1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Nop nog niet gedaan. Heb hem gisteravond ook pas uitgespeeld. Vanavond ga ik gelijk eff kijken *)

2. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Wees er maar trots op, ik had er rond 20 uur over gedaan en hoefde nog 8 fruitstukken en daar heb ik dan 9 uur over gedaan :9

Ben er wel is geweest maar is me niks opgevalle, gaat nog een keer checke :eek:

//EDIT Nu heb ik 't gevonden maar waar the fuck slaat dit op :9
    Take one Cube of ice... Add two beetles from a Box
    of Creepy-Crawlies.. Heat to 360 degrees... Add
    Meepo scales to taste.
    Eat before the crust heals over.
    A dish best served cold.

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het lijkt me grotendeels duidelijk :)
    Take one Cube of ice.. - Kameo zou in de eerste instantie op de gamecube uitkomen
    Add two beetles from a Box - Nadat microsoft rare kocht zou kameo op de xbox komen.
    of Creepy-Crawlies.. Heat to 360 - Zoals bekent is dat uiteindelijk niet gebeurt en is ie op de 360
    degrees... Add
    Meepo scales to taste. - Meepo is een figuurtje wat Kameo's sidekick zou worden, heeft het spel niet gehaald
    Eat before the crust heals over.
    A dish best served cold.
    :)
    Overigens is er nog een andere leuke easter egg te vinden in het huisje van dat plant figuurtje waarbij er eerst een rotsblok de ingang versperde.

4. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Die is inderdaad leuke lekkere beat ook :9

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog maar net, dus ik ben nog op het begin. Maar ik kom niet verder, zouden jullie mij kunnen helpen.

Ik zit vast in dat Thorn's Castle of zoiets.
    Ik kom na een tijdje ergens boven op. Er is daar een groot rond platform.
    Maar hoe ik dan verder moet, weet ik niet. Wel zie ik zo'n grote ijs-ladder. Die je ook meteen op het begin van het spel ziet. Ik probeerde er naar toe te komen met dat ronde varkentje (balletje). Maar dat is niet gelukt.

Ik hoop dat iemand het weet, en mij kan helpen.

/EDIT: Ik zie nu dat er ook een Kameo helpthreat is. Daar zal ik mijn vraag maar posten.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  6. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    je,moet veranderen in dat ijsbeest,chilla heet ie,dan kun je tegen het ijs opklimmen:D

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die Easter Egg in het huisje van Mystic, die zit er al vanaf het begin van de game. Als Nemesis tenminste idd dat versje bedoelt.

8. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem ook eindelijk uitgespeeld!

Damn, wat een klote eindbaas. Nog niet eens zo moeilijk, het duurt alleen super lang.
    Nu wilde ik laatst dus alles op een 'A' ranking gaan halen.
    Dus ik start het eerste level op, vernietig ALLES, zowel alle monsters als alle kistjes die er waren.
    Haal ik het level, sta ik nog op een 'F' Ranking!!

Hoe is dat mogelijk? Oftewel, hoe wil je ooit een A ranking halen?

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Simpel :9

Kijk, het gaat niet of je alles verslaat, maar hoe groot je combo (BrutalxCarnagexFrenzy) is, maar pas wel op als je in Focus Mode komt, des te groter je combo, des te meer Focus trolls.

10. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    jippie,net die opaatje gered van die monster met al die ogen,en van hem SNARE erbij gekregen,nu die laatste elemental nog(thermite)en dan heb ik hem al bijna uitgespeeld:mad:.....maar ik ga hem nog wel eens spelen om alles te vinden.

11. Kariudo

Kariudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het al iemand gelukt om de A ranking te halen? en hoe maak je goede combo's.
    Het wil me echt niet lukken :'-(

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Heb 'm vandaag uitgespeeld met een vriend, ben nu helemaal klaar, wat wel balen was dat we 2 keer co-op moesten spelen vanwege dat alleen player 1 de achievement krijgt, best genaaid :{

Je moet gewoon niet geraakt worden, en probeer zoveel mogelijk Focus Trolls uit te schakelen als je kan ;)

13. Kariudo

Kariudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je die combo's dan? en hoe krijg je het snelst dat focus gedoe? en waarom mag je niet geraakt worden?

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Die combo's krijg je als je iemand killed:
    Brutal = In een keer dood, bijvoorbeeld van de map afgooien
    Carnage = Voor elke kill die je maakt krijg je een Carnage
    Frenzy = Kort na elkaar kills maken, zoiets als dat je bij Halo 2 een kill frenzy krijgt, maar dan krijg je 5 x Frenzy

Om in Focus te komen heb je verschillende manieren een paar zijn:
    - Gebruik Pummelweed, sla dan met zijn "Jab" attack een trol 6 keer gevolgd met een uppercut.
    - Gebruik Major Ruin's Hyper Cyclone attack bij meerdere trollen om snel in Focus te komen, let wel op je Spirit!
    - Gebruik 40 Below's Quake (Snowball) attack om gelijk in Focus te komen.

Elke keer als je geraakt wordt dan wordt je combo, staat bovenin je scherm, verminderd, als je vlam vat vermindert de combo tot dat je switch naar een tegen element, zoals rots.

Des te hoger je combo, des te hoger de punten telling.
    Heb wel is een keer gehad dat ik 3 miljoen kreeg voor 1 mannetje door mijn hoge combo :)

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dat wordt dan nog even oefenen geloof ik zo te zien :p.
    Maar ik begin het te begrijpen. En ik zal het binnekort dan maar eens gaan proberen bij het eerste level.
    Ben toch wel benieuwd of het mij gaat lukken.

16. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0

:eek:

17. Kariudo

Kariudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die brutals snap ik, je moet dus je combo's bewaren tot aan het eind van een level?

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Heb niks voor niks 2.4 miljard bij Thorn's Pass, alleen staat helaas niet op 't leaderboard, als je bewijs wilt maak ik wel een screenie van me profiel :9

Die combo's zijn een soort van multiplier, als je een trol verslaat zonder die multiplier (combo) krijg je minder punten dan met multiplier (combo), logisch toch?
    Dus je moet gewoon niet geraakt worden om je combo's te behouden, hoe groter de combo's hoe groter de score. :)

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dan reken ik op een screenie :9

Ik ga het spel trouwens zsm ruilen (als het een beetje meezit), geweldig spel daar niet van. Het is zelfs één van de betere spellen die ik gespeeld heb, het werd elke keer met het spelen gewoon leuker en leuker! Maar na het nu uitgespeeld te hebben ben ik er ook wel op uitgespeeld.

20. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2

Sorry voor de vertraging, ben nogal druk bezig met Outpost Kaloki :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina