1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    WTF!!! Load net weer me savegame, heb maar 6 miljoen ineens me totale score ook weer weg |:-

Aghja scheit heb de achievement, volgende level, toch wel nep :mad:

2. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet naar de forest tample maar als ik daar ben zegt hij dat ik er niet in kan en kinderen moet helpen, Ik snap er niks meer van

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Doed het is niet zo moeilijk, probeer het zelf een beetje uit te zoeken want zie dat je alleen maar om hulp vraagt hierzo, vraag het eerst aan Ortho, die gast in de Wotnot, dat is dat boek, die legt alles haarfijn uit door dik en dun :9

4. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier ben ik vandaag ook achter gekomen. Dit stukje bespaar ik iemand graag (jammer Martini :p) Daar 20 meter voor die ingang van de Forest op een soort plateau staan. Dan met Rubble (die van steen) een paar keer, 3 volgens mij, jezelf laten ontploffen door je linker en rechtertrigger in te houden, bovenop dat plateau natuurlijk.

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Bijna, maar het kan ook makkelijker.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet helaas opnieuw beginnen met Kameo, omdat vorige week mijn Xbox kapot ging en ik dus mijn save kwijt was. Heb afgelopen vrijdag een nieuwe Xbox gehad, dus ik kan weer aan de slag.
    Wel jammer zeg, ik hoefde alleen Thermite nog te halen.
    Maargoed, ik vind het spel zo tof, dat ik het niet eens erg vind om opnieuw te beginnen.:)

7. MrCrap

MrCrap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou zeggen zit je weer vast? Ja ik zit weer vast :mad: ik moet de goede combinatie weten met de fireballes met ash. Hij zegt,
    eerst de wapens van het verleden, dan de fakkel die gloeit, dan naar het anker, en dan naar de laatste, Als ik dit heb gedaan gebeurt er niks :-s

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Doed, ik denk dat mijn save ook verneukt is, heb net 218 miljoen gehaald bij Forgotten Forest, maar hij wil niks meer save, wat waren jou symptonen?

EDIT// Mensen die bezig zijn met A rankings, ik raad het aan om via Score Attack te proberen, want soms heeft die de nijging om 'm niet op te slaan in de game (via de Magic Mirror), zeker niet als je de verhaallijn en alle extra's heb uitgespeeld :'-(

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
  9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er achter gekomen dat dit echt een TOP spel is!
    Maar ik heb nog wel een paar vraagjes: Hoe kun je zo'n steen van 3 meter doorsnede kapot krijgen of verplaatsen? En hoe kun je zo'n stenen schatkist kapot krijgen (als er geen bom-plant in de buurt is)?

10. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Met Thermite kan je makkelijk stenen obstakels en schatkisten opblazen, als je die nog niet hebt probeer dan de bomb-root (zo'n plant) te verplaatsen naar de obstakel of schatkist met Major Ruin en steek 'm dan aan met Ash.

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dank u
    Ik moest ook net aankomende schepen vernietigen met een paar van die kannonen, ben ik dan al ver?

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik heb ff een klein vraagje over de archievements van kameo.
    Ik heb eergisteravond kameo uitgespeeld,en zat net even naar me archievments te kijken.
    En nu zag ik opeens dat ik geen 1 heb ontvangen voor het bevrijden van die yeros(dat oude mannetje die in de maag zat van dat watermonster,levelboss)
    Want daar zou je 100 points voor krijgen maar die heb ik niet gekregen,terwijl ik em wel bevrijd heb:confused:
    ook geen archievement gekregen voor "game completed"????

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Er is inderdaad een bug in Kameo, er zijn meerdere mensen die geen achievement hebben gekregen voor het bevrijden van een grootouder.
    Over de 'Game Completed' achievement, je moet echt alles hebben, alle 100 stukken fruit, alle 12 elixers en alle 4 de ogen.

14. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Als eerst wil ik zeggen dat dit echt een fantastische game is!

Nu heb ik even een vraagje. Ik heb net dat beest "deep blue" gehaald en kan nu naar de bodem van die meertjes duiken. Als je daar die schelpen open schiet komen daar van die grote witte parels uit, ik heb er nu 3. Maar wat kun je daar nou precies mee?

15. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet de parels naar het midden duwen en in die drie zeesterren leggen.

16. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0

Ok thanks man!

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Om de achievement van score ranking te krijgen, moet je dan score attack doen?

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat zou een goed begin zijn, idd. :)

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

@graveheart
    het is gezocht en niet gezoekt COD 2 he (zie handtekening) of heb ik het mis....

20. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg af en toe horizontale witte strepen door het spel kameo heen als ik tijdje zit te spelen, zou dit ook door de warmte komen? of zou dit een bug in het spel zijn, want met pgr3 heb ik nooit zoiets gezien, en die staat veel langer aan meestal, vandaag zelfs van 10 uur sochtends tot 8 uur savonds.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina