie van die spuwende dingen waar spinnen uitkomen

12. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er ook via een ander ijspad komen. Achter de school zit ook een weg, die is een stuk makkelijker. :)

13. Berseker

Berseker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wes laat maar ik weet al

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb dit spel gisteren met kerst gekregen en het valt me 100% mee, ik vind het een stuk leuker dan ik had gedacht. Ik heb net die oom gered en ik heb Ash erbij...best geinig dat boksen met Pummel Weed en dat je vaak van dingetje moet veranderen om verder te komen. Zolang er niet te veel platform elementen in zitten, vind ik het een zeer gaaf spel.

15. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip: download de winter warrior pack en de gratis kameo holiday theme :)

16. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang ben je ongeveer bezig met deze game om uit te spelen? Want ik vond fifa echt tekort!

17. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 8 tot 12 uur met het uitspelen van de main quest, en dan heb je nog al de side quests die je moet/kan doen(zoals mensen/planten/ijsdingen helpen) en dat was het wel... Al moet ik wel zeggen dat als je op een HDTV speelt Kameo echt zeker de moeite waard is om te spelen (!). In vergelijking met normale tv :confused: vind ik kameo zelfs een beetje matig (mijn mening!)

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Het verschilt, mensen die lekker door de verhaallijn heen wilt rushen doen er een dagje over, maar mensen zoals ik, doen er 3 dagen of langer over, lekker van de dorpjes genieten even alle huisjes langsgaan, al je warriors upgraden alle dingetjes verzamelen, de dingetjes die een hardcore gamer zoekt in een game en je wel even zoet houdt :9

19. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gedeeltelijk gespeeld...kon de eyecandy niet weerstaan...maar hemel wat is de bediening verschrikkelijk slecht zeg...Veel te losjes...Heb het idee dat ik dronken was ( nu kan dat wel met deze dagen...maar goed :) )

M.n. deep blue is ronduit k*t....
    Je kunt toch merken dat de 'touch' van Big N weg is. SFA bestuurde nog 10x zo strak. Ongelofelijk tegenvallend voor next-gen was ook de camera en het niet kunnen skippen van filmpjes...
    Maar voor iemand die onbekend is met de producten van N is dit vast een goede game. Toch vind ik het ongelofelijk dat een spel na zo lang ontwikkelen nog deze elementaire fouten maakt. Ik bedoel....als je 4 jaar over een game doet :mad:

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vind de besturing niet echt storend, alleen Deep Blue is vervelend maar dat is maar een kort stukje in de game. Dat je filmpjes niet kunt skippen is wel jammer maar aan de andere kant zijn de filmpjes nu ook weer niet echt lang. Vond de filmpjes alleen storend bij de Score Attack, aangezien je dan af en toe een level vrij snel opnieuw begint. Tenminste als je een aantal fouten maakt in het begin en je wilt voor een hoge score gaan. Ben het er wel mee eens dat een game die 4 jaar in ontwikkeling is beter afgewerkt had kunnen worden, maar over het algemeen ben ik toch wel tevreden over de game. Vind het persoonlijk toch 1 van de betere launchgames en een genre die er op de oude Xbox helaas ontbrak.
    Buiten dat vind ik dat de ' touch ' van Big N ook niet meer zo duidelijk aanwezig is bij Big N zelf de laatste jaren. Hopelijk veranderd dat met de nieuwe Zelda want gaat mij gewoon om goede games en niet om wie ze maakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina