1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Braineraser

    Braineraser Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Help ik wordt gek van...........

    die blauwe octopus, waar je die ontploffende ballen op moet schieten en dan het water in moet om tentakels te beschieten. Heb wel 4 uur zitten kloten, maar wil niet lukken.

    Wie heeft de gouden tip???

    tHANX_O_
     
  2. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    4 uur???....ik deed er 10 minuten over,ik heb met major ruin net zolang rond het water gerolt totdat zo'n bommetje precies goed lag(meestal als ie precies in het midden van de schans lag)dan schiet je hem meestal in 1 keer raak en dan snel switchen naar deep blue en schieten maar,echt simpel:D
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als jullie deze game zouden moeten vergelijken met PDZ, welke vinden jullie dan beter? De meeste reviews geven hogere punten aan PDZ, maar als ik het kritiek van de gamers zo hoor....
    Over PDZ hoor je veel geklaag en bij Kameo hoor ik eigenlijk alleen dat hij kort is (hoe kort?) en dat de controls soms rot zijn. Waar is Rare nou beter geslaagd?
     
  4. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie dat ook van die witte strepen?
     
  5. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    nee,totaal geen last van witte strepen,en THE MATRIX.....ik vind persoonlijk kameo beter.....de game vind ik niet echt kort..gemiddeld doe je er zo'n 12 uur over denk ik,en het spel heeft een goeie sfeer waardoor je moeilijk kunt kunt stoppen met spelen,controls heb ik geen enkele moeite mee.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn wat afwegingen die je moet maken. Perfect Dark biedt een goede sp, alhoewel sommige levels saai zijn, en er wat outdated uitzien. De multiplayer is goed, alleen er zijn niet zo heel veel levels, er zijn ook maar een paar leuke mp levels.

    Kameo heeft zoals je weet geen mp, maar wel een hele goede sp. De gameplay is door de Elemental Power afwisselend. De levels / werelden zien er goed uit en zijn erg leuk. Ik zat op 14 uur en toen moest ik nog een Elemental Power hebben. De korte speelduur valt dus best nog wel mee. Als je de storymode hebt uitgespeeld, dan zijn er ook nog zat extra's te unlocken. Ook heeft het spel een betoverende sfeer. De controls zijn absoluut niet slecht, die zijn juist erg goed. Er is alleen 1 Elemental Power waarvan de besturing wat tricky is, Deep Blue, maar dit komt omdat hij een onderwater wezen is. Het is even een kwestie van wennen, maar na 5 minuten was ik eraan gewend.

    Persoonlijk vind ik Kameo de beste 360 launchgame. Zoals Niels in de PU al zei: Als je begint met spelen, dan blijf je doorgaan totdat je hem hebt uitgespeeld. Kameo is alles wat ik van een next-gen platform game verwacht.
    Ik vind dat Perfect Dark te hoge cijfers heeft gekregen, het is een goed spel, maar 9's vind ik wat te hoog. Kameo daarintegen vind ik een game die echt ondergewaardeerd is en te weinig credit krijgt. Naar mijn mening is Kameo een betere en completere game-ervaring dan Perfect Dark.

    Hou je van shooters (Call of Duty 2 is trouwens realistischer, intenser en uitdagender) met een mp, dan zou ik Perfect Dark nemen, maar hou je meer van platform games, dan zou ik Kameo nemen.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Kameo ook beter geslaagd dan PDZ, maar die online functie gaat er doormiddel van een download nog bij komen, dan kan je gewoon online co-op spelen met iemand uit je friendlist. Ik vind zelf de korte speelduur wel een nadeel(deed er slechts 9uur over om de Story mode uit te spelen). Maar om de Single player van PDZ uit te spelen deed ik ook maar ongeveer 6 uur op de makkelijkste moeilijkheids graad. Het is wel leuk om alle achievements en de andere dingen te unlocken. Als ik zou moeten kiezen tussen PDZ en Kameo, vind ik Kameo origineler en vernieuwender, alleen is de online functie nu nog een beetje matig.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik heb PDZ twee weken aangekeken en ik kreeg er geen "feel" mee... Eigenlijk kan ik het niet beter uitleggen.
    De game trok me single player niet om door te spelen en ook multi werd ik niet echt blij van ofzo...
    Daarom dus ook verkocht.

    Kameo heb ik nog steeds niet uit maar als game ervaring staat ie voor mij echt samen met COD2 boven aan van de launch games die ik heb! (PGR3 ook goed maar stop ik later wat meer tijd in...)

    Ik ben zelf geen platformer dus ik merk nu al dat ik veel dingen in Kameo gewoon misloop (aangezien ik niet echt op ontdekkingstocht ga, ik volg meer alleen "de rode draad")
    Als ik hem uit heb gespeeld ga ik hem zeker nog eens doen om dan een hogere score te halen en meer te unlocken! _O_

    Dus kort samengevat.... GET KAMEO!! *)
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind een online functie bij een platformgame als Kameo helemaal niet belangrijk. Dat hoort eigenlijk niet bij een platformgame. Het gaat om de singleplayer ervaring en die is top.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heerlijk spel net uitgespeeld ... eens kijken welke game hierna ga uitspelen .. maar ik ga kameo zeker nog een paar keer spelen!
     
  11. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net chilla en ik dacht eens naar de ancient tower te gaan maar het lukt me niet om naar boven te komen weet iemand dit? ( chilla houdt niet vast aan het ijs)
     
  12. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wel,hou je wel de goeie knop ingedrukt
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    je meot ook oppassen voor de beestjes, als je door zon kreng geraakt word val je zo een heel stuk naar beneden..
     
  14. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Je valt maar een klein stukje je moet gewoon gelijk weer vast grijpen..je kan ook naar boven springen en ze op deze manier aanvallen_O_
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb het spel ook vanmiddag uitgespeeld. Het is lang geleden dat ik zo heb genoten van een single player. Ik vond het misschien nog wel iets leuker dan CoD 2, dat komt dan vooral doordat dit spel zo veelzijdig is...
     
  16. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook pas uitgespeeld en wat een geweldige game. Lekker afwisselend, niet te moeilijk maar toch een uitdaging. De Boss battles zijn ook top.En tja, als je eenmaal de throne-room binnen wandelt. kijk dan goed naar de lichtinval.. wow, wat ziet dat er schitterend uit!
     
  17. maartenoud

    maartenoud Most wanted

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Halllo,

    ik ben nieuw hier. Ik ben benieuwd of je die octopus al hebt verslagen, want ik ben er namelijk al zo n anderhalve dag mee bezig en het wil maar niet lukken, komt voornamelijk door de besturing want die vind ik echt kl*te. Heeft iemand een tip? Of woont er iemand in de buurt van purmerend die me even uit de brand kan helpen :cool:?

    Gr,

    Maarten.
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes, uitgespeeld. Niet slecht gedaan al zeg ik het zelf. Heb alle Elixer of Life gevonden. 73/100 van die Elemental Fruit en 2 van die "Eye of" bollen. Nu nog even verder rond kijken om alles te vinden
     
  19. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem hebt uitgespeeld,kun je dan zelf nog in de werelden waar je maar wilt,rondzoeken naar de dingen die je nog niet hebt gevonden?????
    of moet je van het hele begin weer spelen en dan proberen alles te zoeken
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon vrij alles bezoeken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina